gadri Odesláno 22. leden 2019 Sdílet Odesláno 22. leden 2019 (upraveno) Ahojte ! neustále vypínať štart stop je otrava. Ošáliť to cez relátko vyžaduje vstup pod prístrojovku a vylupovanie tlačítka a vŕtanie sa v poistkovej skrinke s hľadaním vhodného bodu napojenia + relátka. Rôzni majstri nevedia čo si pýtať od nenažratosti aj za relátko. Na renolťáckom fóre som sa dočítal toto: "Jde to kuriózně snadno! S&S systém je velmi komplexní platforma, posuzující data z asi dvaceti různých snímačů ve voze, aby mohlo dojít k aktivaci musí všechny splnit stanovená kritéria. Zjistil jsem, že jedním z těchto kritérií je i snímač otevření kapoty. Jde o povinnou součást platformy S&S což je logické, nemůže se stát, že by váš mechanik chtěl provádět zásah na motoru v domnění, že je motor vypnutý a s rukou mezi kladkami rozvodů periférií by se motor najednou samovolně spustil. Mohlo by to vést klidně k amputaci končetiny. Princip trvalé deaktivace systému S&S tedy spočívá v ošálení snímače kapoty. Když si jednotka bude myslet, že je kapota stále otevřená, S&S nikdy neaktivuje! Je to maximálně šetrné řešení, které jde vždy uvést zpět do původního stavu. Neztrácíte tedy záruku a motoru tímto zásahem nijak neuškodíte. Na přístrojové desce nebude svítit žádná chyba, žádný servisní klíč. U Renaultu se pouze napíše po startu hláška, že S&S není k dispozici, ta po chvilce zmizí a to je vše. U Dacií se dokonce nezobrazí ani tato hláška! Následně se vůz chová zcela standardně, pouze když zastavíte, zobrazí se na přístrojové desce přeškrtnuté A v kroužku. Tedy stejná ikonka, když máte vše v původním stavu, ale S&S se nemůže aktivovat protože máte třeba studený motor. U starších modelů – Megane 3, Laguna 3 postačí pouze odpojit konektor od snímače otevření kapoty. U nových modelů Dacie i Renaultu je potřeba konektor rozpojit a jeho dva piny propojit kouskem drátku – stačí vystřihnout z kancelářské sponky 1,5cm dlouhý kus a ten následně ohnout do tvaru U a vložit jej do konektoru. Tím dojde k jeho propojení a vůz se bude domnívat, že má stále otevřenou kapotu S&S tedy nespustí.! Čo si o tom myslíte, resp. má s tým niekto nejaké skúsenosti? Je ten spínač na aj na kapotách P3008 I a II. ( nemám to " omakané", auto mám pár dní a bolí ma chrbát ako sviňa tak iba teoretizujem) Čaute Upraveno 22. leden 2019 uživatelem gadri Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 31. leden 2019 Sdílet Odesláno 31. leden 2019 Neviem ci to maju, ale treba vyskusat. V zime je podmienka vonkajsia teplota nad -2 tusim, teda aspon u mna som si vsimol, ale moze to bit vseobecne inak. Clen PeTr to ma spravene na krabicku S S, kde to vlozil k povodnemu konektoru (?), cize keby daco, odpoji to a je to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 31. leden 2019 Sdílet Odesláno 31. leden 2019 co na to pigtogram auta otvorenej kapoty..... v ramci sucastnej bezpecnosti by nemal automat zacat radit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gadri Odesláno 31. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 31. leden 2019 (upraveno) Máš pravdu.Dik. Upraveno 31. leden 2019 uživatelem brixtr necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 31. leden 2019 Sdílet Odesláno 31. leden 2019 neviem...treba skusit..napr za jazdy otvorit kapotu...ostane aretovana..cize v tej 30km vydrzi....vela veci do 20km sa neriesi.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gadri Odesláno 31. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 31. leden 2019 (upraveno) Vyriešil som to "relátkom- teda elektronickou krabičkou" za 600 českých. Má to štyri drátiky, červený na/za poistku 15+, hnedý na kostru, a dva žlté bez ohladu na polaritu na spínač StartStop. PO naštartovaní sa automatický asi po 2 sec. deaktivuje StartStop. Dá sa pôvodným tlačidlom opäť aktivovať, alebo znovu deaktivovať. Odpadá otravné vypínanie po štarte. Upraveno 31. leden 2019 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Charlie 1 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loque Odesláno 31. leden 2019 Sdílet Odesláno 31. leden 2019 To je síce fajn ale 3008 II nemá tlačítko start/stop, má to cez dotykovú obrazovku (myslím že výnimka je základná výbava access, ktorá nemá dotykovú obrazovku) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gadri Odesláno 31. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 31. leden 2019 (upraveno) Pre loque: mám 3008 I. r.2015 s tlačidlami Upraveno 31. leden 2019 uživatelem gadri Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mildaf65 Odesláno 18. únor 2019 Sdílet Odesláno 18. únor 2019 (upraveno) Tady je na toto téma docela zajímavý článek: http://dfens-cz.com/start-stop/ Upraveno 18. únor 2019 uživatelem Péťa Opraven URL odkaz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 18. únor 2019 Sdílet Odesláno 18. únor 2019 Číst to nehodlám. Píše tam něco zajímavého nebo to je jen jeho snůška keců, jako vždy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gadri Odesláno 19. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 19. únor 2019 Pre niekoho, kto problematiku detailne nepozná, to nie sú kecy. Záver je jasný, SaS je hovadina a je to tam velmi pekne detailne rozobrate z aspektov o ktorých som dotetaz len hmlisto tušil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 19. únor 2019 Sdílet Odesláno 19. únor 2019 SaS je hovadina, to víme všichni. Já narážel na ten jeho web Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gadri Odesláno 19. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 19. únor 2019 Ja ten konkrétny článok hodnotím veľmi pozitívne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Berbis Odesláno 22. říjen 2020 Sdílet Odesláno 22. říjen 2020 (upraveno) V 22. 1. 2019 at 19:21, gadri napsal: Ahojte ! neustále vypínať štart stop je otrava. Ošáliť to cez relátko vyžaduje vstup pod prístrojovku a vylupovanie tlačítka a vŕtanie sa v poistkovej skrinke s hľadaním vhodného bodu napojenia + relátka. Rôzni majstri nevedia čo si pýtať od nenažratosti aj za relátko. Na renolťáckom fóre som sa dočítal toto: "Jde to kuriózně snadno! S&S systém je velmi komplexní platforma, posuzující data z asi dvaceti různých snímačů ve voze, aby mohlo dojít k aktivaci musí všechny splnit stanovená kritéria. Zjistil jsem, že jedním z těchto kritérií je i snímač otevření kapoty. Jde o povinnou součást platformy S&S což je logické, nemůže se stát, že by váš mechanik chtěl provádět zásah na motoru v domnění, že je motor vypnutý a s rukou mezi kladkami rozvodů periférií by se motor najednou samovolně spustil. Mohlo by to vést klidně k amputaci končetiny. Princip trvalé deaktivace systému S&S tedy spočívá v ošálení snímače kapoty. Když si jednotka bude myslet, že je kapota stále otevřená, S&S nikdy neaktivuje! Je to maximálně šetrné řešení, které jde vždy uvést zpět do původního stavu. Neztrácíte tedy záruku a motoru tímto zásahem nijak neuškodíte. Na přístrojové desce nebude svítit žádná chyba, žádný servisní klíč. U Renaultu se pouze napíše po startu hláška, že S&S není k dispozici, ta po chvilce zmizí a to je vše. U Dacií se dokonce nezobrazí ani tato hláška! Následně se vůz chová zcela standardně, pouze když zastavíte, zobrazí se na přístrojové desce přeškrtnuté A v kroužku. Tedy stejná ikonka, když máte vše v původním stavu, ale S&S se nemůže aktivovat protože máte třeba studený motor. U starších modelů – Megane 3, Laguna 3 postačí pouze odpojit konektor od snímače otevření kapoty. U nových modelů Dacie i Renaultu je potřeba konektor rozpojit a jeho dva piny propojit kouskem drátku – stačí vystřihnout z kancelářské sponky 1,5cm dlouhý kus a ten následně ohnout do tvaru U a vložit jej do konektoru. Tím dojde k jeho propojení a vůz se bude domnívat, že má stále otevřenou kapotu S&S tedy nespustí.! Čo si o tom myslíte, resp. má s tým niekto nejaké skúsenosti? Je ten spínač na aj na kapotách P3008 I a II. ( nemám to " omakané", auto mám pár dní a bolí ma chrbát ako sviňa tak iba teoretizujem) Čaute Osobně jsem to včera zkusil na 308SW 2017, ale nic se nestalo. I když to je automat Tudíž tam asi takováto funkce není. Upraveno 22. říjen 2020 uživatelem Berbis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirokoud Odesláno 24. říjen 2020 Sdílet Odesláno 24. říjen 2020 (upraveno) V 22. 10. 2020 at 23:24, Berbis napsal: Osobně jsem to včera zkusil na 308SW 2017, ale nic se nestalo. I když to je automat Tudíž tam asi takováto funkce není. Ahoj, nikomu nic nedoporučuji, ale start stop jsem deaktivoval na 2008, 1.5 blue Hdi dle jednoho příspěvku na YouTube. Poskládal jsem tvrdý papír dle rozměru štěrbiny mezi tlačítky, vtlačil ho a přitom jsem zatlačil na tlačítko start stop, rozsvítila se mi na tlačítku dioda, nastartuji, jedu a motor mi nezhasne.Při každém novém nastartování mi dioda asi 7x zabliká a svítí, nevím zda jsem mohl něco pokazit, ale jezdím už takhle dva měsíce....vložím foto z mého vozu pro představu jak to ve skutečnosti vypadá. Upraveno 24. říjen 2020 uživatelem mirokoud Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirokoud Odesláno 24. říjen 2020 Sdílet Odesláno 24. říjen 2020 Tady je foto z mé 200osmičky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.