Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 307 HDI nestartuje


Cpt._Redeemer

Recommended Posts

Zdravim, řeším problém u segřiny 307. Má 307 SW 2.0HDi 66kw vstřikování Siemens

Prostě v pondělí auto přijelo a druhý den nenastartovalo. Před tím neprojevovalo žádné známky špatných startů apod.

Dnes jsem nastoupil. První vec žhacičky. Žhavičky mají 0,5 Ohmu což mít mají a při otočením kliče na ně napětí jde. Zkusil jsem napumpovat naftu. Protékala skrz víčko filtru, tak jsem filtr dotáhl. Odmontoval vysokotlakou trubičku od dvou vstřiků a nafta tam jde, takže čerpadlo OK. Zřejmě, ale nejde přes vstřiky do válcu. Auto prostě jen točí a ani neškytne. Z výfuku ani nejde kouř kdyby se na nafta alespoň trochu vznítila. Odpojili jsme konektor od vstřikovače a při startu na něm není žádné napětí. Ani na jednom. Takže náš názor je, že se neotevírají vstřikovače a nejde nafta do válce. Někde jsem se dočetl že na Xantii HDi má jít na vstřiky napětí až 80V. Na jiném webu jsem se dočetl, že se elektromagnetické vstřikovače otvírají napětím od 12-120V. Na foru Opel jsem se dočetl, že se multimetrem to napětí nedá naměřit. Jdou tam prý jen impulsy a takže pouze osciloskop. Nakonec problém Opelu byl zaoxidovaný konektor na čidlo otáek motoru. (toto čidlo kdysi vyřešilo problém se startem u dědovýho Formana a nedávno u kámošovi C4. Tady jsem konektor prohledl a ok, ale nvm jak na tom je samotné čidlo. Ta 30A pojstka na vstřiky je v pořádku a koukal jsem, že ty kroucený dráty od vstřikovačú jdou do řídící jednotky. Chtěli jsem vyndat jeden vstřik, abysme pro jistotu věděli, že opravdu nestříká naftu, ale je tam tak zatuhlý, že se to opravdu nepovedlo a tím jsme dnes skončili bez dalších nápadu.

Prosím o vaše rady a děkuji za názory!

 

S pozdravem Lukáš

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 10 měsíců později...
  • O 2 týdny později...

Chyba přídavnýho topení nebo ventilátoru chlazení ti nezastaví motor a když koukám na tu chybu aditivace , tak ta delphina píše pěkný kraviny (tenhle motor FAP nemá , takže nepotřebuje aditivum) . S touhle diagnostikou zkontroluj max tlak paliva a otáčky motoru při startu , abys věděl , kde začít , to , že je nafta v trubce před vstřikem neznamená , že má potřebnej tlak .

Když nic nezjistíš , tak sežeň někoho s origo diag , ta může napsat klidně i něco jinýho ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u tej delphi musis vybrat spravny rocnik a kod motora (neviem preco tam ma 5 motorizacii naraz ?  to som este nevidel  asi to bude ta lacnejsia delphi )

inak potom obcas ukaze somariny a ano pusti ta ,nie ako lexia ta ta ani nespoji 

obrazok z mojej ,este  mi to dava na vyber, ci siemens alebo bosch   RHY 66kw 

 

2019-12-28 09.20.43.jpg

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

ahoj napadlo mě vyčistit nádrž...……..  TO JSEM JEŠTĚ NEUDĚLAL

poprvé se mě to stalo když jsem tankoval na benzíně  dojel jsem domu                a ráno  to nestartovalo

výměna filtru  - jo nějaké špony tam byly  pak výměna  nějakého čidla na čerpadle  to mě dělal bratranec a jezdilo to  a ráno startovalo i při  -8

pak jsem nalil 20 l nafty s kanystru ještě letní  a to taky jezdilo  

a po tom jsem potřeboval natankovat  tak jsem koupil u OMV na kladně   a ráno zase naprd

jde to nastartovat ráno sprejem  a pak se to ohřeje  a jezdí to normálně a normálně startuje   

UŽ SI STÍM NEVÍM RADY 😂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 měsíce později...
V 28. 12. 2019 at 8:49, jarokare napsal:

Chyba přídavnýho topení nebo ventilátoru chlazení ti nezastaví motor a když koukám na tu chybu aditivace , tak ta delphina píše pěkný kraviny (tenhle motor FAP nemá , takže nepotřebuje aditivum) . S touhle diagnostikou zkontroluj max tlak paliva a otáčky motoru při startu , abys věděl , kde začít , to , že je nafta v trubce před vstřikem neznamená , že má potřebnej tlak .

Když nic nezjistíš , tak sežeň někoho s origo diag , ta může napsat klidně i něco jinýho ...

Tak to jste mladý pane na omylu, já mám ten samý motor a aditivace tam je. je umístěna v levo pod zadním kolem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Artus3004 napsal:

Tak to jste mladý pane na omylu, já mám ten samý motor a aditivace tam je

Motor , který má v autě tazatel , je 307 SW 2.0HDi 66kw vstřikování Siemens (hned v prvním příspěvku) , čili kód RHY a ten FAP nemá , ale hádat se s vámi nebudu , na to už jsem starej a mýlit se může každej :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...