Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Padání nafty


jaturn

Recommended Posts

Dobrý den.P.307 1,6 hdi r.v.2005.Auto nastartuje a po chvilce chcípne.Stačí napumpovat balonkem(mám přidaný nový) a vše je ok.Je možné v domácích podmínkách zjistit kde dochází k úniku nafty?Nebo bude nutné např. vyměnit všechny spojky(je možné je nějak opravit aby těsnily).....Okolo víka nádrže pod sedačkou mi lehce prosakuje nafta(vypadá to nejspíš na netěsnost kolem té velké černé matky)-může to být příčina?Děkuji J.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty spojky hadic se vyměnit nedají (nejdou koupit samostatně), ale dá se vyměnit celé paliv potrubí (je to po úsecích), ale samozřejmě stojí to raketu..., že prosakuje nafta kolem té matice nemá vliv na padání nafty

mechanici mají průhlednou silonovou hadici s oběma spojkama a tu postupně vyměňují za původní paliv. potrubí od nádrže k motoru, zpravidla tak zjistí (bublinky jsou v silon. hadici vidět), v kterém úseku to bere vzduch a pak objednají příslušné potrubí podle VIN a vymění ho, je to na zjištění místa poruchy nevděčná práce :(

peugeot moc dobře ví, proč ty spojky hadic neprodává samostatně :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

šla, taky to tak dělám--kup 4 metry hadice (musí být palivová-černá) a natáhni ji od nádrže pod kapotu, je tam na příčce vyústění původních hadic, nasaď opatrně na vývod z měrky v nádrži a stáhni objímkou, pak ji dej vedle původních hadic, dej co 20 cm drcpásku a druhý konec k tomu vyústění pod kapotou (sací má bílou barvu, zelená je zpátečka), spojku použij původní, budeš mít jistotu, že mezi nádrží a spojem pod kapotou to vzduch brát už nebude, pokud to bude furt brát vzduch, už se zaměříš jen na spoje kolem filtru, prostě u motoru, joo, hadice má myslím vnitřní průměr 8 mm, ale změř si to u nádrže

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to 8mm,dával jsem před origo balonek nový balonek+zpětnou klapku(takže by se nafta teoreticky mohla strácet až za tímto). Ta ,,příčka vyústění hadic,,je někde za motorem?A pokud to bude fungovat nechám tam tu hadici náhradní,nebo je pak potřeba koupit origo.Nějaké schema palivového okruhu by nebyl?Děkuji J.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

schema je na Servisboxu,  jenže obrázek tady neumím dát,  ale stejnak ho nepotřebuješ, prostě natáhneš tu novou hadici od nádrže až k palivovému filtru, u nádrže dej pozor, abys neulomil tu plast. trubičku při nasazování hadice-- není dobré to dělat v mrazu

ale jestli padá nafta od doby, kdys tam dával ten nový balonek, tak to bere vzduch někde tam, výměna hadice od nádrže pak nemá smysl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne ten jsem tam dával právě proto.Někde tady na foru jsem četl že by to mohl dělat ten původní balonek(neměl by pouštět naftu zpátky).Manželka pumpuje už asi rok a půl, teď to chci prodat,tak aby to bylo v pořádku.Myslel jsem že filtr je za balonkem.Do servis boxu už nemám platné přihlášení,asi ho změnili.Jinak děkuji.

Upraveno uživatelem jaturn
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...