MJSytic Odesláno 27. březen 2020 Sdílet Odesláno 27. březen 2020 Informace zajímavá, ale chtělo by to dodat i návod, kde to přes DIAG přenastavit Jinak ta tvá diskuze na C5 klubu je výživná To nastavení z odkazu, co jsem sem dával jsem zkoušel ( všechny možné varianty) a nemělo to moc vliv. To chování nabíjení se odvíjelo stále od stavu baterie. Ale to jsem už popisoval jinde... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 28. březen 2020 Sdílet Odesláno 28. březen 2020 (upraveno) Navod prikladam. Je to v BSI, Konfigurace - Rucni konfigurace - konfigurace vozidla - Informace pro ridice a pak polozka hodne dole Funkce odhadu stavu nabiti akumulatoru. Viz foto...pred chvili jsem to nafotil, akorat se to leskne uz pralo slunko. Me to pomohlo, napeti mam od 14.2 po 14.6 kdyz zakolisa jinak se drzi kolem 14.3-14.4V. A hlavne po dojeti je baterie nabita doplna po stani ukazuje normalne 12.6V-12.8V a ne jak s tou chytrou srandou 11.9-12.2V max. A pripada mi, ze to ma i blahodarny vliv na eco mode.... Co se tyka diskuze na c5clubu nocoment, kazdy si udela obrazek sam, uz na to pak nebyla sila neco dal resity kdyz je nekdo presvedceny o sve pravde a neuzna ze se spletl. Holt jsme lidi a splest je normalni, ale pak si to musime umet i priznat a nemyslet si, ze jsme neco vic. Upraveno 28. březen 2020 uživatelem Xantik MJSytic ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 28. březen 2020 Sdílet Odesláno 28. březen 2020 Tim, ze to prepnes na nerizeny altik to nevyresis, jen pojede v nouzovem rezimu. Ono to funguje tak, ze info altiku dava ecu motoru, v ni jde sledovat i jeho zatizeni jak ho reguluje. A ecu zase dava info ta BECB jednotka na minus polu baterie. Ta je vsak datove spojena prave s BSI. Tim ze to prepnes jen zmenis kdo dela odhad stavu. BECB jednotka neni vyutovana a normalne meri dal napeti, proudy a stav nabiti akumulatoru, jen neni vyuzivana pro vypocet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 28. březen 2020 Sdílet Odesláno 28. březen 2020 Díky. Odpo naběhnu s DIAG a hned to vyzkouším Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 28. březen 2020 Sdílet Odesláno 28. březen 2020 Tak v mém případě to bylo pod záložkou RŮZNÉ Přehodil jsem to na "řízení jednotkou BSI" a zbytek tedy nechal, jak byl - alternátor řízený 2.generace. A kabel od jednotky baterie jsem zapojil zpět. Uvidíme, jak se to bude chovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Danny308 Odesláno 28. březen 2020 Sdílet Odesláno 28. březen 2020 Ahoj, mám k tomu dotaz - jde obdobné nastavení použít i pro 308 SW se stop-start systémem? Taky mě vytáčí, že se baterie nedobíjí doplna a po pár dnech stání ukazuje v klidu kolem 12,2V. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 28. březen 2020 Sdílet Odesláno 28. březen 2020 Já to nemám jak vyzkoušet. Auto s SS nemám Jedině to prostě nastavit a uvidí se. Je klidně možné, že to ani nastavit nepůjde. Každý ročník výroby to může mít jinak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 28. březen 2020 Sdílet Odesláno 28. březen 2020 V konfiguraci BSI je tato volba i u P308 T9. Pokud jde o starý model 308, tak to nevím, ale lze předpokládat že ano. Třeba vyzkoušet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 28. březen 2020 Sdílet Odesláno 28. březen 2020 (upraveno) MJSytic: Jak se to chovalo po prepnuti v diag a kdyz jsi nastartoval, melo by byt na baterce cca 14.3-14.4V, kdyz jsi mel odpojeny konektor od BECB jednotky tak 14-14.2V. Ono asi to bude ruzne v BSI podle roku vyroby (softu v ni) a taky podle hw verze dle motorizace. Co mas za motor RHF? Melo by to jit asi u kazdeho auta, sice ne u 308, ale videl jsem to i u auta se systemem S&S. Upraveno 28. březen 2020 uživatelem Xantik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 28. březen 2020 Sdílet Odesláno 28. březen 2020 Po nastartování 14,9V, pak to kleslo na 14,6-14,7V. Baterka ale byla po tom týdnu stání na nějakých 12,1V Uvidíme, jak se to bude chovat v provozu, a až bude baterka nabitá. Hlavní je, aby to drželo +- 14,5V a nelítalo to, jako před tím 12,6 - 15V podle stavu baterky a jízdy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 28. březen 2020 Sdílet Odesláno 28. březen 2020 No jeste zalezi cim to meris ja multimetr a jen tak pro kontrolu v aute mam do zapalovace nabijecku co ukazuje napeti. Pri porovnani na laboratornim zdroji mi ta nabijecka premeruje o 0.2V bacha na to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 28. březen 2020 Sdílet Odesláno 28. březen 2020 Já si na desetinky nehraju Jde mi o to, aby to nabíjelo v rozumném rozsahu a vyřadil jsem to nabíjení na 70% kapacity. Potřebuju, aby baterka byla na 100%, aby mělo Webasto z čeho žít, a zbylo tam pak i něco pro nastartování Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 28. březen 2020 Sdílet Odesláno 28. březen 2020 Udrzuje na 80%. Jasny, jde o to, ze pokud je to dlouho nad, tak pak baterka probubla. Pokud to teda neni Ca-Ca nebo AGM ty maji rady 14.7V Pokud by Ti to taky premerovalo o 0.2V jak me, tak mas krasnych 14.4-14.5V. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 1. duben 2020 Sdílet Odesláno 1. duben 2020 MJSytic tak jak Ti to reguluje? Zmereno? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 1. duben 2020 Sdílet Odesláno 1. duben 2020 Já nevím. Auto už asi 14dní stojí a je připojené na nabíječce. Nedá se vyjet. Před garáží stojí služební 2008 a O3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 1. duben 2020 Sdílet Odesláno 1. duben 2020 Tak bacha at se Ti v nafte nevysrazi bioslozky, mohl bych Ti vypravet o prilepenem CR cerpadle a nahrivani horkovzduskou. Od ty doby tankuju bez bio. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 1. duben 2020 Sdílet Odesláno 1. duben 2020 To nehrozí. Tankuju kvalitní na ONO a do toho VIF Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 2. duben 2020 Sdílet Odesláno 2. duben 2020 (upraveno) To by ses divil, VIF davam taky a tankoval jsem vzdy jen kde je SGS a velka vytoc. 3 mesicni nafta v nadrzi a bylo vymalovano. Presvedcovat Te nebudu, to si musis zazit, aby jsi pochopil. Diag zadnou chybu nevykazalo, neslo nastartovat, tlak na rampe 0baru byla to sranda najit pricinu, jestli tlakove cidlo nebo neco jinyho. Nakonec na radu jsem nahral horkovzduchem CR cerpadlo a chytlo to nabrnk. Upraveno 2. duben 2020 uživatelem Xantik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 2. duben 2020 Sdílet Odesláno 2. duben 2020 Takže sis to tím spekulováním s naftou vlastně přivolal Měls brát na ONO, tam by se to nestalo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 2. duben 2020 Sdílet Odesláno 2. duben 2020 Nechci do toho moc mluvit, ale kódování v BSI- informace pro řidiče, by to na řízení alternátoru vliv mít nemělo. Nemyslím si, že hlavní slovo má v tomhle případě BSI, ale ECU motoru (aspoň vycházím z toho, jak to je všude jinde s neřízeným dobíjení a informaci o zatížení). Mj. proto se pak kóduje typ alternátoru do ECU motoru. Tam bych zkusil hledat v kodovani, pokud jednotka dobijeni nema samostatnou zálozku ve vypisu jednotek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.