MilanCz Odesláno 18. únor 2019 Sdílet Odesláno 18. únor 2019 Ahoj všem, mám problém s výkonem motoru. Pokud je motor studený nebo ohřátý na provozní teplotu funguje bez problémů. Problém nastane ve chvíli kdy někam přijedu, vypnu motor a ten zchladne na cca 60-70 st. Potom když nastartuje a přidám plyn, tak auto nechce do kopce jet a kouří řekl bych do modra. Když plyn uberu, tak má motor tendenci jet. Toto trvá někdy 5 min, někdy 20 min. Pak jako když utne, a motor jede normálně a nekouří... Má někdo s tímto zkušenost? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 18. únor 2019 Sdílet Odesláno 18. únor 2019 ked sa to stane skus odpojit konektor vahy vzduchu ci sa to zmeni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanCz Odesláno 18. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 18. únor 2019 Zkusil jsem odpojit váhu vzduchu, protože jsem nemohl vyjet kopec a změna byla rapidní. Auto jelo o hodně lépe. Na kopci jsem váhu zase připojil a auto jelo hůř ale jelo. Zkusím ji vyměnit jak se bude motor chovat. Díky za tip. P607Olda ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanCz Odesláno 19. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 19. únor 2019 Tak jsem vyměnil váhu vzduchu, problém přetrvává Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 19. únor 2019 Sdílet Odesláno 19. únor 2019 (upraveno) po odpojeni vahy sa odpoji aj ovladanie egr ventilu takze este sa mrkn na neho na skusku z neho aspon odpoj hadicku a zaslep ju egr ostane trvalo zavrety Upraveno 19. únor 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanCz Odesláno 21. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 21. únor 2019 Tak nakonec to byl ventil co ovládá klapku mezi IC a turbem. Děkuji za pomoc ferinko2 a Péťa ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mizlerek007 Odesláno 21. únor 2019 Sdílet Odesláno 21. únor 2019 nemáš obrázek, který ventil to přesně byl ? mám podobný problém, tak at nemusím tolik pátrat díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanCz Odesláno 21. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 21. únor 2019 Za motorem máš 3 ventily vedle sebe, tak je to ten vpravo s černým konektorem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mizlerek007 Odesláno 21. únor 2019 Sdílet Odesláno 21. únor 2019 Díky je to známému na 406 tak aby jsme se v tom nevrtali dlouho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanCz Odesláno 21. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 21. únor 2019 (upraveno) Podle obrázku ze S.B. je to levý krajní ventil - ovládá dávkovač vzduchu. U mě ho ovládá pravý ventil. Zbytek ovládá turbo a EGR. Upraveno 21. únor 2019 uživatelem MilanCz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 21. únor 2019 Sdílet Odesláno 21. únor 2019 aha ty mas este davkovac vzduchu to ja nemam ale zrejme po odpojeni vahy odpoji nielen EGR ale aj ovladanie tej klapky(spolupracuje to s egr) a preto asi auto islo dobre Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanCz Odesláno 21. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 21. únor 2019 Asi to tak bylo. Jenom mi není jasné, proč to dělalo jen po vypnutí motoru a ještě musel trochu vychladnout. Jinak to jelo normálně.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.