HonzaC2 Odesláno 7. únor 2019 Sdílet Odesláno 7. únor 2019 (upraveno) Myslim si, ze problemu pokud bych se teda ubiral cestou, ze se FAP zasira muze byt hodne, nicmene bych asi zacal tim, ze bych zkontroloval to vedeni diferencialniho tlaku. Pokud by toto bylo v poradku, a hodnoty tohoto tlaku by byly nejak to v normalu, tak bych se snazil vysledovat vzdalenost mezi regeneracema. Zda ta pristi bude v nejakem rozumnem intervalu - tj. predpokladam jako novy FAP cca 800km alespon (kilometricke zaneseni v norme), a nebo jestli hned ta prvni bude kratka (rychle se zanesl). Z toho by se pak dalo odvodit kde hledat dal. Pokud by hned byla krata, predpokladal bych velkou produkci sazi. Pokud by prvni byla dlouha ale pristi bych tento interval znatelne zkracovaly -> pak by se dalo predpokladat, ze regenerace neni ucinna. Samozrejme by bylo dobre znat prubeh te regenerace a teploty a tlaky z ni (jestli jsou "normalni") a FAP tedy ma moznost provest uspesne regeneraci. To samozrejme predpoklada pritomnost aditiva. Otestovat, zda tam fakt neco po natankovani natece ze zasobniku. Nejlepe fyzicky odpojit hadicku a pres diagnostiku dat pokyn k testu cerpadla aditivace. Mimochodem, presvedcil se nekdo o tom, zda v te nadrzce to aditivum je? Protoze, jestli to nema plovak, tak hodnota se jen vypocitava od posledniho resetu pres diag, ale fyzicky tam nemusi byt ani kapka. A kdyz uz o tom aute plkame, nechces tu hodit VIN? Upraveno 7. únor 2019 uživatelem HonzaC2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 7. únor 2019 Sdílet Odesláno 7. únor 2019 (upraveno) Tankuješ stylem prázdná-plná? Nebo po troškách? Jak vypadá koncovka výfuku - kapesníkový test? Upraveno 7. únor 2019 uživatelem Agrafik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirman2 Odesláno 7. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 7. únor 2019 (upraveno) Ahoj,většinou jsem tankoval doplna,včera jsem zkoušel jestli je černý výfuk a měl jsem špinavý prst od sazí Upraveno 7. únor 2019 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirman2 Odesláno 7. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 7. únor 2019 před 9 hodinami, HonzaC2 napsal: Myslim si, ze problemu pokud bych se teda ubiral cestou, ze se FAP zasira muze byt hodne, nicmene bych asi zacal tim, ze bych zkontroloval to vedeni diferencialniho tlaku. Pokud by toto bylo v poradku, a hodnoty tohoto tlaku by byly nejak to v normalu, tak bych se snazil vysledovat vzdalenost mezi regeneracema. Zda ta pristi bude v nejakem rozumnem intervalu - tj. predpokladam jako novy FAP cca 800km alespon (kilometricke zaneseni v norme), a nebo jestli hned ta prvni bude kratka (rychle se zanesl). Z toho by se pak dalo odvodit kde hledat dal. Pokud by hned byla krata, predpokladal bych velkou produkci sazi. Pokud by prvni byla dlouha ale pristi bych tento interval znatelne zkracovaly -> pak by se dalo predpokladat, ze regenerace neni ucinna. Samozrejme by bylo dobre znat prubeh te regenerace a teploty a tlaky z ni (jestli jsou "normalni") a FAP tedy ma moznost provest uspesne regeneraci. To samozrejme predpoklada pritomnost aditiva. Otestovat, zda tam fakt neco po natankovani natece ze zasobniku. Nejlepe fyzicky odpojit hadicku a pres diagnostiku dat pokyn k testu cerpadla aditivace. Mimochodem, presvedcil se nekdo o tom, zda v te nadrzce to aditivum je? Protoze, jestli to nema plovak, tak hodnota se jen vypocitava od posledniho resetu pres diag, ale fyzicky tam nemusi byt ani kapka. A kdyz uz o tom aute plkame, nechces tu hodit VIN? VIN VF37J9HL0AJ796500 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 7. únor 2019 Sdílet Odesláno 7. únor 2019 (upraveno) Heh, prst od sazi, to ten FAP asi moc nefunguje - jako ze ti dali novy, jak jsem pochopil a cerny vyfuk, no A kolik tam tech sazi je, je tam vrstva? Prosim te, rv 2010 a pises druhy majitel, a prvni byl kdo a kde? Znals majitele? Nebo to je nejaky dovoz, kde ani neznas puvodniho majitele - tj. nakup od prekupnika? Upraveno 7. únor 2019 uživatelem HonzaC2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirman2 Odesláno 8. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 8. únor 2019 (upraveno) Měl to Němec,dle něm. TP byl první a poslední majitel v Německu,auto dovezeno přes překupníka Upraveno 8. únor 2019 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 8. únor 2019 Sdílet Odesláno 8. únor 2019 Nějak nevím co říct :( Prostě problém s FAPem ve 110.000km je hodně podivný. Pakliže je to dovoz přes překupníka, pro mne to zavání stočením a jiným nájezdem. Což nic nemění na tom, že by se to mělo dát řešit, ale pokus - omyl, kterým to řešili doteď není zrovna finančně šťastný. Podle VINu by tam opravdu měla být nádržka s aditivem v pytlíku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirman2 Odesláno 8. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 8. únor 2019 (upraveno) Možná su naivní ,ale mám k autu servisku ,kde jsou udávány servisní intervaly s razítkem servisu A origo Peugeot se dopátral kdy byl,poslední servis v D ,který souhlasí se serviskou. Už jsem objednaný na příští týden v Zábřehu,tak snad se borci něčeho dopátrají... Upraveno 8. únor 2019 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ONDER138 Odesláno 29. březen 2019 Sdílet Odesláno 29. březen 2019 A co katalyzátor ? Když není ok, tak filtr pevných částic nefunguje, jak má. Možná i proto se, tak rychle zanese. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.