HondaXL1000V Odesláno 4. leden 2019 Sdílet Odesláno 4. leden 2019 (upraveno) Všem lepší nový rok než mám já. Tak mám 807 RHR 100kw, rv2007 koupeno nové v CZ najeto 235t - rozvody dělány ve 150.000 - dnes si tak jedu ráno -8stupnu cca 50km/h z kopce na 4ku a najednou začal motor běžet jako klapačka tak jsem vyřadil a motor hned chípnul. Startér jde "dotvrda" Myslíte že mohl skočit řemen? Máte někdo představu jak moc je to u RHR nákladná oprava? Na jednu stranu je mi auto líto odepsat, protože první majitel /do2017/ garážoval a staral se a já taky. Je tam komplet spojka /před25t/, čerstvě dolité Eolys, FAP ukazuje ještě 200t km životnost a km jsou poctivé, vždy prémiová nafta, olej max po 15ti. Na druhou stranu vůbec nemám chuť to řešit, protože jsem po vážné operaci a mám jiné starosti, ale bez auta jsem vyřízenej. Co za to člověk může dostat v tomto stavu? Opravovat, prodat, ekoodevzdat . . . . teď "babo" raď Upraveno 21. únor 2019 uživatelem HondaXL1000V Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 5. leden 2019 Sdílet Odesláno 5. leden 2019 ahoj, vidím, že odpovědí moc nemáš, tak zkusím uvažovat nahlas takže pokud starter neprotočí motorem, asi to budou rozvody, takže hlava, ventily, vačky..., pak nová sada rozvodů atd., pokud by to dělal někdo z rodiny (tzv. zadarmo), tak opravit z dílů po vrakárnách atd. (asi nejlevnější varianta) druhá varianta je jiný motor, po bazarech a vrakovištích chtějí za RHR od 10-15 tisíc Kč, pak složit jeden motor s pomocí dílů z tvého motoru (třeba spojku) a vyměnit (odhadem celkem do max. 25 tisíc Kč u neautoriz. servisu) no a pak to prodat, jak to je--tady si netroufnu odhadovat, kolik to má teď cenu, ale zkus napsat našemu členu s nickem HUGO BOSS, dělá do aut PSA, možná i motor RHR vlastní--mohl by ti dát kvalifikovanou odpověď i na variantu dvě MilanF1, radim.1008, P607Olda a 1 další ohodnotil 4 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PSA Odesláno 5. leden 2019 Sdílet Odesláno 5. leden 2019 Mám najeto 300 tis km Motor RHK takže identický,jen bez FAP- Pokud se to potkalo a rozvody jsou dělaný tak je velká pravděpodobnost že praskla výfuková vačka v důsledku opotřebování mezičlenu mezi čerpadlem a vačkou -vz vlákno prasklá výfuk vačka.Takže bude v tahu i čerpadlo Při tomhle nájezdu je to docela možný:Předpokládám že bylo dost oleje že to není zadřený na klice. Nebo praskly ventily. častá závada u RHR a následně se to potkalo .výsledek víceméně stejný,dále,oprava jak píše Ozzy, záleží kdo to bude dělat autorizovaný servis se nevyplatí.Cenu tak jak to je typuju maximálně na 30-40 tis dle stavu zbytku auta, oprava svépomocí minimálně 50 tis možná i víc.Každopádně hlava dolů a zjistit příčinu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HondaXL1000V Odesláno 5. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 5. leden 2019 (upraveno) PSA: Tak jsem shlédl téma vačky, kouknu schválně na diagnostiku jestli je tam něco zapsáno. Už jsem spíše přikloněn k variantě prodat k opravě, nebo na díly. Kdyby za to bylo aspoň 35 tak bych byl spokojen. Tak na diagnostice 0 chyb. Olej horní ryska. Upraveno 5. leden 2019 uživatelem HondaXL1000V Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HondaXL1000V Odesláno 9. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2019 Tak jsem chvilku inzeroval a tak mi lidi znechutili že si radši koupim auto ať mám čim jezdit a tohle si v klidu rozeberu a dám dohromady. A i kdyby ne, tak to odhlásím /na vývoz/ a rozeberu to na díly, protože když to člověk nabídne za 35t, tak někteří píšící mají představu že bych to mohl opravit a pak by to za těch 35t dali . . . . Díky ozzy56 a PSA za reakci a radu. MilanF1 a ozzy56 ohodnotil 2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SonX Odesláno 15. leden 2019 Sdílet Odesláno 15. leden 2019 Veru tak ako píšu chlapci vyššie cena opravy môže byť v konečnom dôsledku dosť vysoká. Ale ak si dokážeš vymeniť motor svojpomocne nemusí to byť až také zlé. Mne sa prihodilo niečo podobné (pridretá kluka odyšlo olejové čerpadlo). A výmena na dvore svojpomocne . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HondaXL1000V Odesláno 15. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 15. leden 2019 Jo tak v tomto stadiu už to mám taky na dvoře, jen to počasí nepřeje. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SonX Odesláno 15. leden 2019 Sdílet Odesláno 15. leden 2019 (upraveno) Nebolo to náročné ja som to mal za 2 dni hotové. Jeden deň von druhý dnu. Ale robil som to cez leto a počasie tiež nebolo zhovievavé 30+ . Tak držím palce nech sa to podarí. Upraveno 15. leden 2019 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek P607Olda ohodnotil 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HondaXL1000V Odesláno 19. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 19. leden 2019 Tak zatím rozvody o.k., mezikus a hřídel čerpadla jako nové, v. vačka vypadá nepoškozená - . . . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HondaXL1000V Odesláno 2. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 2. únor 2019 (upraveno) Tak jsem o kousek dál jen nevím k čemu . . . . EDIT: na 1 válci leží vahadlo mimo . . . vačka trochu poškrábaná Upraveno 5. únor 2019 uživatelem HondaXL1000V Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 2. únor 2019 Sdílet Odesláno 2. únor 2019 Hlavu na RHR mám Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HondaXL1000V Odesláno 2. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 2. únor 2019 Diky budu na to myslet, zatím jsem pořad na vážkách auto vyhodit-nevyhodit . . . . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HondaXL1000V Odesláno 3. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 3. únor 2019 (upraveno) Dnes aspoň jedno překvapení - vstříky šly vyndat bez problémů rukou jen s lehkým odporem . . . a ten na válci s ulomeným vahadlem . . . . jak se vlastně číslujou válec-myslel jsem že 1 je u rozvodů, ale ted vidím na bloku 1 u spojky? Začínám se bát co najdu uvnitř . . . Upraveno 5. únor 2019 uživatelem HondaXL1000V Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 5. únor 2019 Sdílet Odesláno 5. únor 2019 No potěš koště, vidím ventil a ventilovou pružinu, ale bez talířku a klínků.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 5. únor 2019 Sdílet Odesláno 5. únor 2019 V 3. 2. 2019 at 22:42, HondaXL1000V napsal: Dnes aspoň jedno překvapení - vstříky šly vyndat bez problémů rukou jen s lehkým odporem . . . a ten na válci s ulomeným vahadlem . . . . jak se vlastně číslujou válec-myslel jsem že 1 je u rozvodů, ale ted vidím na bloku 1 u spojky? Začínám se bát co najdu uvnitř . . . Valce sú číslované od spojky!!! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HondaXL1000V Odesláno 6. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 6. únor 2019 Tak je to větší masakr než jsem čekal, tak mám zase o čem přemýšlet . . . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 6. únor 2019 Sdílet Odesláno 6. únor 2019 Masakr.... Hlavně jak bude vypadat vývrt válce po vyndání toho rozmydleného pístu.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 6. únor 2019 Sdílet Odesláno 6. únor 2019 V polsku jsou tyhle motory za cca 20t. Vc. čerpadla, vstriků a turba. Ten původní motor opravovat asi nemá moc smysl. Pisty,komplet hlava,vstrik... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 6. únor 2019 Sdílet Odesláno 6. únor 2019 Za flašku láhve a odvoz darujem motor RHR bez kľuky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 6. únor 2019 Sdílet Odesláno 6. únor 2019 před 4 minutami, ferinko2 napsal: Za flašku láhve Péťa ohodnotil 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts