Micky999 Odesláno 10. leden 2019 Sdílet Odesláno 10. leden 2019 Zdravím, koukal jsem zběžně na auto a v nádobce na vodu je zřejmě olej. Taktéž na víčku oleje je bílá emulze. Na olejové měrce nic není. Je to špatné těsnění pod hlavou? Chladicí kapalina neubývá, motor se nepřehřívá, ale to možná může být špatným čidlem teploty kapaliny, které nejspíš špatně ukazuje. Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 10. leden 2019 Sdílet Odesláno 10. leden 2019 (upraveno) v zime bezny jev vzdusna vlhkost Upraveno 10. leden 2019 uživatelem Havlicek.Lukas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Micky999 Odesláno 10. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 10. leden 2019 Toho kekelu v expanzce mi ale přijde docela dost. Mám to nějak vyčistit? Nebo počkat do jara? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 10. leden 2019 Sdílet Odesláno 10. leden 2019 no vicko ocisti - pokud si na to ted troufnes vycisti i expanzku jinac na to nesahej a leduj kapaliny kdyby si videl muj bordel v expanzce na litine rezave supinky - nekolikrat cisteno a je to tam furt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 10. leden 2019 Sdílet Odesláno 10. leden 2019 No běžný jev v zimě je ten šlem na víčku ventilového víka, ten olej v expanzce určitě běžný není.... inoxing, ozzy56 a PAJA106 ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirekdoda Odesláno 10. leden 2019 Sdílet Odesláno 10. leden 2019 (upraveno) Micky999: může a nemusí to být těsnění pod hlavou. Má ten motor vodou chlazený olej? Pokud ano, může to dělat průsak v tom chladiči oleje. Za jízdy je tlak v oleji větší, než ve vodě a olej se tlačí do vody. Po vypnutí motoru tlak oleje zmizí a tlak ohřáté vody se tlačí zpět do oleje. Takže neubývá oleje ani vody a stále se jen míchají oním přeléváním. Pokud to ten chladič olej-voda nemá, děje se tak pravděpodobně díky těsnění pod hlavou. Upraveno 10. leden 2019 uživatelem Mirekdoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Micky999 Odesláno 10. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 10. leden 2019 Je to motor 1.4i, RV 2006, vin VF32AKFWA47609017, předpokládám že to nemá chlazený olej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirekdoda Odesláno 10. leden 2019 Sdílet Odesláno 10. leden 2019 Micky999: kdyby byl šlem jen na víčku oleje, bral bych tu vlhkost v zimním provozu a nedostatečným odparem vlhkosti při krátkých jízdách s neprohřátým olejem. Ale olej je i ve vodě. Pokud tedy na motoru není vodní chladič oleje, bude to těsnění pod hlavou, jelikož je olej i ve vodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Micky999 Odesláno 10. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 10. leden 2019 (upraveno) Já nedokážu říct, jestli to je olej, ale zase co jinýho by tam mohlo být... Každopádně díky za objasnění. Upraveno 10. leden 2019 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirekdoda Odesláno 10. leden 2019 Sdílet Odesláno 10. leden 2019 (upraveno) Micky999: v té expanzce je jednoznačně voda s olejem a na stěnách expanzky v úrovni hladiny je usazený šlem z emulze voda-olej. Upraveno 10. leden 2019 uživatelem Mirekdoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Micky999 Odesláno 10. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 10. leden 2019 Dá se nějak jinak potvrdit, ze je těsnění špatné, nebo to musí do servisu? Nevím o žádném serioznim servisu v Plzni, kde mě nenatahnou a kde se v tom vyznaji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 10. leden 2019 Sdílet Odesláno 10. leden 2019 jak už tu psali, zatím s tím nedělej nic, sleduj vodu a olej a jezdi pravda ovšem je, že ty 1.4 8V jsou na těsnění pod hlavou háklivé, takže si zatím domluv maníka, co ti to těsnění vymění, až bude nejhůř, bude to chtít pak udělat komplet hlavu i s tlakováním, ventily, guferka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JVT Odesláno 10. leden 2019 Sdílet Odesláno 10. leden 2019 (upraveno) Ahoj mám takový divný pocit , že by ti pomohl IC WEST Plzeň autorizovaný koncesionář PEUGEOT. Předpokládám, že se vyznají. Upraveno 10. leden 2019 uživatelem JVT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirekdoda Odesláno 10. leden 2019 Sdílet Odesláno 10. leden 2019 (upraveno) Micky999: nejen špatné těsnění, ale také deformace hlavy po přehřátí motoru. Jenže znamená to pouze rozebrat a pak zjistit příčinu. Důsledky už jsou vidět. Se servisem neporadím, ale nemusí to být nutně pouze servis Peugeot. Stačí jakákoli dílna, kde tomu mechanik rozumí a dokáže napravit chybu. Poptej se, dej na doporučení. Upraveno 10. leden 2019 uživatelem Mirekdoda ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 11. leden 2019 Sdílet Odesláno 11. leden 2019 (upraveno) S výměnou bych neotálel.... Když je tam toho oleje už hodně, tak ten vzniklý šlem dokáže ucpat hadice menších průměrů, chladič i výměník topení a pak se to čistí o to hůř.... A hlavně výměna je poměrně jednoduchá a rychlá.... Samozřejmě se ta hlava musí překontrolovat minimálně na rovinnost dosedací plochy a určitě vyměnit guferka ventilů.... Město pod nickem máš Chomutov a hledáš servis v Plzni Upraveno 11. leden 2019 uživatelem Hafity Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Micky999 Odesláno 19. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 19. leden 2019 (upraveno) Auto již je v servisu, bude se měnit těsnění pod hlavou, guferka, rozvody, atd. snad se problém vyřeší. Město pod nickem mám Chomutov, páč tam mám trv. bydliště a jezdím tam sem tam na víkend (dřív jsem tam bydlel), aktuálně bydlím v Plzni. Upraveno 20. leden 2019 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ONDER138 Odesláno 27. březen 2019 Sdílet Odesláno 27. březen 2019 Otevřit olejové víčko nebo vytáhnout měrku a jazykem zkusit tu pěnu. Pokud to je sladké je to těsnění a pokud slané, tak jenom kondenzát. Jenom další pomůcka k poznání problému, když si člověk není úplně jistý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 27. březen 2019 Sdílet Odesláno 27. březen 2019 tož kurňa--totok sem eště nezkúšal Hafity ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Odesláno 16. červen 2019 Sdílet Odesláno 16. červen 2019 (upraveno) V 19. 1. 2019 at 21:01, Micky999 napsal: Auto již je v servisu, bude se měnit těsnění pod hlavou, guferka, rozvody, atd. snad se problém vyřeší. Město pod nickem mám Chomutov, páč tam mám trv. bydliště a jezdím tam sem tam na víkend (dřív jsem tam bydlel), aktuálně bydlím v Plzni. Ahoj. Ako si dopadol? Toto iste sa robi aj mne... Nadrzka vycistena a po jazde na dialnici opat vo vnutri olej aj s emulziou... Predpokladam, ze to nema chladic oleja, cize asi iba tesnenie pod hlavou. Upraveno 16. červen 2019 uživatelem r_e_n_e Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Micky999 Odesláno 17. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 17. červen 2019 Bylo to tesneni pod hlavou. Hladic oleje to nema. Komplet asi 450 euro, takze zadna sranda, ale jsou v tom i rozvody a vsechno potřebný. r_e_n_e ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.