Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 508 dobijanie


minnoo_271194

Recommended Posts

Informace zajímavá, ale chtělo by to dodat i návod, kde to přes DIAG přenastavit :myslim 

Jinak ta tvá diskuze na C5 klubu je výživná :D To nastavení z odkazu, co jsem sem dával jsem zkoušel ( všechny možné varianty) a nemělo to moc vliv. To chování nabíjení se odvíjelo stále od stavu baterie. Ale to jsem už popisoval jinde...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Navod prikladam. Je to v BSI, Konfigurace - Rucni konfigurace  - konfigurace vozidla - Informace pro ridice a pak polozka hodne dole Funkce odhadu stavu nabiti akumulatoru. Viz foto...pred chvili jsem to nafotil, akorat se to leskne uz pralo slunko. 😄

Me to pomohlo, napeti mam od 14.2 po 14.6 kdyz zakolisa jinak se drzi kolem 14.3-14.4V.

A hlavne po dojeti je baterie nabita doplna po stani ukazuje normalne 12.6V-12.8V a ne jak s tou chytrou srandou 11.9-12.2V max.

A pripada mi, ze to ma i blahodarny vliv na eco mode.... 😉

 

Co se tyka diskuze na c5clubu nocoment, kazdy si udela obrazek sam, uz na to pak nebyla sila neco dal resity kdyz je nekdo presvedceny o sve pravde a neuzna ze se spletl. Holt jsme lidi a splest je normalni, ale pak si to musime umet i priznat a nemyslet si, ze jsme neco vic.

 

 

20200328_102931.png

20200328_103053.png

20200328_103102.png

20200328_103126.png

20200328_103205_2.png

Upraveno uživatelem Xantik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tim, ze to prepnes na nerizeny altik to nevyresis, jen pojede v nouzovem rezimu.

Ono to funguje tak, ze info altiku dava ecu motoru, v ni jde sledovat i jeho zatizeni jak ho reguluje. A ecu zase dava info ta BECB jednotka na minus polu baterie. Ta je vsak datove spojena prave s BSI. Tim ze to prepnes jen zmenis kdo dela odhad stavu. BECB jednotka neni vyutovana a normalne meri dal napeti, proudy a stav nabiti akumulatoru, jen neni vyuzivana pro vypocet.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak v mém případě to bylo pod záložkou RŮZNÉ

Přehodil jsem to na "řízení jednotkou BSI" a zbytek tedy nechal, jak byl - alternátor řízený 2.generace. A kabel od jednotky baterie jsem zapojil zpět.

Uvidíme, jak se to bude chovat :myslim

WP_20200328_15_16_02_Pro.jpg

WP_20200328_15_11_18_Pro.jpg

WP_20200328_15_13_56_Pro.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

MJSytic: Jak se to chovalo po prepnuti v diag a kdyz jsi nastartoval, melo by byt na baterce cca 14.3-14.4V, kdyz jsi mel odpojeny konektor od BECB jednotky tak 14-14.2V.

Ono asi to bude ruzne v BSI podle roku vyroby (softu v ni) a taky podle hw verze dle motorizace. Co mas za motor RHF?

 

Melo by to jit asi u kazdeho auta, sice ne u 308, ale videl jsem to i u auta se systemem S&S.

Upraveno uživatelem Xantik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po nastartování 14,9V, pak to kleslo na 14,6-14,7V. Baterka ale byla po tom týdnu stání na nějakých 12,1V :myslim Uvidíme, jak se to bude chovat v provozu, a až bude baterka nabitá. Hlavní je, aby to drželo +- 14,5V a nelítalo to, jako před tím 12,6 - 15V podle stavu baterky a jízdy :roll 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si na desetinky nehraju ;)  Jde mi o to, aby to nabíjelo v rozumném rozsahu a vyřadil jsem to nabíjení na 70% kapacity. Potřebuju, aby baterka byla na 100%, aby mělo Webasto z čeho žít, a zbylo tam pak i něco pro nastartování :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To by ses divil, VIF davam taky a tankoval jsem vzdy jen kde je SGS a velka vytoc. 3 mesicni nafta v nadrzi a bylo vymalovano. Presvedcovat Te nebudu, to si musis zazit, aby jsi pochopil. 😂

Diag zadnou chybu nevykazalo, neslo nastartovat, tlak na rampe 0baru byla to sranda najit pricinu, jestli tlakove cidlo nebo neco jinyho. Nakonec na radu jsem nahral horkovzduchem CR cerpadlo a chytlo to nabrnk.

Upraveno uživatelem Xantik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci do toho moc mluvit, ale kódování v BSI- informace pro řidiče, by to na řízení alternátoru vliv mít nemělo.

Nemyslím si, že hlavní slovo má v tomhle případě BSI, ale ECU motoru (aspoň vycházím z toho, jak to je všude jinde s neřízeným dobíjení a informaci o zatížení). Mj. proto se pak kóduje typ alternátoru do ECU motoru.  Tam bych zkusil hledat v kodovani, pokud jednotka dobijeni nema samostatnou zálozku ve vypisu jednotek.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...