PLaurin Odesláno 13. únor 2019 Sdílet Odesláno 13. únor 2019 Uniká mi u konektoru plastové hadičky olej viz foto, neví někdo co je to za díl? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 15. únor 2019 Sdílet Odesláno 15. únor 2019 (upraveno) je to pracovni hydraulicky valec ovladani spojky, a neni to olej ale brzdova kapalina, system je spojen s hydraulickym okruhem brzd Upraveno 15. únor 2019 uživatelem Ferry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PLaurin Odesláno 18. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 18. únor 2019 (upraveno) Ferry a mohl by jsi prosím poradit jak opravit? Zjistil jsem, že to je pomocný válec spojky - ale kde je chyba? Vyměnit válec a nebo je vada jen v trubičce? Trubičku jako díl jsem zatím nenašel. Upraveno 18. únor 2019 uživatelem PLaurin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gadri Odesláno 18. únor 2019 Sdílet Odesláno 18. únor 2019 Všeobecne: poriadne to utry a identifikuj ci to naozaj uniká - okolo pripojenia trubičky k valcu spojky - cez prasklinu samotnej spojky Nech ti pritom niekto šlape na spojku a pozetaj kadial to uniká. Tá " trubička" je plastová alebo gumová? Ak je gumová a uniká to okolo spoja, skús skontrolovať upnutie na valec spojky. Ak je prasknutá na konci, mózeš skúsiť skrátenie. Ak je plastová, len vymeniť a overiť spoj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vilém3 Odesláno 25. září 2019 Sdílet Odesláno 25. září 2019 Zdravím všechny! Jde o starší P308 hatchback. Motor 1,6 hdi, DV6TED4 FAP, výroba auta listopad 2007. Nedáno jsem to auto koupil a teď se snažím odstranit některé problémy. Vadí mi velmi, že motorový prostor je celý zaolejovaný, zejména v okolí turba a především vstřikovačů. Okolo nich je dokonce znatelá hladina oleje. Obrázek přikládám, snad je to tam vidět. Olej je černý, tedy samý karbon a sáhnout kamkoli pod kapotu zamená se ihned zmazat. Najel jsem s autem zatím okolo 1000 km a mám dojem (pokud se to dá posoudit podle měrky oleje) že ho trochu ubylo. Potřeboval bych poradit, kde ten olej může uinikat, aby se tomu dalo zamezit (přetěsnit, pokud je to nějaký spoj) - nemá s tím někdo zkušenost? Předem děkuji za každou radu. Vilém3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 25. září 2019 Sdílet Odesláno 25. září 2019 To nebude olej ale nafta. S nejvetsi pravdepodobnosti ti netesni vstriky. Schvalne vem imbus a zkus lehce pootocit tema dvema matkama co drzi kazdy vstrikovac - nemely by se pohnout. Samozrejme ne silou, at neutrhnes srouby. A pokud to tak je, tak vstrikovace ven, vycistit okoli a sachtu, dosedaci plochu, dat nove podlozky a znovu vlozit vstriky a dotahnout podle predpisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vilém3 Odesláno 25. září 2019 Sdílet Odesláno 25. září 2019 Děkuji, Honzo C2! Myslel jsem na totéž, ale mátlo mě, že to rozlité není vůbec cítit jako nafta. Navíc, měly by to být ještě vstřiky Bosch, o kterých píše, že mají problémy s těsností. Nicméně, samozřejmě jejich přitažení zkontroluji a případně je přetěsním. Akorát, že až přespříští týden, protože budu od zítřka pryč. O výsledku dám vědět. Ještě jednou díky, Vilém3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 25. září 2019 Sdílet Odesláno 25. září 2019 dotahuj opatrně, ale myslím, že to nepomůže--pokud vstřik už tak teče, tak bude muset jít ven, nové těsnění a složit, ty měděné podložky, které vstřik těsní, je dobré vyžíhat--ony pak změknou a dobře těsní... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 25. září 2019 Sdílet Odesláno 25. září 2019 (upraveno) Když koupí nové podložky, měly by být již vyžíhané a tedy připravené k montáži. Utahovací moment je něco jako 5NM + 65 stupňů. Když jsem to naposledy skládal, dotahoval jsem vždy střídavě momenťákem a to s rostoucím momentem (5 -> 6 -> 7-> 7,5) a myslím, že poslední dotažení bylo "sedm a pul Newtonmetru". Napsal jsem to schválně slovy. Jinak samozřejmě, že dotažení již nepomůže, ale dočasně to alespoň může zpomalit ten únik. Jinak je-li to ono (budou-li matice volné), bude potřeba to rozebrat, vyčistit a přetěsnit. Upraveno 25. září 2019 uživatelem HonzaC2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lionit Odesláno 24. říjen 2019 Sdílet Odesláno 24. říjen 2019 Zdravím, já jsem tahal vstriky ven na stejném motoru na svém autě tedkom a posílal je na diagnostiku, protože jeden prosakoval, když jsem viděl jak je to zasr... tak jsem sundal i hlavu a nakonec i písty, přeji hodně zdaru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vilém3 Odesláno 15. leden 2020 Sdílet Odesláno 15. leden 2020 Vsřiky za to nemohou.Ozývám se po čase - sleduji trpělivě společně s mým automechanikem, kde se vlastně ten olej bere. Takže omýváme, vysoušíme a pozorujeme, kde se olej objeví nejdřív. Zatím vyměněneno těsnění pod víkem ventilů (původní bylo zkroucené), tím se omezil únik oleje na pravé straně (při pohledu zepředu). Doposud ale přetrvávájí další místa, kde se olej objevuje: zdá se, že je nějaký problém jednak se sacím porubím (větev od turba k chlazení - koleno na straně k turbu) - nebude snad velký problém to vyřešit (i kdyby se ten kus musel koupit nový) - na to se chystáme teď. Větší zrada se ale jeví na zaústění sacího potrubí do hlavy válců (poslední vlevo). Mohlo by to spravit asi jen nové těsnění (to potrubí je docela drahé), ale kvůli tomu bude třeba odstrojit (a pak znovu nastrojit) celý vršek hlavy, což bude obrovská piplačka. Uvažujeme i o tom, že to necháme tak, protože celkově jde o nějaké mililitry unikajícího oleje (ale moc se mi takové řešení nelíbí). Uvidím, jak to dopadne po zásahu na té pravé straně. Zdravím všechny! Vilém3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 15. leden 2020 Sdílet Odesláno 15. leden 2020 Z pod saciho kolektoru ti rozohodne nejde olej. Tolik ho v tom sani za prve neni, a za druhe to co tam je, je rozmichano se sazema z EGR. Tolik jakoze "oleje" kolem vstriku je zvdy budto z pod vstriku a nebo z privodni trubicky ke vstriku. Tam se olej nema kde brat, pokud ho tam nekdo toli nevybrynda pri nalevani pri vymene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.