Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Partner tepee alias Šeďoch


Šalda

Recommended Posts

Hele, me se to stalo nekolikrat. Jednou u pujcenyho auta (passat) prezouval jsem ho a vim na 150%, ze jsem vsechna kola dotahnul a stejne kolo uletelo, stalo se to manzelce na dalnici, jeste stihla sjet na sjezd, kde si to keclo na vnitrek disku kotoucem. Policajti, co jeli kolem, ji pomohli najit 3 z peti matic rozhazenych kousek zpatky na tom sjezdu, z jineho kola vzali jednu dalsi, aby byly na kole aspon 4, nasadili zpatky kolo a dojela domu. Pak jsme taky jednou vezli po ose z nemeckyho Lipska Citr. Jumpy. Zkusebni jizda tam v pohode, pak jedem po dalnici a nekde za Drazdanama na me kamos blika, tak zastavujem na varovky v odstavnym a ze to hrozne mlati vepredu - no povolenych vsech 5 sroubu na LP kole.

Od te doby po prezuti delam kratkou jizdu par km kolem komina a pak znovu prejdu vsechny srouby klicem a vetsinou pak jeste jednou kontroluju cca po 100km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Dneska sem vyměnil olej plus komplet filtry. A teda ten kdo vymyslel ten vzduchový filtr, byl pěknej debil, to snad ani není možný. Ostatně výměna palivového filtru a kabinového je taky docela záživná. Bych toho konstruktéra to nechal měnit tak měsíc v kuse, a pěkně aspoň 10 aut denně, by si příště rozmyslel jak to má vymyslet. Ještě že existuje YouTube, kde jsem našel návody. Ale auto hned jede líp, a pěkně si přede, a tak to má být 😀

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výměnu  filtrů jsem absolvoval u Berlinga  minulý  týden,  a můj  poznatek je že u vzduchového a palivového filtru je jednodušší sundat stěrače, plast pod předním oknem, a tlumící  filc a pak je výměna jednoduchá. 

U kabinoveho filtru jsem vyndal celej kastlík před spolujezdcem a tím bylo víc prostoru.

Ale ten spodní vydolovat ven to byl porod. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ono je určitě více způsobů, když sem se díval na YouTube, tak u výměny palivového dával pryč i baterku. Což mě tedy přijde úplně zbytečný. A bylo to stejný auto i stejný motor. Holt každej to dělá jinak. Jinak to bylo moje poprvý u tohoto auta, takže příště vím že to budu dělat asi tak 3x rychleji. A u pyloveho byl pro mě problém tam nasadit novej ten horní, to byl porod. Venku ty starý sem měl docela rychle. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 měsíce později...
  • O 6 měsíců později...
  • O 1 měsíc později...
  • O 5 měsíců později...
  • O 2 měsíce později...

Dneska sem vyměnil baterku. Měl jsme pocit, že když je pod nulou, že už to nemělo ti sílu v pohodě nastartovat. Kamarád mě půjčil tester na baterie, a zjistil jsem, že z 480Ah co má baterka, má kapacitu 450Ah. Což by bylo v pohodě, spíše mě zarazilo že je to nějak málo, celkově málo, tak sem se zeptal Čakoma, ten se podíval, a mám tam mít 640Ah 😀Takže jsem dnes koupil novou origo baterku, a teď si může mrznout jak chce 😀

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...