PSA Odesláno 23. únor 2019 Sdílet Odesláno 23. únor 2019 Zdravím Není to přímo o 807 ale chodím hlavně sem a taky jsem trochu v šoku . Poslední stk v r 2017 zcela v normě bez jakýchkoli protekcí či problémů, změřená kouřivost 0.36 při normě 1.2 . Takže přijel jsem letos na STk mechanik si připojil přes Blu tu diagnostku a říká mi máte bordel v řídící jednotce teplota vody ukazuje 190 st otáčky motoru 200 za min, Já na to že to bude asi špatně připojené protože před 2 lety byl na záčátku taky nějaký problém ale technik to vyřešil. . Technik -dělám tady všechny auta máte něco špatně. Já se nedal tak připojil externí snímač otáček. Začal měřit teda šlapal plyn system cihla podlaha tak ,že pokaždé aktivoval kik -down a povedlo se mu našlapat kouřivost 1.34. Vítězně mi sdělil že emise jsem neudělal. Šel jsem za vedoucím StK, před ním technik řekl že žádný problém s připojením nebyl. , tedy až na hodnoty emisí. Snažil jsem se vysvětlit že nebyl dodržen postup měření , včetně připojení ŘJ k jejich diagnostice. Chtěl sem vrátit peníze protože dle mého měření neproběhlo standartním postupem.Byl jsem vykázán z haly ať si jdu k okénku.Musel jsem přeparkovat auto takže jsem byl na parkovišti, když ke mně přišel vedoucí STK přinesl mi doklady a účet/930 kč/ na emise s protokolem hodnot s tím že si to mám nechat spravit. když jsem se ptal co si mám nechat spravit když se ani nepřipojil k ŘJ a měření emisí nebylo standartní.Řekl že řídící jednotku mám v pořádku že je to v protokolu a když se mi to nelíbí tak si mám nechat změřit emise kde chci a odešel.Na tuto rozmluvu mám dokonce 2 nezávislé svědky. jiri2105, Péťa a pesastor ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 23. únor 2019 Sdílet Odesláno 23. únor 2019 Přesunuto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 23. únor 2019 Sdílet Odesláno 23. únor 2019 Pokud si jsi 100% jistý, že máš pravdu, tak to napiš na Ministerstvo dopravy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Semir103 Odesláno 24. únor 2019 Sdílet Odesláno 24. únor 2019 Za mě, doporučený dopis na majitele STK s tím, že na to máš svědky, a pokud nehodlá akceptovat vrácení peněz obracíš se na Ministerstvo dopravy, emise jsou myslim uz taky na kameru tak by to slo, jinak svedecke vypovedi, stiznist kam jen to jde. !!! Tento pristup je jen na ... Taky jsem si nechaval drive *neumím psát slušně* na hlavu, ale uz ani tuk. Vim ze jsem v pravu tak jdu do toho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PSA Odesláno 24. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 24. únor 2019 Během týdne nechám změřit emise jinde pak do toho půjdu. Laďa a Péťa ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiri2105 Odesláno 3. březen 2019 Sdílet Odesláno 3. březen 2019 Chápu dobře že dával kick-down na at převodovce na péčku nebo enku? Ještě jsem na stk s automatem nebyl, ale začínam se bát. Sám N vůbec nepoužívám a P jen při startu. Už jsem čet o pár zničených převodovkách a při nájezdu co na ní mám to pro ní takový zacházení nemusí bejt to praví ořechoví. Stej ě by mi zajímalo jak správně probíhaj emise na at. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 3. březen 2019 Sdílet Odesláno 3. březen 2019 před 5 hodinami, jiri2105 napsal: že dával kick-down na at převodovce na péčku nebo enku? Jak může dát kick down, když není zařazeno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiri2105 Odesláno 3. březen 2019 Sdílet Odesláno 3. březen 2019 Citace- Začal měřit teda šlapal plyn system cihla podlaha tak ,že pokaždé aktivoval kik -down a povedlo se mu našlapat kouřivost 1.34. Vítězně Nevím jestli by to psal u MT, každopádně mě zajímá na jakou polohu řazení nakládal, jestli má AT. Mám zas mimo jiné výbornou zkušenost s stk mýto. Na měření emisí zákazník předemnou, tak jsem měl nechat nastartováno a čekat, abych měl zahřátý motor. Po 10 minutách přijdu na řadu, zajedu s autem do dílny a mechoš me začne napojovat na dia,ale už s vyplím motorem. Bohužel dia s autem nekomunikuje. Takže zdělení at si přijedu až závadu vyřešim. To jsem odmít s tím že to chci předvést. Podrážděný technik, znova napích dia a zadával vinko atd do kompu a při roku výroby sem si všim že dává o deset let jiný rok(novější). Po upozornění, sme zjistily že je ve velkém tp administrativní chyba a že teda neví co má zapsat a musim nejdřív přepsat údaje na dopravce a pak může pokračovat. S tím sem nesouhlasil, protože podle vinka, oken,pásů,atd, se dá datum výroby zjistit a měl jsem na ten den abych stk a přihlášení vozu stih dovolenou. Abych to zkrátil. Po ujasnování toho a toho to nakonec napíchnout šlo. JENŽE Jak tohle všechno trvalo téměř hodinu, tak motor (je to celohliník) podle budíků vychladl na 0. To ale vůbec nevadilo. Technik nastartoval, zašláp, 4000ot a čekal na zahřátí, prej jak to motoru neva a jinak nic nenaměří. Sem komentoval že at veme někoho jinýho,že počkam, ale nic. Noha na 4000 a jen občas povolil aby se podíval jestly už pad volnoběh. Tahle tak dvě,tři minuty. A to sem byl u toho. Ani nechci videt co dělaj mechoši(tedy samozřejmě některý) s autama, jak je nikdo nevidí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 3. březen 2019 Sdílet Odesláno 3. březen 2019 kickdown = podřazeni až od dva stupne dolu. v N ani P aktivace nemozna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiri2105 Odesláno 3. březen 2019 Sdílet Odesláno 3. březen 2019 Jako že by dělaly emise s at na válcích? Jako špatné by to nebylo,přitom by rovnou mohly měřit kondici motoru. Takhle bych si představoval stk. Jinak zřejmě bylo PSA myšleno omezovač místo kickdown Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichVa Odesláno 3. březen 2019 Sdílet Odesláno 3. březen 2019 Takto to mají dělat: https://www.mdcr.cz/getattachment/Dokumenty/Ministerstvo/Vestniky-dopravy/Vestniky-dopravy-2018/Vestnik-dopravy-10-2018/Metodicky-postup-mereni-emisi-vozidel-2018.pdf.aspx a na straně 2 se píše: Kick-Down - nejzazší poloha pedálu akcelerace, dostupná po překonání odporu přídavné pružiny. Vyskytuje se pouze u vozidel s automatickými převodovkami. jiri2105 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiri2105 Odesláno 3. březen 2019 Sdílet Odesláno 3. březen 2019 (upraveno) RichVa děkuji Takže by ho správně dávat neměly... Tohle jsem tam našel 8. Měření kouřivosti volnou akcelerací. Akcelerační pedál rychle sešlápneme do maximální polohy (avšak bez kick-downu) a držíme jej v této poloze, dokud není dosaženo tolerančního pásma referenčních otáček (omezovače). Jakmile je dosaženo tolerančního pásma referenčních otáček, je možné akcelerační pedál okamžitě uvolnit. Výsledná hodnota kouřivosti je nejvyšší zaznamenaná hodnota kouřivosti během akcelerace Upraveno 3. březen 2019 uživatelem jiri2105 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 3. březen 2019 Sdílet Odesláno 3. březen 2019 U některých motorů, pokud se nepletu ,po aktivaci toho spínače dojde ke krátkodobému zvýšení výkonu motoru, ale jestli má toto vliv na emise ???. A jestli je to funkční když není zařazeno a zatíženo ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.