Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

PureTech 180 133kW


zenes

Recommended Posts

Návštěvník

🤣 No... Někdy jsou ty osudy zajímavé. Každopádně jsem byl z toho špatný protože do 508 jsem se zamiloval na první dobrou a chodil jsem se pořád kochat během čekání. V noci jsem opravdu někdy nespal 🙂 z 2-3 měsíců bylo skoro 6 a to ještě ke konci období zrušili barvu Ultimate Red takže srandy kopec 😅

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 23. 1. 2021 at 19:44, HanysR napsal:

Tak pak už se snad pochlubíš 🙂👍 Jaká barva? 

Bílá perleť🙂

 

V 23. 1. 2021 at 19:55, Petr 3008 napsal:

No tak to máš rychlovku.  Správně se má na auto čekat ...alespoň pár měsíců, pak je to ten správnej adrenalin. Já měsíc snad nespal 😂.  Odkud ho máš, HS ?

Kdepak, Jonal Hodonín. Stejně, jako můj první Peugeot. Ten prodejce je skvělý, vychází fakt úžasně vstříc, výborně komunikuje, za montování příslušenství si nic neúčtuje a dostal jsem ještě alarm s GPS zdarma - jen tak za "dobrý den"... Jinak třetí vlastní Peugeot, třetí skladovka.

S HS autem mám taky vesměs dobré zkušenosti - schválně píšu dobré, ne výborné - tak nějak udělají to, co mají, ale chybí jim proaktivita. Poptával jsem u nich, dostal nabídku, když jsem jim pak napsal, jestli by měli něco podobného jako u Jonalu, tak už mně nikdo ani neodpověděl...

Edit: Tak nakonec se po týdnu ozvali s tím, že podobné auto nemají. Takže bodík k dobru🙂

Upraveno uživatelem Ajap
Doplnění - viz "edit"
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Petr 3008
před 1 hodinou, Ajap napsal:

Kdepak, Jonal Hodonín. Stejně, jako můj první Peugeot. Ten prodejce je skvělý, vychází fakt úžasně vstříc, výborně komunikuje, za montování příslušenství si nic neúčtuje a dostal jsem ještě alarm s GPS zdarma - jen tak za "dobrý den"... Jinak třetí vlastní Peugeot, třetí skladovka.

Na HS jsem se ptal jen ze zvědavosti. Já osobně výborné zkušenosti s Veto Písek, také vždy všechno perfektní a spousta věcí okolo zdarma, zařídí i to co nemusí.. Jinak já zrovna tak třetí P v pořadí. Akorát na 3008 jsem čekal z výroby 3 měsíce, takže to ještě šlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

Ahoj, rozhoduji se mezi 1.2 a 1.6 PureTech EAT8 v GT - už se to tedy řešilo před časem, tak prosím nějaké aktuální postřehy 🙂 Tu slabší 1,2 si tady na fóru celkem chválí i v 5008, která je větší, takže s 3008 by snad mohla být dynamická úplně v pohodě i se spotřebou. Úspora 60 tisíc, tak nevím...

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spotřeba bude u obou motorů podobná. Mám 1,6l EAT8 viz podpis. Včera jsme jeli s rodinou na výlet a cesta tam byla za 6,4l a zpátky za 5,4l. Po městě se dá jezdit kolem 7-9l, ale poměrně plynulá jízda po okraji jde jet za těch 5,5-6l. Aktuálně mně "průměrná spotřeba za 7 dní" v aplikaci My Peuegot hlásí 7,0l/100km - většina z toho jsou v dnešní době krátké cesty po městě. 

Co jsem koukal na grafy výkonu a momentu, tak ty motory pojedou do nějakých 3000 - 3500 ot/min podobně. Ve stručnosti - 1,2l si svých 230Nm drží mezi cca 1700 - 3000ot/min, od 3500ot/min už jde hodně rychle dolů (a výkon jako funkce momentu a otáček už stoupá pomalu, kolem 4000 ot/min už má nějakých 85kW a dál moc nejde). Kdežto 1,6l má sice jen o 20Nm víc (250Nm), ale začíná o něco dříve (cca 1600ot/min) a drží těch 250Nm až do 5000ot/min - tudíž, když 1,2l "končí" kolem těch 4000 ot/min, tak 1,6 začíná teprve předvádět to nejlepší. No můžu potvrdit, že když se to "rozmotá", tak to jede parádně:) 1,2l jede taky dobře, ale dle uvedeného se už právě nemá kam a jak "rozmotat":)

Nevím, jaký je projev 1,2l s automatem, ale s manuálem v 308 pod 2000 ot/min trochu duní a nemám to srdce ho tam moc provozovat - leda tak "šolíchání" po rovince. Ještě na volnoběh je trošku tříválec poznat, jinak dál už ne, zvuk má pěkný. Ale 1,6l je přece jen jiná liga, jede jak samet, 1500ot/min není vůbec poznat, při přidání bez protestů zrychlí, klid a ticho:) A to říkám jako člověk, který si jinak 1,2l nemůže vynachválit a principiálně proti tříválcům absolutně nic nemá.

Záleží, na co jsi zvyklý, subjektivně "jak to jede" podle diskuze nejde moc brát. Pokud jsi zvyklý na slabší auto a moc to nehoníš, tak kromě kultivovanosti moc rozdíl mezi 1,2l a 1,6l nepoznáš, pokud tomu dáš občas "napít", tak je rozdíl hodně veliký.

Ale na závěr - pokud už kupuješ GT, což není levné auto, tak tam za mě patří ten 1,6l motor bez nějaké velké diskuze:).

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Petr 3008

Za mě stejný názor jako předchozí příspěvky.  Pokud plánuješ GT v benzinu, tak 1.6.  Už jen proto aby ti později nevrtalo v hlavě, proč jsi vzal 1.2.  Je to velká investice, tak je to třeba tomu přizpůsobit.  Proti 1.2 nemám osobně vůbec nic, ale jak říkám.. do GT 1.6 jasná volba.  Ta jízda bude trochu někde jinde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Super, díky moc všem ! Do GT 1.6 benzin, je to tak 🙂 

Ještě se zeptám:

1) 

máte někdo zkušenost s Grip Control? Vyplatí se to? Viděl jsem nějaký videa na YT, ale infuenceři to umí podat v jakýmkoliv světle, když potřebují... Jde o to, že GT s tím silným benzinem je už fakt drahý auto, a nevím, jestli si tam přihodit Grip Control, nebo Visiopark 2, nebo nic a ušetřit, nebo přidat třeba tažný zařízení...

2) 

Tažný zařízení - za 16 tisíc - prodávají ho ale i jako příslušenství zvlášť - nevíte, jestli tedy už je příprava na tažné zařízení rovnou ve standardu? Prostě nějakou obdobu škodovácký přípravy na tažné zařízení za 5000, která v sobě má připravenou elektroinstalaci, silnější alternátor a upravené chlazení pro větší zátěž.?

3)

A ještě za třetí - pokud bych mentálně opustit GT a šel do Allure Pack - má tady někdo zkušenost s tím slabším dieselem 1.5 ale v automatu EAT8? Tedy novější, po faceliftu? (Manual ve sci-fi i-cocpitu 3008 nechci a na diesel 1.6 jsem zvyklý z mojí 407SW, takže diesely mi nevaděj)

 

Moc děkuju !

Upraveno uživatelem vigk66
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1) Přínos grip controlu nemůžu posoudit, na jeho použití jsem zatím nezažil podmínky. Ale velký bonus je, že jeho součástí je rezerva a zvedák - nebo to tak alespoň bylo u mojí skladovky před faceliftem, pro jistotu si to ověř.

2) Žádná příprava na TZ podle mě neexistuje, resp. auto s TZ a bez TZ se nijak lišit nebude. Mně TZ prodejce domontoval, platil jsem jen to samotné tažné.

3) Jel jsem s předváděčkou 1,5HDi s EAT8 - na kochačku dobrý, ale jinak mně to přišlo hodně líné (majitelé prominou:papa). Zrychlení 0-100km/h za 11,5s... Pro srovnání 1,2l má 9,7s a 1,6l 8,0s...  Vše s EAT8. Rozdíl ve spotřebě benzín / diesel už prý taky není veliký - pokud bys nechtěl dávat tolik peněz, tak bych spíš šel do 1,2l.

A jinak samozřejmě - 60 tisíc navíc za 1,6l je opravdu hodně peněz, takže pokud zvolíš výbavu GT a koupíš ji s 1,2l, tak se taky nic nestane...:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě mně napadlo - pokud to nemusí být nutně 3008 (fuj, co to tady vůbec píšu😬), tak sesterský C5 Aircross je o něco levnější a u skladovek se dá sehnat s 1,6l už někde od 700 tisíc. A dá se koupit i s 2l naftou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak odkaz na tu diskuzi o GC super ! Viděl jsem i nějaký videa a půjde o to se rozhodnout, jestli to za 8 tisíc dokoupit. Já mám vůbec problém s výběrem auta - krátký vzdálenosti do práce a na nákupy po Praze a o víkendu na chatu - většinou po udržovaných silnicích, jen na posledních 100 metrů by se mi občas hodilo 4x4 (ale jen někdy v zimě, nebo když je na podzim bláto), ale za 12 let fakt asi 3x se mi jen protočily kola a jednou, když jsem se vyhýbal jinými autu, tak jsem už nevyjel z mokrý trávy a vytáhnul mě švagr svým 4x2 Yetym 😄 ) A když jedu na hory, tak v létě úplně v pohodě a v zimě ? Můj 407SW vyjel na zimních vždycky všechno a to má ke všemu světlou výšku 13,6mm a rozvor jako kráva 😄

 

Upraveno uživatelem pavelu96
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Ajap napsal:

Ještě mně napadlo - pokud to nemusí být nutně 3008 (fuj, co to tady vůbec píšu😬), tak sesterský C5 Aircross je o něco levnější a u skladovek se dá sehnat s 1,6l už někde od 700 tisíc. A dá se koupit i s 2l naftou.

Já to kontrolně prozkoumám, ta 3008 v GT s 1,6 EAT8 je velká investice  - ještě v modrý vertigo třeba 😄 Takže cvičně pro jistotu zvažuji podobná auta a třeba i se 4x4, ale zatím mě nic nepřesvědčilo. Citroeny se mi nějak moc nelibí. Kdysi za časů komika C5 ano a trochu jsem litoval, že jsem si koupil místo něj tu 407SW, zvlášť když jsem jel s rodinou na dovolenou k moři, nebo na hory , ale vždycky jsem nakonec naložil všechno, co bylo třeba i to 407 a 12 let mi slouží bez problémů...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Ajap napsal:

1) Přínos grip controlu nemůžu posoudit, na jeho použití jsem zatím nezažil podmínky. Ale velký bonus je, že jeho součástí je rezerva a zvedák - nebo to tak alespoň bylo u mojí skladovky před faceliftem, pro jistotu si to ověř.

2) Žádná příprava na TZ podle mě neexistuje, resp. auto s TZ a bez TZ se nijak lišit nebude. Mně TZ prodejce domontoval, platil jsem jen to samotné tažné.

3) Jel jsem s předváděčkou 1,5HDi s EAT8 - na kochačku dobrý, ale jinak mně to přišlo hodně líné (majitelé prominou:papa). Zrychlení 0-100km/h za 11,5s... Pro srovnání 1,2l má 9,7s a 1,6l 8,0s...  Vše s EAT8. Rozdíl ve spotřebě benzín / diesel už prý taky není veliký - pokud bys nechtěl dávat tolik peněz, tak bych spíš šel do 1,2l.

A jinak samozřejmě - 60 tisíc navíc za 1,6l je opravdu hodně peněz, takže pokud zvolíš výbavu GT a koupíš ji s 1,2l, tak se taky nic nestane...:)

Advanced Grip Control: Volič umožňující 5 režimů jízdy, Hill Assist Descent Control (kontrola jízdy ze svahu), Hliníková kola 18" LOS ANGELES šedá s výbrusem, pneumatiky 225/55 R18

(obsahuje celoroční M&S / zimní 3PMSF pneumatiky 18" třídy A)
(obsahuje ZHBN) (nelze s KK01 - Black Pack)
(nelze pro verze HYBRID a HYBRID4)

Rezerva a hever, to bylo dřív, po faceliftu už žádná rezerva, ale "ošklivější" kola - s GT dostanu 18" LA s černým výbrusem, ale když si to GT objednám s GC, tak dostanu s šedým výbrusem - ověřoval jsem to v Peugeotu...

Ale hlavně a to nechápu - dostanu celoroční pneu - což nechápu. Sice moc nenajedu, takže bych je klidně mít mohl, ale do GT ??? Na takových pneu to nepojede dobře v zimně ani v létě...

 

Upraveno uživatelem vigk66
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už to zase zmenili. Pred rokmi, v prípade 2008ky bol GP v balíčku s celoročnými pneu. V auguste 2020, keď som kupoval 2008 SUV, tak bol GP s letnými, bez rezervy. Dojazdovú rezervu som si doplatil. Teraz 2008 SUV zase s celoročnými, bez rezervy.

Za mňa, škoda, že nová 3008 ešte nemá wifi konektivitu, teda, mobil sa nedá prepojiť s infotainmentom auta bezdrôtovo. Dokonca neviem, či to má aj nová 308ka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...