Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

"Neřešitelný" problém s FAP


mirman2

Recommended Posts

Myslim si, ze problemu pokud bych se teda ubiral cestou, ze se FAP zasira muze byt hodne, nicmene bych asi zacal tim, ze bych zkontroloval to vedeni diferencialniho tlaku. Pokud by toto bylo v poradku, a hodnoty tohoto tlaku by byly nejak to v normalu, tak bych se snazil vysledovat vzdalenost mezi regeneracema. Zda ta pristi bude v nejakem rozumnem intervalu - tj. predpokladam jako novy FAP cca 800km alespon (kilometricke zaneseni v norme), a nebo jestli hned ta prvni bude kratka (rychle se zanesl). Z toho by se pak dalo odvodit kde hledat dal. Pokud by hned byla krata, predpokladal bych velkou produkci sazi. Pokud by prvni byla dlouha ale pristi bych tento interval znatelne zkracovaly -> pak by se dalo predpokladat, ze regenerace neni ucinna. Samozrejme by bylo dobre znat prubeh te regenerace a teploty a tlaky z ni (jestli jsou "normalni") a FAP tedy ma moznost provest uspesne regeneraci. To samozrejme predpoklada pritomnost aditiva. Otestovat, zda tam fakt neco po natankovani natece ze zasobniku. Nejlepe fyzicky odpojit hadicku a pres diagnostiku dat pokyn k testu cerpadla aditivace. Mimochodem, presvedcil se nekdo o tom, zda v te nadrzce to aditivum je? Protoze, jestli to nema plovak, tak hodnota se jen vypocitava od posledniho resetu pres diag, ale fyzicky tam nemusi byt ani kapka.

 

A kdyz uz o tom aute plkame, nechces tu hodit VIN?

 

 

 

Upraveno uživatelem HonzaC2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, HonzaC2 napsal:

Myslim si, ze problemu pokud bych se teda ubiral cestou, ze se FAP zasira muze byt hodne, nicmene bych asi zacal tim, ze bych zkontroloval to vedeni diferencialniho tlaku. Pokud by toto bylo v poradku, a hodnoty tohoto tlaku by byly nejak to v normalu, tak bych se snazil vysledovat vzdalenost mezi regeneracema. Zda ta pristi bude v nejakem rozumnem intervalu - tj. predpokladam jako novy FAP cca 800km alespon (kilometricke zaneseni v norme), a nebo jestli hned ta prvni bude kratka (rychle se zanesl). Z toho by se pak dalo odvodit kde hledat dal. Pokud by hned byla krata, predpokladal bych velkou produkci sazi. Pokud by prvni byla dlouha ale pristi bych tento interval znatelne zkracovaly -> pak by se dalo predpokladat, ze regenerace neni ucinna. Samozrejme by bylo dobre znat prubeh te regenerace a teploty a tlaky z ni (jestli jsou "normalni") a FAP tedy ma moznost provest uspesne regeneraci. To samozrejme predpoklada pritomnost aditiva. Otestovat, zda tam fakt neco po natankovani natece ze zasobniku. Nejlepe fyzicky odpojit hadicku a pres diagnostiku dat pokyn k testu cerpadla aditivace. Mimochodem, presvedcil se nekdo o tom, zda v te nadrzce to aditivum je? Protoze, jestli to nema plovak, tak hodnota se jen vypocitava od posledniho resetu pres diag, ale fyzicky tam nemusi byt ani kapka.

 

A kdyz uz o tom aute plkame, nechces tu hodit VIN?

 

 

 

VIN VF37J9HL0AJ796500

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Heh, prst od sazi, to ten FAP asi moc nefunguje - jako ze ti dali novy, jak jsem pochopil a cerny vyfuk, no :(

A kolik tam tech sazi je, je tam vrstva?

 

Prosim te, rv 2010 a pises druhy majitel, a prvni byl kdo a kde? Znals majitele? Nebo to je nejaky dovoz, kde ani neznas puvodniho majitele - tj. nakup od prekupnika?

Upraveno uživatelem HonzaC2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nějak nevím co říct :( Prostě problém s FAPem ve 110.000km je hodně podivný. Pakliže je to dovoz přes překupníka, pro mne to zavání stočením a jiným nájezdem. Což nic nemění na tom, že by se to mělo dát řešit, ale pokus - omyl, kterým to řešili doteď není zrovna finančně šťastný.

Podle VINu by tam opravdu měla být nádržka s aditivem v pytlíku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná su naivní ,ale mám k autu servisku ,kde jsou udávány servisní intervaly s razítkem servisu :)  A origo Peugeot se dopátral kdy byl,poslední servis v D ,který souhlasí se serviskou.

Už jsem objednaný na příští týden v Zábřehu,tak snad se borci něčeho dopátrají...

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...