Slayer Odesláno 21. leden 2019 Sdílet Odesláno 21. leden 2019 Tak už jsme zase dojezdili. Včera za jízdy začaly zhasínat kontrolky na přístrojové desce, postupně to zhaslo všechno.... vyskočily chyby ABS a brzdy a auto bylo celé po tmě. Ujel jsem asi ještě kilometr až to "zhaslo" úplně. Nechal jsem ho teda stát u krajnice a domů se dopravil taxíkem i s celou rodinou. Ráno jsem ho chtěl odtáhnout na laně, ale zjistil jsem že je baterka úplně prázdná. Koupila se nová a auto normálně naskočilo. Do večera jsem najezdil asi 30 km a auto dostavil, dneska ráno se situace opakuje.... po dvou kilometrech zhasla přístrojovka , zhaslo celé auto a po dalších pěti stech metrech už stojím. Baterka je úplně prázdná. Žádná kontrolka dobíjení se na přístrojovce nerozsvítí, prostě to auto umře z ničeho nic. Ještě jsem nestihl proměřit alternátor jestli dodává to co má. Uvidím večer až se dostanu k autu. Vypadá to na vadu alternátoru , což? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 21. leden 2019 Sdílet Odesláno 21. leden 2019 S největší pravděpodobností alternátor (předpokládám , že řemen jsi kontroloval) , ale zkouknul bych i kabely k němu , ono takový vyhřátý oko kabelu dokáže taky potrápit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slayer Odesláno 21. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 21. leden 2019 Jo, řemen je na místě a všechno se točí. Jenom mě překvapuje, že se neobjeví žádná kontrolka na přístrojové, která by indikovala problém s dobíjení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slayer Odesláno 22. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 22. leden 2019 Takže.... Alternátor dával s bídou 11V, tak zakoupen nový...po dni provozu se vše zdá OK. Prý pokud "něco"z altíku teče, tak chybová kontrolka nemusí vyskočit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 23. leden 2019 Sdílet Odesláno 23. leden 2019 To určite nie, na to je tam regulator, ktorý reguluje napatie na nabíjanie a kontrolka by bola úplne zbytočná, keby hoc čo liezlo z alternatora. Malo by to byť tak, že nad 12 V by nemala svietit, ale pod by už mala svietit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 23. leden 2019 Sdílet Odesláno 23. leden 2019 S tou kontrolkou je to nějaké divné. Já bych to označil tak, že když odešel altík, tak odešel i ten spínač, co má rozsvítit kontrolku... To už není, jako dřív, že kontrolka se rozsvítila prostým rozdílem napětí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slayer Odesláno 23. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 23. leden 2019 Asi to bude jak říkáš. Tak mám alespoň novou, silnější baterii. Byla tam nějaká noname 55A... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.