johnypt Odesláno 9. leden 2019 Sdílet Odesláno 9. leden 2019 Ahojte,mam problem moj Peugeot 406 2.0HDI 80KW RHZ,, auto ide netrha vsetko bez problemov da sa vytocit auto odstavim... stoji celu noc rano idem a auto toci toci toci a nenatoci ! odpojim baterku cca na 12hodin napojim a auto chyti na prvu šupu... Poradte mi uz v com to bude... Mal uz niekto taky problem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 9. leden 2019 Sdílet Odesláno 9. leden 2019 No jestli si dobře pamatuju tak RHZ je bez čerpadla v nádrži a měl by tam být balonek někde u naftového filtru. Podle mě padá nafta. Zkus před startem tím balonkem napumpovat dokud nebude tvrdý. Pokud to pak chytne tak je to co píšu padá nafta a to se bude hledat dost blbě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
serzo33 Odesláno 9. leden 2019 Sdílet Odesláno 9. leden 2019 (upraveno) Ja som mal taky problem pri -15C prvy ranny start. Potom dobre cely den az na dalsie rano. Ale svokor mal startovaci vozik tak som startoval rano cez neho az nevymlatim baterku. Chytilo vzdy ale chvilu to trvalo. Zhavice boli OK bol to 2.0 66kW. Auto som predal stym ze v zime pri velkom mraze sa mu nechce. A nemal som chut vrazat uz do toho 20 rocneho starca. Inac slapalo ako hodinky. Upraveno 9. leden 2019 uživatelem serzo33 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnypt Odesláno 9. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2019 a co to ma s tym ze odpojim na 12hodin baterku a zapojim a hned chyti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnypt Odesláno 9. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2019 a je jedno ci je -22 alebo +20.... auto odpojene na12hodin a potom zapojene a ide Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 9. leden 2019 Sdílet Odesláno 9. leden 2019 před 2 minutami, Vena garážmistr napsal: No jestli si dobře pamatuju tak RHZ je bez čerpadla v nádrži RHZ právě má čerpadlo v nádrži , takže bych se zaměřil i na něj , udělal bych diagnostiku , když to nechce chytit (hlavně kontrolu měřených parametrů) , jestli má motor vše , co potřebuje k životu (napájení , imobilizer , tlak paliva , otáčky , synchronizaci ...) ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 9. leden 2019 Sdílet Odesláno 9. leden 2019 (upraveno) " právě proto píšu jestli si dobře pamatuju " No může to být i tím že ti něco " žere " baterku. A tím že ji odpojíš tak se udrží v napětí v jakém byla po vypnutí motoru. A nafťák jak známo potřebuje na start dost velkou dávku elektriky. Nezlob se na mě ale pokud chceš poradit tak by jsi měl vynést všechny poznatky které máš a tohle je vcelku zásadní že to dělá v teple i v mraze. Upraveno 9. leden 2019 uživatelem Vena garážmistr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 9. leden 2019 Sdílet Odesláno 9. leden 2019 Diagnostika by ti mohla napovědět. Třeba nahodilá chyba immo, a víš po čem jít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnypt Odesláno 9. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2019 napisalo zavadu s imobilizerom ze slaba bateria v kluci a taktiez dobija len 12,5 V baterku..... ale alternator je dobry nakolko po odpojeni konektora + auto bezalo i bez zapojenej baterie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 10. leden 2019 Sdílet Odesláno 10. leden 2019 Odpojit baterku při běžícím motoru tedy opravdu není moc dobré.... Altík u starších aut by měl dobíjet 13,8 - 14,2V.... ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnypt Odesláno 10. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 10. leden 2019 len som chcel vyskusat ci vlastne bude stihat dobijat!! a stihal altik ma najeto cca 100000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 10. leden 2019 Sdílet Odesláno 10. leden 2019 12,5V je prostě málo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnypt Odesláno 10. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 10. leden 2019 nemoze byt ze uz je chybna baterka a nevie ju viac ako na 12.5 dobijat?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 10. leden 2019 Sdílet Odesláno 10. leden 2019 Ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnypt Odesláno 10. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 10. leden 2019 ok tak teda sme sa nic nedozvedeli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 10. leden 2019 Sdílet Odesláno 10. leden 2019 (upraveno) Nějaká příčina tam být musí. Zkusil jsi odpojit baterku jen na hodinu, nebo jen na 5 minut? Zda stačí reset něčeho? A teplý po jízdě chytá normálně? Takže po jaké době stání nechce chytnout? Vždy až ráno? Zkus i druhý klíč, zda není problém v imobilizéru. Stará baterka být může. A v každém případě by mělo dobíjet nad 14 V, např. 14,4V. Baterku za chodu motoru nikdy neodpojuj, riskuješ zničení všeho. Altík se chová jako proudový zdroj (zdroj konstantního proudu) a reguluje (brzdí) ho regulátor. Stačí bez baterky prudká změna odběru (zap/vyp světel) a z altíku vyskočí špička např. nad 20 V a zničí ti elektroniku. Baterka stabilizuje tyto výkyvy, nadměrné napětí sežere. Upraveno 10. leden 2019 uživatelem P607Olda Péťa a pesastor ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 10. leden 2019 Sdílet Odesláno 10. leden 2019 (upraveno) Pamatuju doby, kdy po výměně (repasi) startéru, začal motor chytat studený na brnk…. Ovšem to bylo u starých komůrkáčů…. Ale možnost tu je.... Upraveno 10. leden 2019 uživatelem Hafity Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Djzaza Odesláno 10. leden 2019 Sdílet Odesláno 10. leden 2019 Jak máš starou baterku?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 10. leden 2019 Sdílet Odesláno 10. leden 2019 Baterka funguje jako kondik s kapacitou radove JEDNITEK Faradu. Pro skalni hifisty ani tohle nestaci - drobnre kolisani napajeciho napeti nelibe pocituji a proto pridavaji paralelne jeste dalsi Faradovy kondik [s ochranou pri nabijeni toho kodanu]. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnypt Odesláno 11. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 11. leden 2019 chlapi zatial nic nove.... baterka je tam uz 8rokov.... cize dost stara ale pri startovani toci toci toci.... nie ze by netocilo.... toci motorom len nechyti a nema ani snahu...m Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.