Dutý Měch Odesláno 18. leden 2019 Sdílet Odesláno 18. leden 2019 Ahoj, jestli máte někdo zkušenost, na kolika kilometrech jste museli měnit přední ložiska? Naše 206ka má najeto jen 90 tisíc a začalo hučet jedno kolo - a nenapadá mně, co jiného by to mohlo být, než ložisko... Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkybanan Odesláno 18. leden 2019 Sdílet Odesláno 18. leden 2019 Na berlingu pru 200 000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trucker1245 Odesláno 18. leden 2019 Sdílet Odesláno 18. leden 2019 Možná se mýlím, ale u ložisek bych řekl, že čím více auto jezdí, tím déle vydrží, naopak auto co furt stojí venku na dešti, tam se budou měnit často. Případně mě zkušenější opravte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 18. leden 2019 Sdílet Odesláno 18. leden 2019 (upraveno) cca 100 tisíc by ložiska před. kol měla vydržet, bohužel se tato výdrž s každou dekádou snižuje jinak souhlasím s kolegou nade mnou--čím víc auto stojí, tím hůř Upraveno 18. leden 2019 uživatelem ozzy56 Hafity ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 18. leden 2019 Sdílet Odesláno 18. leden 2019 (upraveno) ja som menil lave predne dva krat ...za 345tkm....cize je tam 3 lozisko...kazde iny vyrobca na ostatnych kolesach povodne a zatial v klude.... uvaha mechanika...razantne jazdenie cez kruhace.... s cym suhlasim.. Upraveno 18. leden 2019 uživatelem vladosr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 18. leden 2019 Sdílet Odesláno 18. leden 2019 Jednou z příčin snížené životnosti bývá dlouhodobě váznoucí brzda.... Přes kotouč se těhlice a potažmo ložisko ohřeje do té míry, že začne unikat tuk z ložiska.... ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 18. leden 2019 Sdílet Odesláno 18. leden 2019 Před hodinou, ozzy56 napsal: čím víc auto stojí, tím hůř Tak nějak matně si vybavuju poznatek z průmyslovky, že dynamická únosnost valivého ložiska je vyšší, než statická.... Prostě ložisko je tam vod toho, aby se točilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 18. leden 2019 Sdílet Odesláno 18. leden 2019 No ono se to dá vztáhnout na celé auto. Auto má kulatá kola aby se točili a kutáleli po silnici. A auto které stojí uložené někde ve stodole je k ničemu. A ve finále z něj není ani trochu radosti. Hafity a P607Olda ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 18. leden 2019 Sdílet Odesláno 18. leden 2019 Prý je životnost 20 velkých děr. Když je stihneš za měsíc... Nemůže to být oskákaná pneu? Zatoč kolem, zda ložisko hučí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dutý Měch Odesláno 18. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 18. leden 2019 Ano, dělá to jen levé kolo, naslouchátkem poslechnuto a lokalizováno v náboji. Pneu jsou nové. Jen mně udivilo těch 90 tisíc - fakt ale je, že auto je 17 let staré a víc jezdí až poslední rok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.