Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Sice to není Peugeot ale stojí to za to


Recommended Posts

To auto běhá po netu minimálně tří,čtyři roky,je tam dost věcí co na tom autě nemaj dobově co dělat,sám prodejce to moc tahá nahoru cenově. Jináč na tu dobu to bylo brko,chvilku jsem měl 128 SC 1300 sl

čtyřoká maska,to bylo hezčí.

Upraveno uživatelem Milan+
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Milan+ napsal:

To auto běhá po netu minimálně tří,čtyři roky,je tam dost věcí co na tom autě nemaj dobově co dělat,sám prodejce to moc tahá nahoru cenově. Jináč na tu dobu to bylo brko,chvilku jsem měl 128 SC 1300 sl

čtyřoká maska,to bylo hezčí.

Jo, se čtyřočkem připominal Capri

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já byl kdysi fiaťák, měl jsem skoro všechny, co tady jezdily--850BN, 850 Special, 850 Sport Coupé, 127C, 127 Nuova, 128A, 131 Mirafiori, to byly doby, kdy se dalo auto prodat se ziskem, i když se s ním třeba rok jezdilo :D, zas na druhé straně se sháněním dílů to bylo špatné..., zajímavé, že to mělo jen pár koní a jelo jak drak

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 hodinami, David 106s16 napsal:

Kámoš chvilku měl 128 3p, taky 4 světla,  ale ani s nima to nebylo pěkné auto 🙂

3p,to se snad tenkrát dělalo v Polsku, i tak 128 je model pro nás před revolucí,ale ukaž co tu bylo za totače dostupné nové hezké či po bazarech. 128 SC byla v těch dobách jedna z nej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určitě tu bylo i pár X1/9, pamatuju tady ve městě 124 coupe, občas se něco vyskytlo. Se mi nějak zdá, že se tady na ostravsko ojeté Fiaty vozily oficiálně,  jakože pro horníky. My měli 850, celkem na to vzpomínám s láskou, padal kliňák,když se dlouho točila trojka a pak tam byly takové unašeče na poloosy, ty se celkem vyje****ly a asi nešly sehnat, tatík to pořád nějak bastlil. 

Ale ať si rozumíme, v žádném případě nijak nepohrdám ani tím "tre porte", jen říkám, že to nebylo úplně nejpěknější auto na světě. 

Edit:A jeden fotříkův známý měl Matru, 3 sedačky vedle sebe. Asi Bagheera to byla, Murena asi ne, už si to moc nepamatuju. 

Upraveno uživatelem David 106s16
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 pak postavili servis Fiat na Vítkovické, prodávala tam sousedka, takže :super

s tím řemenem máš pravdu, jak se podržely otáčky--spadl z řemenice :D, a napnutí řemenu se řešilo přes podložky, jak kompresor na tatře, jezdil jsem do učení ve Vratimově, a to jsem měl papíry jen na pincka :o

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 hodinami, Milan+ napsal:

Díky tomu rubání,to tam v tom koutě jako v Mostě bylo lépe zásobeno,tady byla dobrá moto v Brandýse na Fiaty,na R8,10 a Floridu jsem bral na Vinohradské a pak ještě bylo dobře zasobeno Nové Vráto u Č.B.

ústřední sklad náhr. dílů pro Fiaty byl tehdy v Budějovicích--bylo tam všecko, jenže daleko..., ale pak švagr začal jezdit u čsad po republice a nebyl problém...

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co prodejna ND Fiat v Litoměřicích na náměstí? 

 

"zajímavé, že to mělo jen pár koní a jelo jak drak" - jeden čas jsem měl AR Alfasud Ti r.v. 1975.... 1,2 karburátor 75 kobyl, 5ti kvalt (v tehdejší době!) a stavitelný volant.... Neskutečné jízdní vlastnosti (dodnes jsem už nenašel auto, se kterým bych si mohl dovolit v zatáčkách víc - prostě koleje....) a, bohužel, neskutečná koroze....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...