Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Má cenu opravovat 807? - vyřešeno-prodáno


HondaXL1000V

Recommended Posts

Všem lepší nový rok než mám já.

Tak mám 807 RHR 100kw, rv2007 koupeno nové v CZ najeto 235t - rozvody dělány ve 150.000 - dnes si tak jedu ráno -8stupnu  cca 50km/h z kopce na 4ku  a najednou začal motor běžet jako klapačka tak jsem vyřadil a motor hned chípnul. Startér jde "dotvrda"

Myslíte že mohl skočit řemen? Máte někdo představu jak moc je to u RHR nákladná oprava?

Na jednu stranu je mi auto líto odepsat, protože první majitel /do2017/ garážoval a staral se a já taky. Je tam komplet spojka /před25t/, čerstvě dolité Eolys, FAP ukazuje ještě 200t km životnost a km jsou poctivé, vždy prémiová nafta, olej max po 15ti.

Na  druhou stranu vůbec nemám chuť to řešit, protože jsem po vážné operaci a mám jiné starosti, ale bez auta jsem vyřízenej. Co za to člověk může dostat v tomto stavu?

Opravovat, prodat, ekoodevzdat . . . . teď "babo" raď

 

Upraveno uživatelem HondaXL1000V
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj, vidím, že odpovědí moc nemáš, tak zkusím uvažovat nahlas :)

takže pokud starter neprotočí motorem, asi to budou rozvody, takže hlava, ventily, vačky..., pak nová sada rozvodů atd., pokud by to dělal někdo z rodiny (tzv. zadarmo), tak opravit z dílů po vrakárnách atd. (asi nejlevnější varianta)

druhá varianta je jiný motor, po bazarech a vrakovištích chtějí za RHR od 10-15 tisíc Kč, pak složit jeden motor s pomocí dílů z tvého motoru (třeba spojku) a vyměnit (odhadem celkem do max. 25 tisíc Kč u neautoriz. servisu)

no a pak to prodat, jak to je--tady si netroufnu odhadovat, kolik to má teď cenu, ale zkus napsat našemu členu s nickem HUGO BOSS, dělá do aut PSA, možná i motor RHR vlastní--mohl by ti dát kvalifikovanou odpověď i na variantu dvě :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 Mám najeto 300 tis km

Motor RHK takže identický,jen bez FAP- Pokud  se to potkalo a  rozvody jsou dělaný tak je velká pravděpodobnost že  praskla výfuková 

vačka v důsledku opotřebování mezičlenu mezi čerpadlem a vačkou -vz vlákno prasklá výfuk vačka.Takže bude v tahu  i čerpadlo

Při tomhle nájezdu je to docela možný:Předpokládám že bylo dost oleje že to není zadřený na klice. 

Nebo  praskly ventily.  častá závada u RHR a následně  se to potkalo .výsledek víceméně stejný,dále,oprava jak píše Ozzy, záleží kdo to bude dělat

autorizovaný servis se  nevyplatí.Cenu tak jak to je typuju maximálně  na 30-40 tis dle stavu zbytku auta, oprava svépomocí minimálně 50 tis 

možná i víc.Každopádně hlava dolů a zjistit příčinu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

PSA: Tak jsem shlédl  téma vačky, kouknu schválně na diagnostiku jestli je tam něco zapsáno. Už jsem spíše přikloněn k variantě prodat k opravě, nebo na díly. Kdyby za to bylo aspoň 35 tak bych byl spokojen.

Tak na diagnostice 0 chyb. Olej horní ryska.

 

Upraveno uživatelem HondaXL1000V
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem chvilku inzeroval a tak mi lidi znechutili že si radši koupim auto ať mám čim jezdit a tohle si v klidu rozeberu a dám dohromady. A i kdyby ne, tak to odhlásím /na vývoz/ a rozeberu to na díly, protože když to člověk nabídne za 35t, tak někteří píšící mají představu že bych  to mohl opravit a pak by to za těch 35t dali . . . .

Díky ozzy56 a PSA za reakci a radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Veru tak ako píšu chlapci vyššie cena opravy môže byť v konečnom dôsledku dosť vysoká. Ale ak si dokážeš vymeniť motor svojpomocne nemusí to byť až také zlé. Mne sa prihodilo niečo podobné (pridretá kluka odyšlo olejové čerpadlo). A výmena na dvore svojpomocne :) .  

Motor_von.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nebolo to náročné ja som to mal za 2 dni hotové. Jeden deň von druhý dnu. Ale robil som to cez leto a počasie tiež nebolo zhovievavé 30+ :). Tak  držím palce nech sa to podarí.

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Dnes aspoň jedno překvapení - vstříky šly vyndat bez problémů  rukou jen s lehkým odporem . . .

a ten  na válci s ulomeným vahadlem . . . .  jak se vlastně číslujou válec-myslel jsem že 1 je u rozvodů, ale ted vidím na bloku 1 u spojky?

Začínám se bát co najdu uvnitř . . .

 

 

vstřik1.jpg

vstřik.jpg

vahadlo.jpg

Upraveno uživatelem HondaXL1000V
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 3. 2. 2019 at 22:42, HondaXL1000V napsal:

Dnes aspoň jedno překvapení - vstříky šly vyndat bez problémů  rukou jen s lehkým odporem . . .

a ten  na válci s ulomeným vahadlem . . . .  jak se vlastně číslujou válec-myslel jsem že 1 je u rozvodů, ale ted vidím na bloku 1 u spojky?

Začínám se bát co najdu uvnitř . . .

 

 

Valce sú číslované od spojky!!!

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...