Jump to content
vlastimil.pikl

Citroen c8 nefunkční pal.čerpadlo

Recommended Posts

Dobrý den, prosím o radu smím autem.Problém se táhne už dlouho.Když auto delší dobu klape na volnoběh a pak se chci rozjet tak zdechne a nejde nastartovat.Po otočení kličku v zapalování nevrčí palivové čerpadlo.Auto dotáhnu domů a druhý den normálně nastartuje.Při napojení na diagnostiku žádná závada.Jak zjistím závadu jestli je to palivové čerpadlo nebo jenom relé.Kde to relé najdu?jedná se o 2.OHDI 16V kód motoru RHW. Děkuji za každou radu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nedávno jsem řešil s kolegou víceméně stejný problém u jeho 807. Auto dotáhl na laně, myslel si, že je to filtr nafty. Vyměnil ho, stále nic.

A měl štěstí, že jsem šel kolem 😕

Takže auto zvednout, rozpojil jsem konektor ku čerpadlu, napíchl multimetrem, měřil jsem jen volty, bylo jich 12. Tak to je jasné, čerpadlo. Nádrž dolů, nafta ven, krásná sprcha...Čerpadlo se vytáhlo a ono funguje. Aha, takže nádrž je venku zbytečně. Zkouším konektor, jo volty jsou, ale žárovku to nerozsvítí.

Byla to pojistka v motorovém prostoru. Pojistka byla dobrá, ale byly vypálené ty konektory, do kterých se ta pojistka dává. Nějaký proud to dalo, ale málo. Pak z něho vypadlo, že už to párkrát nenastartoval, ale po čase se to samo umoudřilo.

Takže jsem byl za vola, no co se dá dělat....

Edited by David 106s16

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 52 minutami, vlastimil.pikl napsal:

Tak závada odstraněna byla to ta BSM lišta.

Asi nerozumiem pojmu "BSM lišta".

Share this post


Link to post
Share on other sites

to umisteni bsm pod torpedo navic ve srandakrytu je proste spatne  , jakakoliv vetsi el zavada na c8/807 skonci u vypalene bsm, voda je svine, dostane se vsude. menil jsem bsm na sve c8 i tchanove 807 a jak to na foru ctu ,malokdo ji ma puvodni 😂

Share this post


Link to post
Share on other sites

To auto prostě nejede.Jel jsem po dálnici a nedokážu udržet 130km/h.To asi nebude normální.Mám nové turbo,nový egr,fap nemám,nové hadice u turba,nová váha vzduchu,nová regulace turba a egr.Vstřiky měřily a prej taky dobrý.Spotřeba je někde na 12L a jezdil jsem za 8L.Jedná se o Citroen C8 2,0HDI 16V.

Edited by vlastimil.pikl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...