Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Obnovení FAP filtru


brixtr

Recommended Posts

Tak jeden přístroj na celou republiku s vozovým parkem přes 5 milionů aut je něco jako zdvižený ukazováček, nic víc. Pár řidičů bude exemplárně potrestáno.

Jako do 407 jsme ho nechali vrátit, ale u 406 nevím, jestli se to vyplatí...ještě mi teda řekněte, poznají to vůbec na emisích? Hodně lidí už mi řeklo, že s tím prošli v pohodě. Vizuálně tam FAP je, diagnostika závadu nehlásí. Co se zaslepeným EGR ventilem, bude vadit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@skorpion ono by proste melo platit to zname prislovi "kdyz mas na opici, musis mit na banany"a ceske vycuranosti by mely byt tvrde postihovany. A ze je jeste porad mozne na nekterych STK/merni emisi nejak prolezt je jen a jen na skodu veci.

Ten pristrojek je prva vlastovka a zrejme snadno oblbnout nepujde. A jestli pres zkusebni obdobi odstavej treba stovky aut, bude to nejen vztyceny ukazovacek ale prvni krok k naprave tristniho stavu jak diesloveho vozoveho parku, tak odstranovani ruznych vifikundaci a konecne mozna i narovnani  cinnosti nekterych STK/ME   

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo, ale tady máš 406 z roku 2001, tam je otázkou návratnost investice. Já jsem ochoten tam nechat FAP vrátit, když ho předchozí majitel nechal vyndat, dokonce ho tu i mám připravený v garáži. Ale zajímá mě ta investice, kterou to potřebuje. Jasně, můžu to auto nechat sešrotovat a pořídit nový, ale jsem s ním jinak spokojenej, je to super auto a jiný vlastně ani nechci a nepotřebuju, teda kromě těch emisí.

Teď co je ekologičtější? Zlikvidovat auto, který bylo vyrobené, stále dobře funguje a může ještě 10 let jezdit nebo ho poslat na skládku a pořídit další? Svět je plný nových vyrobených aut, která nikdo nekupuje. A trh nás nutí, abychom ta odstavená auta chtěli.

Upraveno uživatelem brixtr
necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Scorpionem NENUTI nas trh ale silena evropska legislatia rizena zelenejma teroristama. Nestaci Euro 4, musi byt Euro 6, nejlip Euro6d.  Ale co nadelame, zijeme tady a tak nezbyva nez jezdit na STK+ME, nevyjebavat s tim ale mit ty nase samohyby v richtiku.

Porad to tu neni ale tak silene jako v Rakousku kde kdyz Te chyti s takovymhle autem na zone IG-L dostanes likvidacni pokkutu, seberou noty a auto v CR tim padem nemuzes ani odhlasit.

Ja se toho nedoziju, ale nase deti budou misto benzinek jezdit zrejme k nabijeckam a auto se spalovacim motorem budou brat jako Stare povesti ceske.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@pesastor no rakušáci jsou úplný úchylové na to. Horší už jsou snad jen Švýcaři, kteří dokážou dát pokutu policistům za překročení rychlosti při pronásledování nebo to jejich zavádění radarů na hluk...

 

Ale pořád nevím, kolik to vrácení auta do původního stavu může stát...vrátit FAP, přehrát firmware a jestli se musí vracet i EGR.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

No já právě FAP už mám, origo. Sice jetej, ale funkční. Nějakej ten rok by tam vydržet mohl, pak se kdyžtak bude řešit další. Takže bez investice do FAP by to mohlo být cca kolik?

Upraveno uživatelem brixtr
necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...