Schreek Odesláno 19. červen 2019 Sdílet Odesláno 19. červen 2019 Problém je v tom, že nemají jak to poznat, softwarově to nejde pokud je to dobře udělané a fyzicky ve chvíli kdy nemohou nebo si netroufnou na autě nic demontovat, tak nebudou mít žádný důkaz o absenci filtru.... Charlie 607 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brixtr Odesláno 19. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 19. červen 2019 Max cerny výfuk, ale ten ja mam uz jen z duvodu chipu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 19. červen 2019 Sdílet Odesláno 19. červen 2019 že by ti policajti byli opravdu tak hloupí a koupili přístroj, který nic nezměří? no nevím nevím ONDER138 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brixtr Odesláno 19. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 19. červen 2019 @ozzy56 já si myslím že Schreek poukazoval právě na to že to neměli jak zjistit tak to pořídili ten přístroj ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skorpion Odesláno 19. červen 2019 Sdílet Odesláno 19. červen 2019 Tak jeden přístroj na celou republiku s vozovým parkem přes 5 milionů aut je něco jako zdvižený ukazováček, nic víc. Pár řidičů bude exemplárně potrestáno. Jako do 407 jsme ho nechali vrátit, ale u 406 nevím, jestli se to vyplatí...ještě mi teda řekněte, poznají to vůbec na emisích? Hodně lidí už mi řeklo, že s tím prošli v pohodě. Vizuálně tam FAP je, diagnostika závadu nehlásí. Co se zaslepeným EGR ventilem, bude vadit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 19. červen 2019 Sdílet Odesláno 19. červen 2019 @skorpion ono by proste melo platit to zname prislovi "kdyz mas na opici, musis mit na banany"a ceske vycuranosti by mely byt tvrde postihovany. A ze je jeste porad mozne na nekterych STK/merni emisi nejak prolezt je jen a jen na skodu veci. Ten pristrojek je prva vlastovka a zrejme snadno oblbnout nepujde. A jestli pres zkusebni obdobi odstavej treba stovky aut, bude to nejen vztyceny ukazovacek ale prvni krok k naprave tristniho stavu jak diesloveho vozoveho parku, tak odstranovani ruznych vifikundaci a konecne mozna i narovnani cinnosti nekterych STK/ME Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skorpion Odesláno 20. červen 2019 Sdílet Odesláno 20. červen 2019 (upraveno) No jo, ale tady máš 406 z roku 2001, tam je otázkou návratnost investice. Já jsem ochoten tam nechat FAP vrátit, když ho předchozí majitel nechal vyndat, dokonce ho tu i mám připravený v garáži. Ale zajímá mě ta investice, kterou to potřebuje. Jasně, můžu to auto nechat sešrotovat a pořídit nový, ale jsem s ním jinak spokojenej, je to super auto a jiný vlastně ani nechci a nepotřebuju, teda kromě těch emisí. Teď co je ekologičtější? Zlikvidovat auto, který bylo vyrobené, stále dobře funguje a může ještě 10 let jezdit nebo ho poslat na skládku a pořídit další? Svět je plný nových vyrobených aut, která nikdo nekupuje. A trh nás nutí, abychom ta odstavená auta chtěli. Upraveno 20. červen 2019 uživatelem brixtr necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 20. červen 2019 Sdílet Odesláno 20. červen 2019 Scorpionem NENUTI nas trh ale silena evropska legislatia rizena zelenejma teroristama. Nestaci Euro 4, musi byt Euro 6, nejlip Euro6d. Ale co nadelame, zijeme tady a tak nezbyva nez jezdit na STK+ME, nevyjebavat s tim ale mit ty nase samohyby v richtiku. Porad to tu neni ale tak silene jako v Rakousku kde kdyz Te chyti s takovymhle autem na zone IG-L dostanes likvidacni pokkutu, seberou noty a auto v CR tim padem nemuzes ani odhlasit. Ja se toho nedoziju, ale nase deti budou misto benzinek jezdit zrejme k nabijeckam a auto se spalovacim motorem budou brat jako Stare povesti ceske. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 20. červen 2019 Sdílet Odesláno 20. červen 2019 No požadovat FAP u auta co plní euro3 mi přijde na hlavu. Já jsem rád, že jsem sehnal euro4 bez filtru s povolenou kouřivostí 1,54 a můžou si kontrolovat jak chtějí. Milan+ ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skorpion Odesláno 21. červen 2019 Sdílet Odesláno 21. červen 2019 @pesastor no rakušáci jsou úplný úchylové na to. Horší už jsou snad jen Švýcaři, kteří dokážou dát pokutu policistům za překročení rychlosti při pronásledování nebo to jejich zavádění radarů na hluk... Ale pořád nevím, kolik to vrácení auta do původního stavu může stát...vrátit FAP, přehrát firmware a jestli se musí vracet i EGR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 21. červen 2019 Sdílet Odesláno 21. červen 2019 Tu cenu lehce zjistis na Netu a doporucuju NEKOUPIT POLSKEJ FAP, jsou to vyhozeny penize. Potom bys mel vymenit i EGR a nechat prehrat firmware. Nekdo to tady nabizi, myslim ze Mr.Sytic[?]. Rozhodne to nebude za 5 000 CK ale za vic..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skorpion Odesláno 21. červen 2019 Sdílet Odesláno 21. červen 2019 (upraveno) No já právě FAP už mám, origo. Sice jetej, ale funkční. Nějakej ten rok by tam vydržet mohl, pak se kdyžtak bude řešit další. Takže bez investice do FAP by to mohlo být cca kolik? Upraveno 21. červen 2019 uživatelem brixtr necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda doktor Odesláno 13. červenec 2019 Sdílet Odesláno 13. červenec 2019 S vykuchaným fap filtrem auto emisema neprojde. Nejde o co2,nebo jiné emise,ale o saze,které ty jejich přístroje hodně přesně a citlivě měří. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.