Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Plzeňská STK


PSA

Recommended Posts

Zdravím 

Není to přímo o 807 ale chodím hlavně  sem  a taky jsem trochu v šoku .

Poslední  stk v r 2017 zcela v  normě bez jakýchkoli protekcí  či  problémů, změřená kouřivost  0.36   při normě 1.2  .

Takže přijel jsem  letos  na STk  mechanik si připojil přes Blu tu diagnostku a říká mi máte  bordel v řídící jednotce

teplota vody ukazuje 190 st otáčky  motoru  200  za min, Já na to že   to bude asi špatně připojené  protože před 2 lety  byl na záčátku

taky nějaký problém ale  technik to vyřešil. . Technik -dělám tady všechny auta  máte něco špatně. Já se nedal tak připojil externí  snímač otáček.

Začal měřit  teda šlapal plyn system cihla  podlaha  tak ,že pokaždé  aktivoval   kik -down a povedlo se mu  našlapat kouřivost 1.34. Vítězně

mi sdělil že emise jsem neudělal. Šel jsem  za vedoucím StK, před ním technik řekl že žádný problém  s připojením nebyl.  , tedy až na hodnoty emisí.

Snažil jsem se  vysvětlit že nebyl dodržen postup měření , včetně připojení  ŘJ k jejich diagnostice. Chtěl sem vrátit peníze protože dle mého  měření

neproběhlo standartním   postupem.Byl jsem vykázán z haly ať si jdu k okénku.Musel jsem přeparkovat auto takže jsem byl na parkovišti, když ke mně

přišel vedoucí STK  přinesl mi doklady  a účet/930 kč/ na  emise s protokolem hodnot s tím že si to mám nechat spravit. když jsem se  ptal co si  mám

nechat spravit když se ani nepřipojil k ŘJ  a měření emisí nebylo standartní.Řekl že řídící jednotku  mám v pořádku že je to v protokolu a když

se mi to nelíbí  tak si mám  nechat změřit  emise kde  chci a odešel.Na tuto rozmluvu mám  dokonce 2 nezávislé svědky.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za mě, doporučený dopis na majitele STK s tím, že na to máš svědky, a pokud nehodlá akceptovat vrácení peněz obracíš se na Ministerstvo dopravy, emise jsou myslim uz taky na kameru tak by to slo, jinak svedecke vypovedi, stiznist kam jen to jde. !!! Tento pristup je jen na ... Taky jsem si nechaval drive *neumím psát slušně* na hlavu, ale uz ani tuk. Vim ze jsem v pravu tak jdu do toho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chápu dobře že dával kick-down na at převodovce na péčku nebo enku? Ještě jsem na stk s automatem nebyl, ale začínam se bát. Sám N vůbec nepoužívám a P jen při startu. Už jsem čet o pár zničených převodovkách a při nájezdu co na ní mám to pro ní takový zacházení nemusí bejt to praví ořechoví. Stej ě by mi zajímalo jak správně probíhaj emise na at.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Citace- Začal měřit  teda šlapal plyn system cihla  podlaha  tak ,že pokaždé  aktivoval   kik -down a povedlo se mu  našlapat kouřivost 1.34. Vítězně 

Nevím jestli by to psal u MT, každopádně mě zajímá na jakou polohu řazení nakládal, jestli má AT. 

Mám zas mimo jiné výbornou zkušenost s stk mýto. Na měření emisí zákazník předemnou, tak jsem měl nechat nastartováno a čekat, abych měl zahřátý motor. Po 10 minutách přijdu na řadu, zajedu s autem do dílny a mechoš me začne napojovat na dia,ale už s vyplím motorem. Bohužel dia s autem nekomunikuje. Takže zdělení at si přijedu až závadu vyřešim. To jsem odmít s tím že to chci předvést. Podrážděný technik, znova napích dia a zadával vinko atd do kompu a při roku výroby sem si všim že dává o deset let jiný rok(novější). Po upozornění, sme zjistily že je ve velkém tp administrativní chyba a že teda neví co má zapsat a musim nejdřív přepsat údaje na dopravce a pak může pokračovat. S tím sem nesouhlasil, protože podle vinka, oken,pásů,atd, se dá datum výroby zjistit a měl jsem na ten den abych stk a přihlášení vozu stih dovolenou. 

Abych to zkrátil. Po ujasnování toho a toho to nakonec napíchnout šlo. JENŽE

Jak tohle všechno trvalo téměř hodinu, tak motor (je to celohliník) podle budíků vychladl na 0. To ale vůbec nevadilo. Technik nastartoval, zašláp, 4000ot a čekal na zahřátí, prej jak to motoru neva a jinak nic nenaměří. Sem komentoval že at veme někoho jinýho,že počkam, ale nic. Noha na 4000  a jen občas povolil aby se podíval jestly už pad volnoběh. Tahle tak dvě,tři minuty.  A to sem byl u toho. Ani nechci videt co dělaj mechoši(tedy samozřejmě některý) s autama, jak je nikdo nevidí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takto to mají dělat:

https://www.mdcr.cz/getattachment/Dokumenty/Ministerstvo/Vestniky-dopravy/Vestniky-dopravy-2018/Vestnik-dopravy-10-2018/Metodicky-postup-mereni-emisi-vozidel-2018.pdf.aspx

a na straně 2 se píše:

Kick-Down - nejzazší poloha pedálu akcelerace, dostupná po překonání odporu přídavné pružiny. Vyskytuje se pouze u vozidel s automatickými převodovkami.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

RichVa děkuji 👍 Takže by ho správně dávat neměly...

Tohle jsem tam našel

8. Měření kouřivosti volnou akcelerací. Akcelerační pedál rychle sešlápneme do maximální polohy (avšak bez kick-downu) a držíme jej v této poloze, dokud není dosaženo tolerančního pásma referenčních otáček (omezovače). Jakmile je dosaženo tolerančního pásma referenčních otáček, je možné akcelerační pedál okamžitě uvolnit. Výsledná hodnota kouřivosti je nejvyšší zaznamenaná hodnota kouřivosti během akcelerace

Upraveno uživatelem jiri2105
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...