Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Sháním Scratch daily car :D pro nájezd kolem 30t km ročně


Scratch

Recommended Posts

před 5 hodinami, Milan+ napsal:

Spolehlivý Ford je pinto, mám tu kdyztak 4 kousky. 

Jen motory, nebo celé kusy? Pinto se mi kdysi dávno mooooc líbilo, jeden borec ho u nás měl ještě za totáče....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Klemoň zas aby to nebylo jako kolotočáři myslím trochu i na estetično tyhle jsou takové decentní, majáku netřeba toho si stejně při rychlostech jakými s tím bude lítat nikdo nevšimne a hlavně magnetický nejsou stavěný na velké rychlosti seženeme mu píšťalku do výfuku to o něm bude vědět každý. @Scratch však to je jen takové to kamarádské rýpání. Neboj však se najde příležitost abys nám to podobně oplatil. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lambádu ve zpátečce jsem měl už ve Feldě a úspěšně se stěhuje do každého dalšího auta jen v C2 není asi to budu muset napravit. Jako je to dobrá věc protože některý lidi na parkovištích u obchodů bývaj v rauši z toho jak dobře nakoupili a nečuměj kolem sebe takže je to aspoň malá šance že si všimnou díky tomu zvuku že se něco děje. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 8. 2. 2019 at 4:55, Hafity napsal:

Mám ho ve Focusu…. Na Ford fóru ho označují za nejhlučnější benzínový motor, hlučnější, než diesely.... To mohu, bohužel, potvrdit.... Zatím jsem nepřišel na to, odkud ten hnusný zvuk vychází.... Po najetí 80000km je ten zvuk stále stejný.... Mám podezření, že vychází z plastového sacího potrubí.... Jinak co se týče výkonových projevů, tak tam se zdá být vše v pořádku....

Myslim samozrejme spolehlivost 😀. Co se hluku tyce tak tento muj je rozhodne tissi nez 2,2 tdci co mam v mondeu. Naopak si pekne seveli. Jen prvni minutu jsou trosku slyset hydrostely, ale nic zasadniho. Je to proste jak jsem psal, jsou dobre a spatne kusy a je jedno jaka znacka....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je divné, už jsem viděl dva tyto motory "polorozebrané" a ani jeden neměl hydroštely, ale klasické hrníčky.... Vlastně na tom jednom se jich pár muselo objednat a vyměnit kvůli seřízení ventilové vůle....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to nevim, ja myslel ze to jsou hydrostely, me hanik nejsem, ten mi rekne co a jak v pripade potreby 😁

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, to je on.... Co se týče ventilových vůlí, tak já měl všechny dle specifikace, až na první výfukový od rozvodů, ten měl o trošku méně.... Zajímavé je, že ten druhý popisovaný příklad měl problém na tom samém ventilu....

A kdo vymyslel ten systém výměny řemenů příslušenství, ten by teda zasloužil.... :bacha

Upraveno uživatelem Hafity
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Driver muzeme se nekdy domluvit az budu mit po servisu a prihlaseni, ze bych dorazil a poslechneme oba. Akorat ja asi prijedu zahratej :(. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 minutami, Driver napsal:

Stejně je to psina...Volvo s Ford motorem na jehož vývoji se prý podílela i Yamaha 😁

asi stejny jako Ford Mondeo mk4 na platforme Jaguar s motorem Peugeot :D 

nebo moje motorka Honda s dily z Ducati z vyroby :D 

Teď koukám na ten motor @Driver, máš vzduchový filtr plochej, nebo konus?

Upraveno uživatelem Scratch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Scratch napsal:

asi stejny jako Ford Mondeo mk4 na platforme Jaguar s motorem Peugeot :D 

Bože ty už jsi s tím vadnej... A to jako znamená, že ta Ford platforma byla tak úžasná? Nebylo to náhodou třeba spíš tím, že Jaguar zdaleka nevyrobí/neprodá tolik vozů a tak se jim nevyplatilo vyvíjet celou vlastní?

Už mě to nějak nebaví to všude kde je příležitost to zmínit číst....  :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...