Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

pomoc - 406 som hotovy z nej


johnypt

Recommended Posts

Ahojte,mam problem moj Peugeot 406 2.0HDI 80KW RHZ,, auto ide netrha vsetko bez problemov da sa vytocit auto odstavim... stoji celu noc rano idem a auto toci toci toci a nenatoci !

odpojim baterku cca na 12hodin napojim a auto chyti na prvu šupu... 

Poradte mi uz v com to bude... Mal uz niekto taky problem?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jestli si dobře pamatuju tak RHZ je bez čerpadla v nádrži a měl by tam být balonek někde u naftového filtru. Podle mě padá nafta. Zkus před startem tím balonkem napumpovat dokud nebude tvrdý. Pokud to pak chytne tak je to co píšu padá nafta a to se bude hledat dost blbě. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som mal taky problem pri -15C prvy ranny start. Potom dobre cely den az na dalsie rano. Ale svokor mal startovaci vozik tak som startoval rano cez neho az nevymlatim baterku. Chytilo vzdy ale chvilu to trvalo. Zhavice boli OK bol to 2.0 66kW. Auto som predal stym ze v zime pri velkom mraze sa mu nechce😎. A nemal som chut vrazat uz do toho 20 rocneho starca. Inac slapalo ako hodinky.

Upraveno uživatelem serzo33
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, Vena garážmistr napsal:

No jestli si dobře pamatuju tak RHZ je bez čerpadla v nádrži

RHZ právě má čerpadlo v nádrži , takže bych se zaměřil i na něj , udělal bych diagnostiku , když to nechce chytit (hlavně kontrolu měřených parametrů) , jestli má motor vše , co potřebuje k životu (napájení , imobilizer , tlak paliva , otáčky , synchronizaci ...)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 " právě proto píšu jestli si dobře pamatuju "

No může to být i tím že ti něco " žere " baterku. A tím že ji odpojíš tak se udrží v napětí  v jakém byla po vypnutí motoru. A nafťák jak známo potřebuje na start dost velkou dávku elektriky. Nezlob se na mě ale pokud chceš poradit tak by jsi měl vynést všechny poznatky které máš a tohle je vcelku zásadní že to dělá v teple i v mraze. 

Upraveno uživatelem Vena garážmistr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nějaká příčina tam být musí. Zkusil jsi odpojit baterku jen na hodinu, nebo jen na 5 minut? Zda stačí reset něčeho?

A teplý po jízdě chytá normálně? Takže po jaké době stání nechce chytnout? Vždy až ráno?

Zkus i druhý klíč, zda není problém v imobilizéru.

Stará baterka být může. A v každém případě by mělo dobíjet nad 14 V, např. 14,4V.

Baterku za chodu motoru nikdy neodpojuj, riskuješ zničení všeho. Altík se chová jako proudový zdroj (zdroj konstantního proudu) a reguluje (brzdí) ho regulátor. Stačí bez baterky prudká změna odběru (zap/vyp světel) a z altíku vyskočí špička např. nad 20 V a zničí ti elektroniku. Baterka stabilizuje tyto výkyvy, nadměrné napětí sežere.

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pamatuju doby, kdy po výměně (repasi) startéru, začal motor chytat studený na brnk…. Ovšem to bylo u starých komůrkáčů…. Ale možnost tu je....

Upraveno uživatelem Hafity
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...