Béďa Odesláno 17. leden 2019 Sdílet Odesláno 17. leden 2019 V nové kampani odhaluje Peugeot svoji elektrickou budoucnost Peugeot vytvořil novou reklamní kampaň zaměřenou na budoucnost značky a současně zahájil další etapu partnerství v oblasti tenisu. Tato kampaň naznačuje strategii značky Peugeot zahrnující přechod na nové energie a začátek nové automobilové éry. Značka Peugeot jako dlouholetý partner tenisu přestaví svou novou reklamní kampaň u příležitosti prvního grandslamu roku 2019. Kampaň tvoří dva spoty, v nichž vystupují dva z devíti tenistů a ambasadorů značky Peugeot, kteří ztělesňují hodnoty značky: rychlost, náročnost a emoce. Německý tenista Alexander Zverev, současná čtyřka v žebříčku ATP a nedávný vítěz Turnaje mistrů, je ambasadorem budoucího modelu Peugeot 508 SW Plug-In Hybrid. Pro Lucase Pouille, druhého nejlepšího francouzského tenistu, byl zvolen fastback Peugeot 508 Plug-In Hybrid. Vozy Peugeot 508 a 508 SW Plug-In Hybrid se ve světové premiéře představily na mezinárodním pařížském autosalonu v říjnu 2018. Na evropský trh se dostanou na podzim 2019. Tyto vozy s benzínovými plug-in hybridními motory jsou vizí neomezené, atraktivní a úsporné mobility. Spoty jsou již nyní k dispozici na Facebooku, Twitteru a Youtube. https://www.youtube.com/watch?v=Gz8WjLdSNto https://www.youtube.com/watch?v=mAjjdKrFHZw Charlie 1, Péťa a MJSytic ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.