Radek Hurvajz Odesláno 11. únor 2019 Sdílet Odesláno 11. únor 2019 Moc pěkný kupátko, škoda že za to chce tolik. Ale krasavec https://www.sbazar.cz/veteran77/detail/64666147-fiat-128-1100-coupe-s-spz-a-stk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béďa Odesláno 11. únor 2019 Sdílet Odesláno 11. únor 2019 fiata za 3kila? ne díky.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 11. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 11. únor 2019 Pravě, nechapu tu cenu. To vypada ze se jen chlubi a prodat nechce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 11. únor 2019 Sdílet Odesláno 11. únor 2019 vůbec se o veterány nezajímám, ale viděl jsem starou oktávku po renovaci za 600 tisíc, fakt si myslíte , že těch 300 je moc? měl jsem kdysi fiata 128 A (Berlina) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 11. únor 2019 Sdílet Odesláno 11. únor 2019 (upraveno) To auto běhá po netu minimálně tří,čtyři roky,je tam dost věcí co na tom autě nemaj dobově co dělat,sám prodejce to moc tahá nahoru cenově. Jináč na tu dobu to bylo brko,chvilku jsem měl 128 SC 1300 sl čtyřoká maska,to bylo hezčí. Upraveno 11. únor 2019 uživatelem Milan+ ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 11. únor 2019 Sdílet Odesláno 11. únor 2019 @Radek Hurvajz, máš plnou pravdu, že chce za to moc. Jinak Fiat 128 coupé 1300 znám z dob mládí. Jezdili se s ním soutěže. Je to krásné auto! Líbí se mi. A co potom Škoda 130RS. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 11. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 11. únor 2019 Před hodinou, Milan+ napsal: To auto běhá po netu minimálně tří,čtyři roky,je tam dost věcí co na tom autě nemaj dobově co dělat,sám prodejce to moc tahá nahoru cenově. Jináč na tu dobu to bylo brko,chvilku jsem měl 128 SC 1300 sl čtyřoká maska,to bylo hezčí. Jo, se čtyřočkem připominal Capri Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 12. únor 2019 Sdílet Odesláno 12. únor 2019 Kámoš chvilku měl 128 3p, taky 4 světla, ale ani s nima to nebylo pěkné auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 12. únor 2019 Sdílet Odesláno 12. únor 2019 já byl kdysi fiaťák, měl jsem skoro všechny, co tady jezdily--850BN, 850 Special, 850 Sport Coupé, 127C, 127 Nuova, 128A, 131 Mirafiori, to byly doby, kdy se dalo auto prodat se ziskem, i když se s ním třeba rok jezdilo , zas na druhé straně se sháněním dílů to bylo špatné..., zajímavé, že to mělo jen pár koní a jelo jak drak Hafity, radim.1008 a Milan+ ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelu96 Odesláno 12. únor 2019 Sdílet Odesláno 12. únor 2019 Doma v garáži po otci mám ze 128 kapotu, podběhy a nějaký blatník... myslíte, že to má ještě nějakou cenu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 12. únor 2019 Sdílet Odesláno 12. únor 2019 dej to na Bazoš a uvidíš, je škoda to hodit do sběru pro kapotu na 128 jsem jel kdysi do Žiliny do prodejny náhr. dílů Fiat (v ostravském fiatu nebyla), nebudete věřit, kapota vlezla dovnitř do malé 850, jen jsem si cestou zpět odřel záda pavelu96 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 12. únor 2019 Sdílet Odesláno 12. únor 2019 před 10 hodinami, David 106s16 napsal: Kámoš chvilku měl 128 3p, taky 4 světla, ale ani s nima to nebylo pěkné auto 3p,to se snad tenkrát dělalo v Polsku, i tak 128 je model pro nás před revolucí,ale ukaž co tu bylo za totače dostupné nové hezké či po bazarech. 128 SC byla v těch dobách jedna z nej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 12. únor 2019 Sdílet Odesláno 12. únor 2019 (upraveno) Určitě tu bylo i pár X1/9, pamatuju tady ve městě 124 coupe, občas se něco vyskytlo. Se mi nějak zdá, že se tady na ostravsko ojeté Fiaty vozily oficiálně, jakože pro horníky. My měli 850, celkem na to vzpomínám s láskou, padal kliňák,když se dlouho točila trojka a pak tam byly takové unašeče na poloosy, ty se celkem vyje****ly a asi nešly sehnat, tatík to pořád nějak bastlil. Ale ať si rozumíme, v žádném případě nijak nepohrdám ani tím "tre porte", jen říkám, že to nebylo úplně nejpěknější auto na světě. Edit:A jeden fotříkův známý měl Matru, 3 sedačky vedle sebe. Asi Bagheera to byla, Murena asi ne, už si to moc nepamatuju. Upraveno 12. únor 2019 uživatelem David 106s16 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 12. únor 2019 Sdílet Odesláno 12. únor 2019 jojo, začal jsem s fiatama, protože tatík u okd se k nim dostal, taky byla první 850, čučeli jsme tenkrát na motor jak vrány--točil se doleva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 12. únor 2019 Sdílet Odesláno 12. únor 2019 Jj, naopak se točil, ten motor byl vyvíjený pro nějaké jiné auto a protože to pak neladilo s převodovkou, tak změnili smysl otáčení. Tak mě napadá, ona tady vlastně už tenkrát byla Fiat Mototechna na Ruské. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 12. únor 2019 Sdílet Odesláno 12. únor 2019 Díky tomu rubání,to tam v tom koutě jako v Mostě bylo lépe zásobeno,tady byla dobrá moto v Brandýse na Fiaty,na R8,10 a Floridu jsem bral na Vinohradské a pak ještě bylo dobře zasobeno Nové Vráto u Č.B. ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 12. únor 2019 Sdílet Odesláno 12. únor 2019 (upraveno) pak postavili servis Fiat na Vítkovické, prodávala tam sousedka, takže s tím řemenem máš pravdu, jak se podržely otáčky--spadl z řemenice , a napnutí řemenu se řešilo přes podložky, jak kompresor na tatře, jezdil jsem do učení ve Vratimově, a to jsem měl papíry jen na pincka Upraveno 13. únor 2019 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 12. únor 2019 Sdílet Odesláno 12. únor 2019 (upraveno) před 13 hodinami, Milan+ napsal: Díky tomu rubání,to tam v tom koutě jako v Mostě bylo lépe zásobeno,tady byla dobrá moto v Brandýse na Fiaty,na R8,10 a Floridu jsem bral na Vinohradské a pak ještě bylo dobře zasobeno Nové Vráto u Č.B. ústřední sklad náhr. dílů pro Fiaty byl tehdy v Budějovicích--bylo tam všecko, jenže daleko..., ale pak švagr začal jezdit u čsad po republice a nebyl problém... Upraveno 13. únor 2019 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 12. únor 2019 Sdílet Odesláno 12. únor 2019 To je to co píšu,Nové Vráto,bylo tam soustředěno skoro vše co se sem ofiko vozilo. ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 13. únor 2019 Sdílet Odesláno 13. únor 2019 A co prodejna ND Fiat v Litoměřicích na náměstí? "zajímavé, že to mělo jen pár koní a jelo jak drak" - jeden čas jsem měl AR Alfasud Ti r.v. 1975.... 1,2 karburátor 75 kobyl, 5ti kvalt (v tehdejší době!) a stavitelný volant.... Neskutečné jízdní vlastnosti (dodnes jsem už nenašel auto, se kterým bych si mohl dovolit v zatáčkách víc - prostě koleje....) a, bohužel, neskutečná koroze.... Milan+ ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.