Dutý Měch Odesláno 22. únor 2019 Sdílet Odesláno 22. únor 2019 (upraveno) Ahoj, prosím o radu, kdo jste v obraze: byl jsem v Peugeotech na diagnostice a zjistili mi, že FAP je plný z 78% (auto má 240 tis.km). Před dvěma lety a cca 30 tisíci km byl plný jen na nějakých 20%. Aditivum prý nechybí. Tvrdili mi, že zřejmě je problém v tom, že svazek kabelů od víčka nádrže je přerušený a auto hlásí otevřenou nádrž a proto prý nedochází k dávkování aditiva do nádrže. Kdo víte, jak to opravdu funguje, je to pravda, nebo jen vaří z vody? Díky Upraveno 22. únor 2019 uživatelem Dutý Měch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 22. únor 2019 Sdílet Odesláno 22. únor 2019 (upraveno) V zásadě to možné je, když už měli napojenou diagnostiku, tak měli zjistit: - jak často se provádí regenerace a před kolika km byla poslední - zkusit otevřít nádrž a na diagnostice sledovat, zda signál do počítače prochází Tzn. závadu identifikovat, opravit. Upraveno 22. únor 2019 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dutý Měch Odesláno 22. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 22. únor 2019 (upraveno) Podle výpisu diagnostiky probíhá regenerace tak, jak má... Navrhli výměnu toho přerušeného svazku - za nějakých 5000 kaček. Upraveno 22. únor 2019 uživatelem Dutý Měch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mireko Odesláno 22. únor 2019 Sdílet Odesláno 22. únor 2019 To je ,,dobrá cena",když ten svazek stojí 1200.- a je tam jenom nacvaklej výměna na 5 minut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dutý Měch Odesláno 22. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 22. únor 2019 (upraveno) A dá se k tomu dostat dobře? A další otázka - opravdu probíhá aditivace paliva v souvislosti s otevřením/zavřením víčka nádrže? Upraveno 22. únor 2019 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 22. únor 2019 Sdílet Odesláno 22. únor 2019 (upraveno) Přesně nad tím přemýšlím, proto jsem neodpověděl. V pondělí jedu přes servis, zeptám se. Na 807 (a 1007) je tankování vlevo, a tento spínač by měl blokovat elektrické otevírání dveří, aby nešly otevřít a neurazily uzávěr. Je to tak? A funguje ti ta blokace? Upraveno 22. únor 2019 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leo Odesláno 22. únor 2019 Sdílet Odesláno 22. únor 2019 Pokud máš elektrické dveře, tak by Ti ty levé při otevřeném víčku nádrže neměly jít otevřít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 22. únor 2019 Sdílet Odesláno 22. únor 2019 Blokování dveří při tankování je mechanicky ovládaný lankem od dvířek nádrže , to nemá se snímačem přítomnosti víčka nádrže nic společnýho . Aditivace paliva probíhá na základě informace od snímače víčka a zároveň palivoměru (kvůli množství vstřikovanýho aditiva). P607Olda ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 22. únor 2019 Sdílet Odesláno 22. únor 2019 (upraveno) Takže aditivum se vstříkne rovnou do nádrže, po natankování, v určeném množství podle rozdílu hladin před- a po tankování? Jsem myslel, že se aditivum vstřikuje někam do "motoru" (sání, nafta, výfuk) jen během regenerace. Upraveno 22. únor 2019 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 22. únor 2019 Sdílet Odesláno 22. únor 2019 před 42 minutami, Leo napsal: Pokud máš elektrické dveře, tak by Ti ty levé při otevřeném víčku nádrže neměly jít otevřít. Nemají jít,ani když jsou mechanické,ale ještě jsem neviděl u nikoho,komu to fungeje po pár letech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 22. únor 2019 Sdílet Odesláno 22. únor 2019 Aditivum jde rovnou do nádrže P607Olda ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 22. únor 2019 Sdílet Odesláno 22. únor 2019 před 29 minutami, jarokare napsal: Blokování dveří při tankování je mechanicky ovládaný lankem od dvířek nádrže , to nemá se snímačem přítomnosti víčka nádrže nic společnýho . Aditivace paliva probíhá na základě informace od snímače víčka a zároveň palivoměru (kvůli množství vstřikovanýho aditiva). Pokud mi to bylo správně řečeno,tak čím více se tankuje menší množství paliva ,tak aditivum rychleji zmizí,že to vstříkne stejné množství pro 70lt jako pro 10lt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 22. únor 2019 Sdílet Odesláno 22. únor 2019 (upraveno) Takže @Dutý Měch, pokud opravdu na diagnostice bylo vidět, že uzávěr nedává signál do počítače, tak se to musí opravit. - kdoví, jestli nezlobí samotný spínač nebo konektor - zda bys našel, kde je svazek poškozený - svazky ke kufru se taky běžně opravují - rozbalit, nastavit, zabalit - nebo vyměnit svazek u levnější firmy - anebo vyměnit svazek za těch 5000... je možné, že ta cena je korektní, zatím neodhaduju, kolik svazek opravdu stojí, kolik je tam hodin práce a jaká je hodinová sazba (fakticky 1000 z toho je DPH...). Upraveno 22. únor 2019 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 22. únor 2019 Sdílet Odesláno 22. únor 2019 Není to tak úplně pravda , ale při tankování malýho množství paliva (tankování za pětikilo) to dávkování není tak přesný , takže to aditivum ubývá rychleji ... P607Olda ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mireko Odesláno 22. únor 2019 Sdílet Odesláno 22. únor 2019 Většinou jsou uhnilý dráty u čidla, jde tam hodně bordelu je to blbě daný přímo v podběhu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dutý Měch Odesláno 22. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 22. únor 2019 (upraveno) Díky za info. Jinak jen doplnění: dveře mechanické a mechanické blokování při otevřené nádrži funguje Ještě jeden dotaz: máte někdo ze zkušenosti názor, že ten na 78% plnej FAP se po opravě toho svazku a při správném dávkování aditiva zase vyčistí? Upraveno 22. únor 2019 uživatelem Dutý Měch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
somira Odesláno 22. únor 2019 Sdílet Odesláno 22. únor 2019 nové čidlo v Peugeot servisu i s výměnou stálo 1657,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 22. únor 2019 Sdílet Odesláno 22. únor 2019 před 27 minutami, Dutý Měch napsal: Díky za info. Jinak jen doplnění: dveře mechanické a mechanické blokování při otevřené nádrži funguje Ještě jeden dotaz: máte někdo ze zkušenosti názor, že ten na 88% plnej FAP se po opravě toho svazku a při správném dávkování aditiva zase vyčistí? Ne nevyčistí, buď nový, nebo to nechat propláchnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 22. únor 2019 Sdílet Odesláno 22. únor 2019 @Milan+ k tomu proplachnuti bych doplnil "profesionalne a se zarukou" Vlado81 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dutý Měch Odesláno 22. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 22. únor 2019 Znovu jsem se podíval do výpisu té diagnostiky a našel jsem tyto údaje: C402 Porucha snimac detektoru uzaveru palivove nadrze; charakteristika závady: přerušený obvod P2408 Aditivační systém paliva - trvalá závada - závada signálu uzávěru nádrže Celkové množství aditiva vstříknutého do nádrže pro filtr pev.částic: 118.230 g Celkové množství aditiva: 116.46 g Takže nějaké aditivum to dávkovalo - nemáte někdo v merku, jestli ty gramy jsou v cajku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.