Dobišar Odesláno 24. leden 2019 Sdílet Odesláno 24. leden 2019 Zdravím, nerad zakládám nové vlákno, ale prozatím jsem se nikde nedočetl nic, co by mě mohlo pomoct. Jefu dneska v poledne z práce, a najednou, bez jakéhokoliv varování chcípnul motor, rozsvítili se kontrolky a spadnul otáčkoměr na nulu. Zkoušel jsem startovat - stratér motorem točí jak s ventilátorem, a nic. Ani neškytne. Po půl hodince auto přešlo do "economy módu" Kamarád, co má diagnostiku, tak mě načetl chyby, a sám nevím, voco by mohlo jít. V čem je zakopanej pes. Tady jsou všechny chyby: P 2565 - Signál plnícího tlaku turba - zkrat obvodu na plus - pól baterie nebo hodnota příliš vysoká P 0409 - Neznámý chybový kód P 2562 - Snímač plnícího tlaku P 0299 - Kapacita plnícího turba nedostatečná P 2137 - Signál pedálu akcelerátoru - koherence mezi vodičem 1 a 2 P 0470 - Snímač tlaku spalin - chybná funkce P 1169 - Napětí vstřikovače - válec 1 a 4 P 0562 - Systémové napětí - nízké P 1197 - Chyba řídící jednotky motoru (ECU) - řízení trysek Je toho nějak moc. Má prosím někdo s tímto zkušenost a poradí, co se pos..lo? Odhadoval bych to na nějakej káblík, co někde upadnul. Poradí někdo prosím? Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelu96 Odesláno 24. leden 2019 Sdílet Odesláno 24. leden 2019 No ono s traktorem to je vždy těžký, když ani nevíš co je to za traktor... ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dobišar Odesláno 25. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 25. leden 2019 pavelu96 - dobrá hláška - "s traktorem" Se omluvuju. Sem to včera psal poněkud rozladěn, psychicky vyčerpán a zmrzlej. Takže jsem zapomněl zmínit, co mám vlastně za auto. Jedná se o Peugeot 307 SW r.v. 2004 100Kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaKr Odesláno 25. leden 2019 Sdílet Odesláno 25. leden 2019 nevím, nejsem kovaný v diagnostice,ale těch chyb je fakt nějak moc. Ale podle toho, že to zdechlo najednou a v kombinaci s hláškami "snímač tlaku..." mě napadají rozvody. nechci tě strašit, může to být i něco jiného, ať už ptákovina (např někde upadlá kostra) nebo něco většího (dražšího) - třeba ŘJ, ale to by asi psalo jiné chyby. Svůj nápad jsem napsal, třeba se vyjádří někdo zkušenější, ale přesto se zeptám kolik máš najeto a jestli jsi je někdy měnil ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dobišar Odesláno 25. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 25. leden 2019 PaKr - díky za komentář. Co se týká hlášek snímače tlaku turba, ty už jsou tam nějakou dobu. Bude v háji některý ze snímačů ovládání tlaku turba. Myslím si osobně, že to nemá na to chcípnutí vliv. To až ty další hlášky jsou nové - od 2137. Osobně bych to odhadoval na nějaký upadený káblík - někde. Rozvody jsem dělal v létě.To by mělo být cajk. A motor ztichnul z ničeho nic. Bez sebemenšího hluku, nebo klepnutí. Přejel jsem na silnici zpomalovací práh, a pár metrů za ním to chcíplo. . Řídící jednotka je přehrávaná v servisu Peugeot na originální softvare, páč tam byla někde chyba. Nešlo se připojit k ŘJ. Od té doby (cca 2 roky) je to OK. Každopádně díky za radu. Michal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 25. leden 2019 Sdílet Odesláno 25. leden 2019 Projeď kostry a konektory.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dobišar Odesláno 25. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 25. leden 2019 Hafity - tak nějak to mám v plánu. Ale, popravdě. Je toho tam okolo motoru moc (těch káblíků a spojů) a místa málo. Vím, že takhle od PC se těžko radí, ale, aspoň kde přibližně hledat? Nebo na co konkrétně se zaměřit? Venku, v tom mrazu to bude zítra hledání jak jehly v kupce sena Michal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaKr Odesláno 26. leden 2019 Sdílet Odesláno 26. leden 2019 není zač jsem rád,že nejhorší (a asi nejdražší) variantu můžeme vyloučit. něco podobného mi jednou udělala služební 206 - přejel jsem přejezd a auto zdechlo komplet(včetně světel) a servis diagnostikoval špatnou BSI, ale protože píšeš,že auto přešlo do eco modu, tak to bych taky vyloučil. Takže souhlasím s tím, co píše Hafity - prohlídnout konektory a kostry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dobišar Odesláno 26. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 26. leden 2019 Tak jsem se teďka chvilku vrtal v těch káblíkách a hledal. kde by mohla být chyba. Zatím jsem nic nenašel. Krom jedné podivnosti. Pod pojistkovou skříňkou u motoru, jsem našel zespodu dva ucvaknutý káblíky. Je vidět, že je to ucvaknutý kleštěma. Izolačka byla z nich spadená dole. Je možný, že ty jejich odizolovaný konce mohli vlést zespodu k nějakýmu konektoru? A věděl by někdo podle jejich barvy, od čeho to můžou být ty káblíky? Zatím jdu na internetu pátrat, kde všude jsou okolo motoru kostry, abych věděl, kam se kouknout. Doteďka jsem pohnul - zkontroloval snad vše, co jsem měl po ruce. I alternátor. Zatím bez výsledku. Michal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 26. leden 2019 Sdílet Odesláno 26. leden 2019 Já se vždy orientoval podle čísel, které jsou na drátech + pochopitelně schéma elektriky. Barvy jsou jen barvy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 26. leden 2019 Sdílet Odesláno 26. leden 2019 @Dobišar to jsou původní kabely napájení ABS , při svolávačce se přidávalo relé do napájení ABS včetně nových kabelů (poj. MF2 a MF3) a tyhle kabely se odstříhly , tady bych chybu nehledal ... Dobišar a Péťa ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dobišar Odesláno 26. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 26. leden 2019 jarokare - díky za info. Káblíky zaizoluju a nechám bejt. Zatím jsem našel dvěs místa ukostření u motoru, na který kouknu. Jedno je vedle vzduchového filtru - vpravo na nosníku, a druhé je pod držákem baterie. Mrknu na to. Očistím a lehce máznu, aby to nezarezlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dobišar Odesláno 26. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 26. leden 2019 Tak jsem po několika hodinách práce při sněžení a lehkém mrazíku nakonec něco zjistil. Už jsem se naštval, že všechny moje pokusy o kontrolu kabeláže a ukostření motoru jsou naprd. Tak jsem si řekl že skontroluju všechny pojistky. No, a v motorovém prostoru jsem narazil na problém. Pojistka číslo 15 co má 30A je spálená. Dám novou, a už jenom při zapnutí zapalování je nová pojistka taky spálená. Může prosím někdo poradit, co má ta pojistka všechno na starosti? Kde bych měl hledat problém? Michal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 26. leden 2019 Sdílet Odesláno 26. leden 2019 Ak nemáš príručku,tu si nájdi a tam poistky http://service.citroen.com/APddb/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dobišar Odesláno 26. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 26. leden 2019 ferinko2 - příručku mám. Píšou tam, že pojistka hlídá: Lambda sondy - Elektromagnetický ventil recirkulace výfukových plynů - Zapalovací cívka - Regulátor vysokého tlaku nafty - Napájení vstřikovačů benzinu - Jednotka žhavení - Průtokoměr vzduchu (diesel) - Počítač motoru (diesel) - Vstřikovací čerpadlo (diesel) - Ohřívač nafty. Ale to všechno dohromady je tak širokej záběr, že to v podstatě může být cokoliv. Někde bude asik tvrdej zkrat. Předřený káblík, nebo něco bude úplně vyzkratovaný. Ale elektrika není moje silná stránka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 26. leden 2019 Sdílet Odesláno 26. leden 2019 zkusil bych jednotlivý členy odpojovat ( můžeš vynechat lambda sondy , zap. cívku , vstřiky ) , všechno bych odpojil a vyzkoušel dát místo pojistky třeba žárovku (aspoň 55W) , když se rozsvítí naplno , je zkrat jinde (ve svazku) , když nerozsvítí , tak postupně připojuj jednotlivý členy a uvidíš , jak se to bude chovat . Můj tajnej tip je ohřívač nafty ve filtru salieriho.bar, Péťa a Dobišar ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dobišar Odesláno 26. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 26. leden 2019 jarokare - díky za tip. Si teďka hledám na netu, kde vlastně jednotlivé věci najdu. Páč, o polovině věcí nevím, kde mám hledat Třebas: regulátor tlaku nafty, vstřikovací čerpadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 26. leden 2019 Sdílet Odesláno 26. leden 2019 Péťa, brixtr a Dobišar ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dobišar Odesláno 27. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 27. leden 2019 jarokare - díky moc za radu. Tvůj nápad se zkoušečkou z žárovky jsem trošku pozměnil, páč jsem měl dost 30A pojistek. Mít klobouk, smeknu jej před tebou. Opravdu, předehřev nafty je v háji. Auto krásně vrčí, jako by se nic nestalo. Jenom tu koncovku od předehřevu jsem pro jistotu ještě omotal izolačkou. Teďka už jenom sehnat někde jinej dekl na palivovej filtr. Samozřejmě, že děkuji všem za nápady a pomoc. Michal jarokare ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.