zenes Odesláno 9. únor 2019 Sdílet Odesláno 9. únor 2019 (upraveno) Ahojte, z aktualnej ponuky na trhu SUV/Crossoverov som si vybral 3008, mal som moznost vyskusat pocas celeho tyzdna 3 motory, 1.5 BlueHDI, 1.2 PureTech az po sucasnu novinku 1.6 PureTech 180. Prave ten 1.6 PureTech mi pride ako s tvorena pre tuto 3008, ziva a ticha tak, ze musite otvorit okno aby ste zistili ci funguje na volnobeh startstop alebo je tak tichy motor. Zvuk motora pocas jazdy je balada. 1.6 PureTech je uz na pohlad ina oproti THP,. Viete o tomto motore 133kw cosi viac, pretoze ma oslovil najviac a podla vsetkeho ho objednam. Upraveno 16. duben 2019 uživatelem zenes MilanF1 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 9. únor 2019 Sdílet Odesláno 9. únor 2019 Jestli Ti technik oprvdu povidal ze ta 1,6 ma "kovane hlavy valcu"tak vi o motorech totez co ja o stredovekem cinske stinovem divadle = NIC! zenes ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zenes Odesláno 9. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 9. únor 2019 (upraveno) myslis jedno - pises druhe, kovany piest samozrejme Upraveno 9. únor 2019 uživatelem zenes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 9. únor 2019 Sdílet Odesláno 9. únor 2019 Podle service boxu PT 1.6 má rozvodový řetěz jako THP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zenes Odesláno 9. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 9. únor 2019 Nebude to o PureTech 225? V 508 su obe vykonostne varianty noveho motora. Vyfotil som motor pt 180 v 3008. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zenes Odesláno 9. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 9. únor 2019 (upraveno) Zaregistroval som sa v box service, mal som poznacene vin PT180 a vyhodilo mi toto 3008 (P84E) CROSS OVER 5 PORTES 1.6 PureTech 16v 180 (EP6FADTXD EURO 6.2) BVA 8 Upraveno 16. duben 2019 uživatelem zenes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 9. únor 2019 Sdílet Odesláno 9. únor 2019 protože je to kvalifikovaný vystudovaný odborník na svém místě MilanF1, Laďa a pesastor ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 9. únor 2019 Sdílet Odesláno 9. únor 2019 zenes, nevím zda ti vyhovuje francouzština, ale asi bych změnil jazyk v service boxu MilanF1 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikeSV Odesláno 9. únor 2019 Sdílet Odesláno 9. únor 2019 Zenes, asi sme si o tomto motore pisali v komentaroch na youtube. Ja ked som sa bol previezt na tomto novom 1.6 puretechu tak sa mi na volnobeh zdal trosku hlucnejsi ako 1.2. Mozno kvoli tej retazi. Samozrejme radsej by som mal v aute tuto 1.6 133kw aj ked 1.2 tiez nie je na zahodenie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zenes Odesláno 9. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 9. únor 2019 Ahoj, ano sme sa tam o tom bavili, mne prave sa zdala pt180 najtichsia, kazdy motor som mal na cele 2dni a tato 1.6 je pre mna rozhodne najlepsia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikeSV Odesláno 9. únor 2019 Sdílet Odesláno 9. únor 2019 Vykon paradny a ten automat akurat ma mrzi ze som zabudol vyskusat ten sport rezim. Nad 508 si nerozmyslal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zenes Odesláno 9. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 9. únor 2019 Tak to je chyba, v sporte je to splaseny kon, automat je razantnejsi a necha motor pretacat ak podradi drzi vyssie otacky. Turbo vyrazne pocut vo vyssich otackach. Chcem vyssie sedenie, nove 508 nieje co hladam, i ked je nadhnerna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikeSV Odesláno 9. únor 2019 Sdílet Odesláno 9. únor 2019 Aj sa mi zdalo, ze by to mohlo ist este lepsie, a ja som siel na normal rezime. My sme si uz tiez zvykli na vyssie auto, hlavne zena. O 508 nechce ani pocut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zenes Odesláno 9. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 9. únor 2019 Celkom ma zaujala jedna vec, prezeram service box oproti THP je v PT180 okrem ineho uplne prekopana hlava valcov a v nom vodenie ventilov. Len samotne nasavacie ventily maju 2 hriadele, dokopy aj s vyfukom 3 to uz preco? Zeby toto riesilo karbon? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikeSV Odesláno 9. únor 2019 Sdílet Odesláno 9. únor 2019 Urcite sa to snazili vyriesit, ale naco dalsiu vackovu hriadel, to netusim. Asi to bude mat co do cinenia s umiestnenim ventilov. Zeby kombinacia priameho a nepriameho vstreku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zenes Odesláno 10. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 10. únor 2019 design hlavy valcov je podobny tomuto, cca 2:30 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 10. únor 2019 Sdílet Odesláno 10. únor 2019 Ta třetí vačka je tam kvůli změně zdvihu ventilů , ale to měly už i starý VTI ... zenes ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zenes Odesláno 10. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 10. únor 2019 Ďakujem za nakopnutie. https://www.autorevue.cz/plynula-zmena-zdvihu-ventilu-hluboke-dychani_1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
komancik Odesláno 23. září 2019 Sdílet Odesláno 23. září 2019 tu máš peknú v detailoch. btl.a ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 19. leden 2021 Sdílet Odesláno 19. leden 2021 Ahoj, máte, prosím, někdo tu 1,6? Jak moc líp to jede oproti 1,2THP? Zvažuju koupi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.