Jump to content
Háček

407 SW 1,8

Recommended Posts

Zdarec klubáci, mám dotaz, chceme kupovat další kombík (405 pujde na zahradu na generálku) našel jsem celkem zajímavej kousek 407 sw 1,8 benzín, jedná se konkretně o tento vuz: https://www.sauto.cz/osobni/detail/peugeot/407/18057950?goFrom=list

Chci se zeptat jak jsou na tom tyhle osmnáctistovky ? nekde píšou že 407 jedině v naftě , jinde zase že ta 1,8ma je kombíku dobrá , tak mě zajímá jestli tu je někdo kdo má eswéčko v benzínu. už jsem se na ni byl podívat a investice tam určitě jsou, celkem jsem to počítal na nějakých 15tis s rozvodama a brzdama. plus tam svítí kontrolka motoru která udajně nesvítila.... ale znáte to .. jsem domluvený v jednom servisu že to tam přivezu a omrknu zespodu a píchnou mi to na diagnostiku. Ale zajímá mě názor jiných majitelů benzínovýsh 407miček .. známemu se hdičko kazí od tý doby co ho koupil , což je jeden z duvodu proč jsem koukal po benzínu, další duvod je že máme 3 hdička v rodině a naftu prostě už nehci :papa 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já mám tenhle motor ve 406 a je to vcelku nezáludná atmosféra. Mám ho od 170tis do nynějších 255tis km a zatím jsem jen měnil olej a jednou obě lambda sondy. Nic v něm nadměrně neklepe, hydroštely neslyším ani v zimě po studeném startu. Většinou berou olej. Ten můj zatím stabilně od začátku 1l/5000km. Žádná katastrofa. Jen to není rozhodně na závodění a v o nejméně 100kg těžší 407 už vůbec ne. Když v tom budeš jezdit ve dvou okolo Liberce, tak to bude v pohodě. Ale plně naložený je to na klobouka a předjíždět max traktor těsně za křižovatkou na jedničku do omezovače 😉

Ještě mě napadlo, ve 406 je škrtící klapka u tohoto motoru řešena pomocí klasického lanka a nevím, jak je to u 407. Ty elektrické klapky u jiných benzínových 406 byly často zdrojem problémů. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motoru bych se nebál, ale nech si prověřit servisní historii. Podle kontroly tachometru z STK vychází nájezd první 4 roky na 4000 km ročně, a do třetí technické, kterou dokonce prošvihl o rok to najelo 750 km ročně. Tak buď s tím jezdil někdo akorát v neděli do Lídlu nebo před každou TK stáčel tachometr :D

image.png.359507b814b3dbca2fb36deb648d9609.png

Edited by Driver

Share this post


Link to post
Share on other sites

jojo tady na to jsem už koukal, budto jeden majitel jezdil jen par km tejdně nebo je to stočený, poslední majitel to udajně měl jako ,,firemní" vozil v tom nářadí a občas prý psa, no smrdí to ve vnitř jak ve psí boudě, zitra to beru na dílnu na zvedák a na diagnostiku, tak uvidím co to bude za šolich, jinak na zavody to určitě nechceme, potřebujeme náhradu za 405ku která jak jsem psal pujde na jaře na zahradu a bude se dělat větší oprava, vyvářka atd .. tak zitra večír dám vědět jak to s tím dopadlo , zatím děkuju za informace :) .. 

ps: doplňuji info z cebia společnosti 

stav.png

Edited by Péťa
Necituj předchozí příspěvek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak dnes jsem měl auto na zvedáku, nevypadá špatně, nějaká koroze na par místech, ale nic brutálního, nepatrná vule na čepu řízení na leve straně , zadní tlumič výfuku ko a vlnovec u motoru budeme muset vyměnit . na diagnostice lambda takže ykouknu kabely popřípadě se koupí nová. Podle toho co mi říkal prodejce tak první majitel byl poloinvalida navíc to byl jeho soused, autem moc nejezdil proto stálo pořád v garáži a najelo kolem 1000km za rok, druhý majitel už je na tom najezdu znát. jinak motor jde krasně, olej nikde neteče. 👍 Takže bude asi nový přírustek do rodiny :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele,mám SW 2,2 benzín.A přjde mi to tak nějak akorát.To auto je fakt těžký.1,8 možná stačí nenáročnému uživateli,ale naložíš to a jsi v háji.Ale třeba se pletu.Olej bere cca 1l na 2500km.Najeto 202000km.Píšeš koroze,kde? Peugeot by normálně reznout "vůbec" neměl.Jinak svezení je v tom pěkný.Ale rozhodnutí je na tobě.Já bych třeba do menšího motoru a základní výbavy nešel.

Mimochodem naše je na prodej,pro porovnání.

https://www.sbazar.cz/p2turecek/detail/64949882-peugeot-407-sw-22-116kw

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.2i mám v P407SW a jinej motor bych nechtěl. Není to závoďák, ale když je třeba, tak se i něco předjede. Spotřeba se mi motá okolo 9l a olej motor papká nepatrně (vychází mi 0.3l na 7000km 5W50) Nicméně na tak těžký auto je 1.8 fakt málo, šel bych alespoň do dvoulitru, spíše 2.2 v pěkném stavu viz Turboturek.

Edited by vagi

Share this post


Link to post
Share on other sites

díky za informace, větší obsah jsem nechtěl, auto je jak jsem psal pro přítelkyni ,,první" její auto psaný na ní , na 2,2 by platila kotel na povinným ručení, navíc do benzínu co má +200tis najeto bych osobně sám nešel, ale máte to v barvě co se nám líbí :D každopádně díky za nabídku 

Koroze co mě trochu štve je levej  prah vzadu u kola, při porovnání s pravym, mi ten levej připada opravovanej (nemá tam odtokovej výřez) a bude se to muset opravovat aby to za rok nebylo do pulky prahu, jinak povrchovka zespodu na určitejch místech kam se asi někdo nedostal s pistolí na podvozky , jinak nepatrný puchýřky na předních blatníkách v místech kde se drží voda. Ale jak píšu nic na první pohled rozeznatelnýho, každopádně uvidím, nadhodím prodejci tvojí nabídku a třeba ještě sleví. 

A znovu opakuju že to je ježdění po městě, jednou za čas dálka se psem na nějakej vejlet. Na zavody mam 106ku :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevím proč by měl být 200 tis km najetých na benzínovém motoru problém. Je to s tím úplně stejné jako s dieslem, pokud  bude mít pravidelnou údržbu tak ti najede klidně 500 tis.km. Kdo na to bude s...t tak se mu vysype po 100tis i nafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no nevim, pár benzínu s nájezdem přes 200tis sem pod rukama už měl i v servisu a celkem rozrachtany motory, pokud jako pravidelnou udržbu bereš výměnu kroužků, vstřiků, ventilů tak asi jo . Jako neřikám že jsou benzíny co jezděj do nekonečna, ale v čr benzinum s najezdem nad 200tis fakt nevěřim ;) diesly v oblibě taky nemam, pro mě nejlepší diesel je bez turba a elektriky, podobně jako mame ve 405ce ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale z toho, že jsi narazil na pár benzínů před smrtí co měli najeto 200 tis nelze jednoznačně tvrdit, že benzínový motor prostě víc nevydrží. Já mám zase opačnou zkušenost, ale nebudu tvrdit, že to je naopak než říkáš ty. Určitě máš pravdu, že diesel z éry 405tek byl na údržbu a opravy daleko lepší než ty současné, jenže to je doba min před 25 lety takže to se dá těžko srovnávat. Taky jsem tenhle diesel měl a byl to bezproblémový motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

turboturek: ok už jsem ji ukazoval přítelkyni a taky se jí líbí :D .. 

Driver: jako pár benzínu např ml320 v6ka s najezdem přes 280tis a jediný co s ní bylo tak odešlo podávací čerpadlo. je to kus od kusu a majitel od majitele, tohle vypada celkem slušně, tak uvidíme, v pondělí máme schuzku, popřípadě evidenčkua  už domu novým.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...