DefinitionHigh Odesláno 23. leden 2019 Sdílet Odesláno 23. leden 2019 Ahoj všem, auto se začalo velmi rychle po snad kilometru.. dvou.. přehřívat, teplota letěla nahoru cca do 110° a pak se zapla sahara. Objednal jsem nový termostat a vyměnil jej. Horká voda už se dostane přes termostat do chladiče ALE na přístrojovce teplota vyletí přes 110° až do červeného políčka, rozbliká se červený nápis STOP! Jenže sahara se ani nezapne a do kabiny nejde teplý vzduch, vůbec! Předtím to topilo. Pro úplnost informací, do vody se dostává olej (špatné těsnění pod hlavou). Poradí prosím někdo zkušení co s tím a jak to postupně projít a dát do kupy? Předem moc díky! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 23. leden 2019 Sdílet Odesláno 23. leden 2019 začal bych tím těsněním pod hlavou, nebo chceš nějaký postup opravy bez výměny těsnění? jako postupně to opravit asi nepůjde pesastor a pavelu96 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DefinitionHigh Odesláno 23. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 23. leden 2019 (upraveno) nejde mi o ten olej ve vodě, ale o to že před výměnou termostatu auto topilo, teď netopí vůbec Upraveno 23. leden 2019 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 23. leden 2019 Sdílet Odesláno 23. leden 2019 (upraveno) Byla chladící soustava po výměně termostatu řádně odvzdušněna? A proč jsi zadal záporné hodnocení? Upraveno 23. leden 2019 uživatelem Hafity Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DefinitionHigh Odesláno 23. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 23. leden 2019 (upraveno) To si nejsem úplně jistý. Je možné že tyto problémy vznikly špatným odvzdušněním? Proto se tady ptám a proto jsem psal co se dělalo, abyste věděli souvislosti.. případně pokud to může způsobovat zavzdušnění, byl bys ochotný mi napsat jak správně odvzdušnit? Hodnocení jsem odebral. Původně jsem ho dal proto, že řeší těsnění pod hlavou když se ptám na problém s topením. Těsnění pod hlavou jsem zmínil proto info, protože nevím jestli by to nemohlo mít souvislost. Nechci tady řešit těsnění pod hlavou, to si sám asi neudělám. Ale chci řešit aktuální problém netopení který vznikl po výměně termostatu. Tedy odpověď že mám začít těsněním pod hlavou je pro mě irelevantní. nemyslím to ve zlém. Díky za pochopení. Upraveno 24. leden 2019 uživatelem brixtr necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 23. leden 2019 Sdílet Odesláno 23. leden 2019 Odvzdušnění typicky na třech místech: chladič, komora termostatu, hadice topení.... Trochu pohledej, je tady toho na fóru mraky.... DefinitionHigh ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 23. leden 2019 Sdílet Odesláno 23. leden 2019 Dokud je špatné těsnění pod hlavou, tak nemá cenu řešit cokoli jiné. pesastor ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DefinitionHigh Odesláno 24. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 24. leden 2019 (upraveno) aha, co to je za blbost? takze nez me vezmou do servisu na tesneni pod hlavou tak budu v tech mrazech jezdit s nefunkcnim topenim?.. Jinak diky za radu k otazce na problem ktery se v tomto tematu resi.. Upraveno 24. leden 2019 uživatelem brixtr necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 24. leden 2019 Sdílet Odesláno 24. leden 2019 Těsnění pod hlavou se projevuje různě, například i tak, že vzduch tlakuje do vody a tak opakovaně zavzdušňuje okruh. Tak odvzdušňuj, odvzdušňuj - když máš ty ironickou poznámku, tak já taky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 24. leden 2019 Sdílet Odesláno 24. leden 2019 (upraveno) V 23. 1. 2019 at 11:56, DefinitionHigh napsal: Ahoj všem, auto se začalo velmi rychle po snad kilometru.. dvou.. přehřívat, teplota letěla nahoru cca do 110° a pak se zapla sahara. Objednal jsem nový termostat a vyměnil jej. Horká voda už se dostane přes termostat do chladiče ALE na přístrojovce teplota vyletí přes 110° až do červeného políčka, rozbliká se červený nápis STOP! Jenže sahara se ani nezapne a do kabiny nejde teplý vzduch, vůbec! Předtím to topilo. Pro úplnost informací, do vody se dostává olej (špatné těsnění pod hlavou). Poradí prosím někdo zkušení co s tím a jak to postupně projít a dát do kupy? Předem moc díky! Takto se nechová vadný termostat, ale těsnění pod hlavou. Jezdit s tím silně nedoporučuju, ať to neuvaříš a hlavně ať se hlava nezkroutí - nepoškodí, pak bude oprava drahá. Vzhledem k tomu, že hned první odpověď ozzy56 byla správná, tak jsem nic nepsal. Dojeď jen do servisu a nikam jinam. Upraveno 24. leden 2019 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 24. leden 2019 Sdílet Odesláno 24. leden 2019 V 23.1.2019 at 11:56, DefinitionHigh napsal: Ahoj všem, auto se začalo velmi rychle po snad kilometru.. dvou.. přehřívat, teplota letěla nahoru cca do 110° a pak se zapla sahara. Tady při té události to pořád ještě topilo a topit to přestalo až po výměně termostatu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DefinitionHigh Odesláno 30. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 30. leden 2019 (upraveno) ano Upraveno 30. leden 2019 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 31. leden 2019 Sdílet Odesláno 31. leden 2019 Občas zlobí i víčko nalévacího hrdla.... Asi bych postupoval tak, že bych si půjčil víčko z nějakého auta, kde to nezlobí (nemusí to být nutně 206) a řádně bych systém odvzdušnil.... Odvzdušnění je tu na stránkách bohatě popsáno.... Pokud by to nepomohlo, tak bych teprve řešil výměnu THV (včetně guferek ventilů)... DefinitionHigh ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DefinitionHigh Odesláno 31. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 31. leden 2019 ok díky za tip. v rychlosti jsem na parkovišti mrknul k motoru a viděl jsem odvzdušňovák jen na hadici do kabiny a tam bubliny nešly, jen tekla voda. Obávám se jestli není problém v tom že se to po výměně termostatu "propláchlo" a ucpal se radiátor v kabině Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 1. únor 2019 Sdílet Odesláno 1. únor 2019 Nemudruj a konej Další odvzdušňovák by měl být na tělese termostatu (jeden jediný imbus) a na chladiči nejspíš na straně před řidičem.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DefinitionHigh Odesláno 4. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 4. únor 2019 Tak pro info, a třeba i tip pro někoho do budoucna. Bylo potřeba proudem vody vyčistit výměník tepla v kabině. Potom jsem dolival vodu s otevřeným odvzdušňovákem na hadici u kabiny a na těle termostatu (cca 17 klíč) dokud netekla voda. Zavřel vše, včetně víčka expanzky, nastartoval, zahřál, doodvzdušníl opět těma dvěma odvzdušňovákama a bylo hotovo. Po pár jízdách ještě znovu zkontroluju hladinu (za studena). Topení opět funguje a to i bez výměny těsnění pod hlavou!! Děkuji Hafity za pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 4. únor 2019 Sdílet Odesláno 4. únor 2019 @DefinitionHigh když si někdo mění sám termostat, předpokládám, že o postupu opravy něco ví, nebo něco nastudoval, nenapadlo mě, že jsi po opravě jen nalil vodu a neodvzdušnil systém, příště dej co nejvíc informací o poruše V 23. 1. 2019 at 15:58, DefinitionHigh napsal: To si nejsem úplně jistý. Je možné že tyto problémy vznikly špatným odvzdušněním? Proto se tady ptám a proto jsem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DefinitionHigh Odesláno 8. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 8. únor 2019 (upraveno) @ozzy56 Proč ta arogance? A jak víš že jsem si něco nenastudoval? Za prvné jsem si to "nastudoval" a první tři postupy co jsem našel se shodovaly a neřešili odvzdušnění, a to z toho důvodu, že je termostat nahoře u chladiče, při výměně dojde tedy k zavzdušnění chladiče, který se ale sám odvzdušní hadičkou na vrchu chladiče která jde do expanzky. Při výměně termostatu vyteklo jen troška vody, nevypouštěl jsem všechnu vodu. Za druhé to nebylo zavdušněním, ale ucpaným výměníkem tepla v kabině. Upraveno 8. únor 2019 uživatelem Péťa Červenou prosím nech pro moderátory, dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 8. únor 2019 Sdílet Odesláno 8. únor 2019 (upraveno) @ozzy56 je to marny, Je To Marny, JE TO MARNY! Jak rikal J.Hasek usty Josefa Svejka "lide jsou ruzne...."! Upraveno 8. únor 2019 uživatelem pesastor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 10. únor 2019 Sdílet Odesláno 10. únor 2019 V 8.2.2019 at 13:43, DefinitionHigh napsal: ale ucpaným výměníkem tepla v kabině Mno, topení bývá samostatný okruh, takže by to tím (s pravděpodobností, hraničící s jistotou) být nemělo.... A ty máš systém, kde je expanzka samostatně a spojená s chladičem hadičkou menšího průměru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.