mirman2 Odesláno 14. leden 2019 Sdílet Odesláno 14. leden 2019 Ahoj Vlastním Peugeot Partner 1,6 HDI 82 kW,r.v.2010.Jsem 2.majitel a při cca 111000 km se začala rozsvěcovat hláška Risk of particle filter.Jelikož jsem myslel,že autorizovaný servis Peugeot si s tím poradí,tak jsem jim to tam dovezl.Šup diagnostika,šup výměna čidla dif.tlaku(4000 kč).Natěšený,že auto bude v cajku a ouha po cca 10 km opět ta samá hláška.Tak prej se musí vyměnit filtr pevných částic.OK(15000 kč).Po ujetí cca 1500 km opět rozsvícení hlášky.Auto jsem protáhl hláška zmizela .Jezdil jsem a hláška se během cca 13000 km rozsvěcovala a zhasínala až nyní auto padlo do nouzového režimu.Diagnostika hlásí ucpaný filtr pevných částic.Filtr je starý 1,5 roku najeto těch 13500 km.Tuším ,že v servisu se na nějaké reklamaci s něma nedomluvím,natož,aby odhalili skutečnou příčinu proč se filtr zasírá.Auto jezdí málo,ale když jede tak 50 ,100 km vzdálenosti.Na diagnostice vyčte pouze ucpaný filtr,jinak nic.Jsem ze zlínska ,neznáte tady někoho kdo by s tím opravdu poradil..... Moc díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 14. leden 2019 Sdílet Odesláno 14. leden 2019 A už si se zkoušel domluvit na reklamaci, nebo si jenom myslíš že se nedomluvíš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirman2 Odesláno 14. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 14. leden 2019 Ahoj,byls jsem tam už v létě ohledně reklamace,ale údajně se reklamace nevztahuje na práci,něco s tím udělali,ale hláška se opět rozsvítila,ted ve čtvrtek tam mám opět přijet ,ale mám obavy,že nic nevyřešíme.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 14. leden 2019 Sdílet Odesláno 14. leden 2019 Z diagnostiky by mělo jít vyčíst jestli je FAP zanesenej nehořlavýma částicema, tudíš je na výměnu nebo jestli je chyba ve špatné regeneraci- najít příčinu. To musí servis odhalit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirman2 Odesláno 14. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 14. leden 2019 JJ to jsem si myslel ,když jsem to tam vezl poprvé,že příčinu odhalí,ale bohužel to nebyla dobrá volba, tento značkový servis .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 14. leden 2019 Sdílet Odesláno 14. leden 2019 Když jsi tam byl, jak píšeš, v létě, tak udělali jenom nucenou regeneraci a hotovo. Dá taky třeba zjistit, kolik máš eolysu v nádobce. Lze zjistit taky přes diag. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 14. leden 2019 Sdílet Odesláno 14. leden 2019 Aby FAP vydržel jen cca 13000km to je zatraceně málo i těch 111tis je málo. Dali ti nový originál, nebo origo repas? Já bych jim to reklamoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirman2 Odesláno 14. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 14. leden 2019 Eloys je tam dostatek,mě bylo divné že už při 111000 km bylo třeba měnit filtr,ale jak říkám bláhově jsem si myslel,že jsou to odborníci a né měniči dílů.Nový filtr je repas. Uvidím ve čtvrtek. Spíš jsem chtěl ,vědet jestli tady má taky někdo takovou patálii,případně jestli je opravdu tak těžké odhalit čím to vlastně je....:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 14. leden 2019 Sdílet Odesláno 14. leden 2019 Chce to napíchnout na diag. a zkontrolovat naplnění FAPu a popřípadě funkci vstřiků, korekci, jestli nějaký neukapává, tím se FAP zanáší dříve. Diagnostiku zkus u nějakého garážníka, Peug. servis je moc drahý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirman2 Odesláno 14. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 14. leden 2019 Právě jsem byl na dia u nas v servisu a borec říkal že FAP je naplněný,dál do toho nechtěl hrabat,když je filtr ještě v záruce :(.Akorát si myslím ,že u origo peugeotu bude reklamace pouze ztracený čas...Ty vstřiky pozná taky na diagnostice,nebo se to musí rozebrat ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 14. leden 2019 Sdílet Odesláno 14. leden 2019 Vstřiky a vše, co je propojeno elektrikou lze přečíst-akční členy-diagnostikou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirman2 Odesláno 5. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 5. únor 2019 ...tak po cca 3 tydnech v origo Peugeotu a vysledek presne jak jsem predpokladal.FAP proplachnuty,ale nevi proc se to ucpavalo,navrh servisu ,ze by vymenili nadrzku aditiv ,udajne dle datasheetu k tomuto autu ma mit aditivum v sacku ,ale je tam nadrzka.cena nadrzky je neuveritelnych 11000 kc,ale ze nezaruci ze vymena pomuze.Zitra auto beru pryc a asi zacnu patrat svepomoci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 5. únor 2019 Sdílet Odesláno 5. únor 2019 Podle mne je nesmysl, aby na ucpavani meli vliv to, jestli aditivum tece ze sacku nebo nadrzky. A to ani kdyby v nem byl bordel. Vic jak litr a pul ho tam stejne nebude. Jestli se filtr ucpava a ty za tech 13500km do nej nanatankoval cely obsah nadrzky aditiva (cerin, ktery by mohl filtr ucpat), tak snad jedine co jej muze zacpavat jsou saze. Saze vznikaji pri spatnem pomeru vzduchu a paliva, proste kdyz to spatne hori, auto by muselo dost cmoudit do toho FAPu, aby ho tak rychle zacpalo. Kdyz pominu vstriky, ktere urcite zkouseli, tak bych jeste nechal zkontrolovat EGR ventil a vahu vzduchu. Pri jeho spatne (EGR) funkci muze dochazet k vysoke produkci sazi, ktere by mohly filtr ucpat. BTW, nejake problemy s autem pri jizde? Cukani? Nebo neco jineho? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirman2 Odesláno 6. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 6. únor 2019 HonzaC2 :právě ,že auto se neprojevovalo žádným cukáním,špatným startováním ničím co by něco naznačovalo.Na EGR i na váhu jsem se v servisu jsem se ptal,ale dle odpovědi že je vše Ok jsem nějak tak usoudil,že prostě diagnostika nic nevypsala tak je EGR i váha vpořádku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 6. únor 2019 Sdílet Odesláno 6. únor 2019 (upraveno) 14. ledna jsem ti psal, že bys mohl přijet do servisu sem. Je to hrozně daleko, ale možná by to stálo za to. Technicky: Je divné, že tam máš jinou nádržku, než je v serviceboxu. Že by už někdo vyměňoval? Jsou různé verze, některé mají v sobě plovák, jiné odečítají odebrané množství a hlídají to jen "matematicky". Čidlo dif. tlaku se občas pokazí, a to se identifikuje snadno - na diagnostice vidí jeho údaj, který má mít nějaké hodnoty bez nastartování, při volnoběhu a po přidání plynu. Vadné čidlo obvykle ukazuje úplnou blbost, tak se identifikuje snadno. Že by ukazovalo jen mírně špatně, to možné je. Je taky možné, že byla upadená hadička od čidla. Takže teď je filtr propláchnutý, aditivum dolité a hlásí to závadu? Jaký text závady? Upraveno 6. únor 2019 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirman2 Odesláno 6. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 6. únor 2019 (upraveno) Ahoj o servisu v Zábřehu vím,to bude zřejmě další štace. Dnes jsem auto vyzvednul a přemýšlím jak dál postupovat.Závada žádná nesvítí a myslím ,že tak dalších 2000 km ani nebude,tak takto to bylo i minule ,že auto fungovalo a pak se zavada objevila znovu,aditivum je tam správné ,říkal technik ,že si myslí ,že jakoby tam nebylo správné(málo) dávkování aditiva a proto doporučuje výměnu te nadobky za tu co je v servisboxu. Upraveno 6. únor 2019 uživatelem Béďa Necituj předchozí příspěvky. Béďa - moderátor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 6. únor 2019 Sdílet Odesláno 6. únor 2019 A po kolika kilometrech to teda regenerovalo? Myslim predtim, nez jsi to dal vyplachnout? Dalsi zajimave cislo bude, po kolika kilometrch to bude regenerovat nyni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirman2 Odesláno 6. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 6. únor 2019 (upraveno) Ahoj dle výpisu dia ,posledních 10 regenerací ,průměrně 240 km Upraveno 6. únor 2019 uživatelem Béďa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 7. únor 2019 Sdílet Odesláno 7. únor 2019 240km pri najezdu 13000 od noveho FAPu a za predpokladu, ze po instalaci toho FAPu provedli reset (predpokladam, ze v autorizaku by to nezapomneli) v ridici jednotce, takto caste regenerace opravdu zpusobi jen to, ze ten FAP je nucen regenerovat kvuli vysokemu diferencialnimu tlaku. Nahodou nevazili ten FAP pred a po vyplachnuti, ze? Aby se dalo usoudit, zda z nej vlastne neco vyplachli a diferencilani tlak byl zpusoben skutecne zanesenim. Mimo to ze predtim vymenili cidlo, zkouseli nejak pruchodnost trubek a hadic k tomu cidlu? Jako mne uz by nasralo, kdyby mne vymenili cidlo za 4000 a pak mi rekli, ze to nebylo ono po 10km. Jinak sledoval nekdo prubeh regenerace? Hodnoty z ni - mám na mysli prubeh teplot a diferencilniho tlaku behem ni a po ni? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirman2 Odesláno 7. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 7. únor 2019 (upraveno) bohuzel,myslim,ze tak daleko mechanik nepremyslel,ptal jsem se zda kontrolovali treba egr fyzicky a vubec ,jenom furt si mleli svoje ze dia nic nevypisuje... Upraveno 7. únor 2019 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.