Mistic Joe Odesláno 1. únor 2019 Sdílet Odesláno 1. únor 2019 Děje se to hlavně po zahřátí motoru (2.0HDI). Dojedu třeba na semafory, udělá škyt a umře. Diagnostika (ta trapná z palubního počítače) nic nevykazuje. Dokud držím motor nad 900, tak klidně ujedu i 500km bez jakéhokoliv zaškobrtnutí. Ale stačí vyřadit a nechat auto, aby kleslo na těch 700-800 a chcípne to. Dělá to asi dva měsíce - nakonec se prořekl kamarád, kterému jsem auto půjčil, že tam na 20L natankovaných z nepochopitelnéh důvodu nalil těch cca 200ml aditiva na čištění DPH filtru. Ale od té doby jsem už asi 5x natankoval plnou, takže hádám, že to by už nemusel mít vliv. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelu96 Odesláno 1. únor 2019 Sdílet Odesláno 1. únor 2019 (upraveno) Základ je to připojit na normální diagnostiku... Upraveno 1. únor 2019 uživatelem pavelu96 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.