Milan67 Odesláno 25. únor 2019 Sdílet Odesláno 25. únor 2019 (upraveno) Zdravím, potreboval by som radu ohľadom prevodovky na moje coupé. Nakoľko idem meniť motor, chcel by som vymeniť aj prevodovku, keďže už ju je počuť a neskôr zrepasovať. Mám motor RFV 2.0 97KW, r.v.1997. Môžem kúpiť prevodovku z modelu 2000 tiež 2.0 16v, je v dobrom stave kód má b3. Neviem či by mi pasovala aj kôli vyššiemu výkonu motora t roku 2000. Ak by mal niekto skúsenosti prosím o radu. Kúpil som kôli motoru druhé auto, ale to má automat a ten nechcem. Ďakujem. Upraveno 25. únor 2019 uživatelem Milan67 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 25. únor 2019 Sdílet Odesláno 25. únor 2019 Napiš sem VIN auta. Pokud máš rok výroby 1997 tak by tam měl být motor XU. RF se dávali až od roku 2000 po faceliftu a byli dva. RFN 100kW (převodovka BE4) a RFV 97kW (převodovka BE3). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan67 Odesláno 25. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 25. únor 2019 Ďakujem za skorú odpoveď. Áno mám model z 11teho mesiaca 1997 a vin je VF38CRFVE80614730, teda aspom podľa techničáku. Neviem ako sa značía tie prevodovky, údajne by som mal mať 20TA46. Je to ako be3? Pozeral som na nejakej anglickej stránke kódy ale nedopátral som sa k ničomu. BE3 by mal mať ten model z roku 2000. Je možné že sú to tie isté prevodovky iba inak značené? Ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 26. únor 2019 Sdílet Odesláno 26. únor 2019 Ahoj , dle vin tam máš BE 3 PŘEVODOVÉ ÚSTROJÍ MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA 5 PŘEVODOVKA (TECHNICKÉ ÚDAJE) BE3 S PŘEVODOVÝ POMĚR CP 19 X 79 SOUKOLÍ POHONU RYCHLOMĚRU CT 22 X 18 STYL KOLA SLITINOVÝ RÁFEK (COUPE 6,50) SPOJKA SPOJKA OVL LANKEM BEZPEČNOSTNÍ ZABLOKOVÁNÍ PŘEVODOVKY BEZ UZAMČENÍ PŘEVODOVKY PNEUMATIKA (ROZMĚRY, TYP) PNEUMATIKA 205X60X15 V KOLA S PNEUMATIKAMI RÁFEK 6 PALCŮ 1/2 KOLO (TYP) MONTÁŽ SLITINOVÉHO RÁFKU TYP PŘEVODOVKY MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA BE3 Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan67 Odesláno 26. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 26. únor 2019 Ďakujem, veľmi mi to pomohlo, podľa toho by mi mala pasovať aj tá z roku 2000..pekný deň... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan67 Odesláno 26. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 26. únor 2019 jarokare prosím ťa, vedel by si mi dať údaje aj z tohoto vin? VF38CRFNA81359887 11mesiac 2000. 2.0 100kw. Aby som mal istotu, že tá prevodovka bude pasovať . Ďakujem pekne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 26. únor 2019 Sdílet Odesláno 26. únor 2019 Vydrž do zítra , už nejsem na pc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan67 Odesláno 26. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 26. únor 2019 Ďakujem.. Vydržím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 26. únor 2019 Sdílet Odesláno 26. únor 2019 (upraveno) Tě zklamu. Je to RFN a jak jsem psal výše tam je převodovka BE4. Nejsu mechanik tak těžko říct jak veliký je rozdíl oproti BE3. Výpis ze serviceboxu: DRUH VÝROBKU - OSOBNÍ VOZIDLO OBCHODNÍ ZNAČKA / TYP ORGÁNU - PEUGEOT MODELOVÁ ŘADA - 406 MODERNIZOVANÝ TYP KAROSERIE - COUPÉ 2-DVÉŘOVÉ ÚROVEŇ VÝBAVY - STUPEŇ 2 TER MOTOR - VSTŘIKOVÁNÍ EW10J4 PŘEVODOVÉ ÚSTROJÍ - MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA 5 TYP LAKU - LAK METALICKÝ LESKLÝ BARVA KAROSERIE - LAK ŠEDÝ COSMOS TYP VNITŘNÍHO VYBAVENÍ/OBLOŽENÍ - TKANINA SALZBOURG + TAGA "ND" BARVA ČALOUNĚNÍ - "FX" PŘEVODOVKA (TECHNICKÉ ÚDAJE) - MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA BE4 V MOTOR (TYP) - MOTOR TYP EW/DW PŘÍDAVNÝ EMBLÉM - BEZ PŘÍD MONOGRAMU EMBLÉM - BEZ MONOGRAMU Upraveno 26. únor 2019 uživatelem Dave_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan67 Odesláno 27. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 27. únor 2019 Ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 27. únor 2019 Sdílet Odesláno 27. únor 2019 (upraveno) shanej prevodovku s oznacenim 20TA48 20TA14 nebo 20TB77 , nic jineho ti tam korektne nebude pasovat i kdyby to byla prevodovka typu BE3, to je pouze oznaceni konstrukce prevodovky, pak uz se kazda lisi prevodovymi pomery staleho prevodu a prevodu jednotlivych rychlosti a odstupnovanim. napr. tady mas jednu https://eu-autodiely.sk/index.php?route=product/product&product_id=233&search=20TA48 Upraveno 27. únor 2019 uživatelem Ferry ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan67 Odesláno 6. březen 2019 Autor Sdílet Odesláno 6. březen 2019 Ďakujem. Vymením ešte spojku s ložiskom a uvidím či to stíchne.. Možno som pochybil pri diagnostike šramotu od prevodovky. Môže to byť ešte ložisko spojkové, pretože keď vytlačím spojku nepríjemný šramot zmizne.. Uvidím, v každom prípade všetkým ďakujem, Mám auto 14r.a ešte som sa s tým nestretol, a vzhľadom k veku a počtu km som myslel, že prevodovka sa somnou lúči. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 6. březen 2019 Sdílet Odesláno 6. březen 2019 Pokud "vytlačím spojku" znamená "šlápnu na spojkový pedál", tak se odpojí motor od převodovky a vstupní hřídel se přestane točit.... ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 6. březen 2019 Sdílet Odesláno 6. březen 2019 kolega nade mnou ti chce naznačit, že výměna ložiska spojky možná nepomůže, protože při sešlápnutí pedálu spojky se zastaví i hřídel v převodovce, takže převodovka zákonitě utichne... jestli jde při volnoběhu z převodovky KOVOVY zvuk a při sešlápnutí spojky je ticho, je to v převodovce na 99%, naproti tomu spojkové ložisko na začátku spíše šustí, nebo rovnoměrně hučí a když LEHCE sešlápneš spojku, přestane šustět, prostě to ložisko málokdy vydává kovový klepavý zvuk Hafity ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 6. březen 2019 Sdílet Odesláno 6. březen 2019 Ještě mně napadá nestejnoměrně unavené paprsky talířové pružiny přítlačáku. Potom to hýbe s vypínací pákou a ta může i cvakat.... Pokud teda nemá hydrauliku s tím středovým vypínacím válcem.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan67 Odesláno 6. březen 2019 Autor Sdílet Odesláno 6. březen 2019 Inak presne toto som tvrdil aj, ja, že vytlačenim spojky oddelim prevodovku od motora, teda úplne, ale jeden ing ma presviedčal, že sa úplne neoddeli, ale niektoré súkolia sa točia stále.. Že hriadeľ z prevodovky je v zábere stále. Tak teraz neviem, asi to budem musieť rozobrať a preskúmať, ako to teda funguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 6. březen 2019 Sdílet Odesláno 6. březen 2019 tak řekni tomu ING. ať vrátí diplom... Hafity a Ferry ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan67 Odesláno 6. březen 2019 Autor Sdílet Odesláno 6. březen 2019 :-). Teraz som to pozeral na YouTube sú tam pekné schémy, takže spojkou sa oddelí úplne prevodovka. Hmm.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 7. březen 2019 Sdílet Odesláno 7. březen 2019 (upraveno) A jaké zvuky to teda vydává? A v jakém jízdním režimu? Upraveno 7. březen 2019 uživatelem Hafity Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan67 Odesláno 7. březen 2019 Autor Sdílet Odesláno 7. březen 2019 Počas jazdy ani nie, iba pri voľnobehu počuť také ševelenie, keď stojím pri aute. V kabíne to nepočuť. Zmiatlo na, že nieje to typický zvuk suchého ložiska. Keď spojku vytlačím stíchne to.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.