Přejít na obsah
Radek Hurvajz

Sice to není Peugeot ale stojí to za to

Recommended Posts

To auto běhá po netu minimálně tří,čtyři roky,je tam dost věcí co na tom autě nemaj dobově co dělat,sám prodejce to moc tahá nahoru cenově. Jináč na tu dobu to bylo brko,chvilku jsem měl 128 SC 1300 sl

čtyřoká maska,to bylo hezčí.

Upraveno uživatelem Milan+

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Před hodinou, Milan+ napsal:

To auto běhá po netu minimálně tří,čtyři roky,je tam dost věcí co na tom autě nemaj dobově co dělat,sám prodejce to moc tahá nahoru cenově. Jináč na tu dobu to bylo brko,chvilku jsem měl 128 SC 1300 sl

čtyřoká maska,to bylo hezčí.

Jo, se čtyřočkem připominal Capri

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

já byl kdysi fiaťák, měl jsem skoro všechny, co tady jezdily--850BN, 850 Special, 850 Sport Coupé, 127C, 127 Nuova, 128A, 131 Mirafiori, to byly doby, kdy se dalo auto prodat se ziskem, i když se s ním třeba rok jezdilo :D, zas na druhé straně se sháněním dílů to bylo špatné..., zajímavé, že to mělo jen pár koní a jelo jak drak

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

dej to na Bazoš a uvidíš, je škoda to hodit do sběru :)

pro kapotu na 128 jsem jel kdysi do Žiliny do prodejny náhr. dílů Fiat (v ostravském fiatu nebyla), nebudete věřit, kapota vlezla dovnitř do malé 850, jen jsem si cestou zpět odřel záda :D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
před 10 hodinami, David 106s16 napsal:

Kámoš chvilku měl 128 3p, taky 4 světla,  ale ani s nima to nebylo pěkné auto 🙂

3p,to se snad tenkrát dělalo v Polsku, i tak 128 je model pro nás před revolucí,ale ukaž co tu bylo za totače dostupné nové hezké či po bazarech. 128 SC byla v těch dobách jedna z nej.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Určitě tu bylo i pár X1/9, pamatuju tady ve městě 124 coupe, občas se něco vyskytlo. Se mi nějak zdá, že se tady na ostravsko ojeté Fiaty vozily oficiálně,  jakože pro horníky. My měli 850, celkem na to vzpomínám s láskou, padal kliňák,když se dlouho točila trojka a pak tam byly takové unašeče na poloosy, ty se celkem vyje****ly a asi nešly sehnat, tatík to pořád nějak bastlil. 

Ale ať si rozumíme, v žádném případě nijak nepohrdám ani tím "tre porte", jen říkám, že to nebylo úplně nejpěknější auto na světě. 

Edit:A jeden fotříkův známý měl Matru, 3 sedačky vedle sebe. Asi Bagheera to byla, Murena asi ne, už si to moc nepamatuju. 

Upraveno uživatelem David 106s16

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Jj, naopak se točil, ten motor byl vyvíjený pro nějaké jiné auto a protože to pak neladilo s převodovkou, tak změnili smysl otáčení. 

Tak mě napadá,  ona tady vlastně už tenkrát  byla Fiat Mototechna na Ruské.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Díky tomu rubání,to tam v tom koutě jako v Mostě bylo lépe zásobeno,tady byla dobrá moto v Brandýse na Fiaty,na R8,10 a Floridu jsem bral na Vinohradské a pak ještě bylo dobře zasobeno Nové Vráto u Č.B.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

 pak postavili servis Fiat na Vítkovické, prodávala tam sousedka, takže :super

s tím řemenem máš pravdu, jak se podržely otáčky--spadl z řemenice :D, a napnutí řemenu se řešilo přes podložky, jak kompresor na tatře, jezdil jsem do učení ve Vratimově, a to jsem měl papíry jen na pincka :o

Upraveno uživatelem ozzy56

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
před 13 hodinami, Milan+ napsal:

Díky tomu rubání,to tam v tom koutě jako v Mostě bylo lépe zásobeno,tady byla dobrá moto v Brandýse na Fiaty,na R8,10 a Floridu jsem bral na Vinohradské a pak ještě bylo dobře zasobeno Nové Vráto u Č.B.

ústřední sklad náhr. dílů pro Fiaty byl tehdy v Budějovicích--bylo tam všecko, jenže daleko..., ale pak švagr začal jezdit u čsad po republice a nebyl problém...

Upraveno uživatelem ozzy56

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

A co prodejna ND Fiat v Litoměřicích na náměstí? 

 

"zajímavé, že to mělo jen pár koní a jelo jak drak" - jeden čas jsem měl AR Alfasud Ti r.v. 1975.... 1,2 karburátor 75 kobyl, 5ti kvalt (v tehdejší době!) a stavitelný volant.... Neskutečné jízdní vlastnosti (dodnes jsem už nenašel auto, se kterým bych si mohl dovolit v zatáčkách víc - prostě koleje....) a, bohužel, neskutečná koroze....

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×