Cpt._Redeemer Odesláno 26. leden 2019 Sdílet Odesláno 26. leden 2019 Zdravim, řeším problém u segřiny 307. Má 307 SW 2.0HDi 66kw vstřikování Siemens Prostě v pondělí auto přijelo a druhý den nenastartovalo. Před tím neprojevovalo žádné známky špatných startů apod. Dnes jsem nastoupil. První vec žhacičky. Žhavičky mají 0,5 Ohmu což mít mají a při otočením kliče na ně napětí jde. Zkusil jsem napumpovat naftu. Protékala skrz víčko filtru, tak jsem filtr dotáhl. Odmontoval vysokotlakou trubičku od dvou vstřiků a nafta tam jde, takže čerpadlo OK. Zřejmě, ale nejde přes vstřiky do válcu. Auto prostě jen točí a ani neškytne. Z výfuku ani nejde kouř kdyby se na nafta alespoň trochu vznítila. Odpojili jsme konektor od vstřikovače a při startu na něm není žádné napětí. Ani na jednom. Takže náš názor je, že se neotevírají vstřikovače a nejde nafta do válce. Někde jsem se dočetl že na Xantii HDi má jít na vstřiky napětí až 80V. Na jiném webu jsem se dočetl, že se elektromagnetické vstřikovače otvírají napětím od 12-120V. Na foru Opel jsem se dočetl, že se multimetrem to napětí nedá naměřit. Jdou tam prý jen impulsy a takže pouze osciloskop. Nakonec problém Opelu byl zaoxidovaný konektor na čidlo otáek motoru. (toto čidlo kdysi vyřešilo problém se startem u dědovýho Formana a nedávno u kámošovi C4. Tady jsem konektor prohledl a ok, ale nvm jak na tom je samotné čidlo. Ta 30A pojstka na vstřiky je v pořádku a koukal jsem, že ty kroucený dráty od vstřikovačú jdou do řídící jednotky. Chtěli jsem vyndat jeden vstřik, abysme pro jistotu věděli, že opravdu nestříká naftu, ale je tam tak zatuhlý, že se to opravdu nepovedlo a tím jsme dnes skončili bez dalších nápadu. Prosím o vaše rady a děkuji za názory! S pozdravem Lukáš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajas502 Odesláno 3. únor 2019 Sdílet Odesláno 3. únor 2019 Tipnul bych čidlo otáček. Přes DIAG si můžeš čidlo zkontrolovat - při startování musí ukazovat nějaké hodnoty, pokud nebude K.O. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira12345 Odesláno 16. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2019 Zdravím mám stejný problém poraďte prosím jak jste ho vyřešil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wensdy Odesláno 25. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 25. prosinec 2019 Co říká diagnostika? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira12345 Odesláno 27. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2019 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira12345 Odesláno 27. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2019 Tohle mi to ukazuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 28. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2019 Chyba přídavnýho topení nebo ventilátoru chlazení ti nezastaví motor a když koukám na tu chybu aditivace , tak ta delphina píše pěkný kraviny (tenhle motor FAP nemá , takže nepotřebuje aditivum) . S touhle diagnostikou zkontroluj max tlak paliva a otáčky motoru při startu , abys věděl , kde začít , to , že je nafta v trubce před vstřikem neznamená , že má potřebnej tlak . Když nic nezjistíš , tak sežeň někoho s origo diag , ta může napsat klidně i něco jinýho ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 28. prosinec 2019 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2019 (upraveno) u tej delphi musis vybrat spravny rocnik a kod motora (neviem preco tam ma 5 motorizacii naraz ? to som este nevidel asi to bude ta lacnejsia delphi ) inak potom obcas ukaze somariny a ano pusti ta ,nie ako lexia ta ta ani nespoji obrazok z mojej ,este mi to dava na vyber, ci siemens alebo bosch RHY 66kw Upraveno 28. prosinec 2019 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JIRKA7706 Odesláno 29. leden 2020 Sdílet Odesláno 29. leden 2020 Ahoj tak kde byla chyba že auto nestartuje ? Mám stejný problém 307HDI 2,0 RHS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sedly Odesláno 29. leden 2020 Sdílet Odesláno 29. leden 2020 Zkus otevrit filtr jestli je tam hodne zeleznych pilin cerpadlo kaput nebo zkus odpojit cidlo tlaku na railu jestli to nastartuje tak to pobezi v nouzaku a je cidlo v hajzlicku zkus ozvi se sedly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JIRKA7706 Odesláno 30. leden 2020 Sdílet Odesláno 30. leden 2020 ahoj napadlo mě vyčistit nádrž...…….. TO JSEM JEŠTĚ NEUDĚLAL poprvé se mě to stalo když jsem tankoval na benzíně dojel jsem domu a ráno to nestartovalo výměna filtru - jo nějaké špony tam byly pak výměna nějakého čidla na čerpadle to mě dělal bratranec a jezdilo to a ráno startovalo i při -8 pak jsem nalil 20 l nafty s kanystru ještě letní a to taky jezdilo a po tom jsem potřeboval natankovat tak jsem koupil u OMV na kladně a ráno zase naprd jde to nastartovat ráno sprejem a pak se to ohřeje a jezdí to normálně a normálně startuje UŽ SI STÍM NEVÍM RADY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sedly Odesláno 30. leden 2020 Sdílet Odesláno 30. leden 2020 Tipoval bych cerpadlo na cerpadle jste menily to velke nebo to male cidlo to velke je regulator tlaku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JIRKA7706 Odesláno 30. leden 2020 Sdílet Odesláno 30. leden 2020 ahoj to velké čidlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JIRKA7706 Odesláno 31. leden 2020 Sdílet Odesláno 31. leden 2020 závada vyřešena ………... vztřik na 3 válci ..KO .. protejká do přepadu Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wensdy Odesláno 4. únor 2020 Sdílet Odesláno 4. únor 2020 Jj, stejnej problém se startováním a hlavně ranním nestartováním jsem měl také a už jsme to tady řešili. Taky jsem vyměnil vstřik kterej propouštěl do přepadu. Od té doby po výměně vstřiku startuje normálně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Artus3004 Odesláno 30. červen 2020 Sdílet Odesláno 30. červen 2020 V 28. 12. 2019 at 8:49, jarokare napsal: Chyba přídavnýho topení nebo ventilátoru chlazení ti nezastaví motor a když koukám na tu chybu aditivace , tak ta delphina píše pěkný kraviny (tenhle motor FAP nemá , takže nepotřebuje aditivum) . S touhle diagnostikou zkontroluj max tlak paliva a otáčky motoru při startu , abys věděl , kde začít , to , že je nafta v trubce před vstřikem neznamená , že má potřebnej tlak . Když nic nezjistíš , tak sežeň někoho s origo diag , ta může napsat klidně i něco jinýho ... Tak to jste mladý pane na omylu, já mám ten samý motor a aditivace tam je. je umístěna v levo pod zadním kolem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 30. červen 2020 Sdílet Odesláno 30. červen 2020 Před hodinou, Artus3004 napsal: Tak to jste mladý pane na omylu, já mám ten samý motor a aditivace tam je Motor , který má v autě tazatel , je 307 SW 2.0HDi 66kw vstřikování Siemens (hned v prvním příspěvku) , čili kód RHY a ten FAP nemá , ale hádat se s vámi nebudu , na to už jsem starej a mýlit se může každej MJSytic, ozzy56 a brixtr ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.