Standa23 Odesláno 31. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2018 Prosím všechny kdo mají 307 1.6i 80Kw napište své zkušenosti stímto vozem.Vnějaké recenzi sem četl že je to lenivec nechce se mi tomu věřit 80kw je dost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 31. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2018 Je to lenivec, kdyz presednes z Volvo T5 176kw. Jinak zivej a spolehlivej motor mezi 1.6i atmo. Starsi rocniky trapi pouze uniky olejů z deklu vacek a hloupe reseni deklu olejoveho filtru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standa23 Odesláno 31. prosinec 2018 Autor Sdílet Odesláno 31. prosinec 2018 Chci tak něco kolem roku 2005 plus minus rok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 31. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2018 (upraveno) P307 se vyráběl cca 2001-2005, pak přišel facelift 2005-2007. V motoru 1.6i není rozdíl od začátku výroby až po konec (pominu-li rozdíl euro3 vs euro4- kat a drobnosti okolo). Dodnes se tento motor montuje do P301 pro Asii (už jinak pojmenován EC5/N6A). Paradoxně jsou častěji lépe vybavené starší ročníky, než novější. P307 moc nehnije, nejvíc exponované místo je vzadu přechod prahu-lemu, taková malá kapsa. Jinak kapota hliník, přední blatníky plast. Hlavní znaky, že se k autu někdo nechoval pěkně jsou zničené vněšky prahů-promáčklé a zničená sedačka řidiče (pěkný vydrží do cca 200K-250K km). Páčky pod volantem bolest celého PSA group, jinak řekl bych dobrý auta. Vzadu náprava klasická náprava ala Felicie, žádný torzky, nemá se tam co zničit, předek klasickej banán. Tvrdej podvozek na naše cesty, ale přesnej. Motor trpí na zapalovací lišty (cca jendou za 100K km, cena 1500Kč) a propalujou se časem plastové dekly od olejových filtrů (cca 500Kč nebo vlastní výroba napořád). Upraveno 31. prosinec 2018 uživatelem inoxing regius ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 31. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2018 Pokiaľ ide o toho lenivca, tak tam je problém hmotnosť 307čky, ktorá ale zároveň je aj zárukou bezpečnosti. Na skutočne rýchle zrýchlenie niekedy treba podradiť a motor trošku vytočiť, potom z neho dostaneš všetky koníky a je v pohode. Najúžasnejšia vlastnosť tohto motoru, ktorú si ja osobne najviac cením, je prakticky bezúdržbová prevádzka (okrem bežnej údržby samozrejme), čím má poriadne navrch oproti dieslom, do ktorých musíš časom investovať, a nie práve málo. V žiadnom prípade by som ho nechcel keby som s ním jazdil veľa po dialnici, tam má určite navrch diesel. inoxing ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Taliga Odesláno 31. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2018 Ja som spokojný :).... Motor dobrý, nie je na pretekanie, ale zas slabé to nie je. Horšie je to, že prevody sú krátke, tak na diaľnici máš vyššie otáčky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standa23 Odesláno 31. prosinec 2018 Autor Sdílet Odesláno 31. prosinec 2018 (upraveno) Vím že je nový rok a nikomu se nechce sedět u netu ještě poslední věc bych poprosil.Kde se nachází na výše uvedeném motoru identifikační číslo motoru.Fotka by byla super.Diky všem a hezkého silvestra. Upraveno 31. prosinec 2018 uživatelem Standa23 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 31. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2018 Na rozvodech většinou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standa23 Odesláno 31. prosinec 2018 Autor Sdílet Odesláno 31. prosinec 2018 Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standa23 Odesláno 1. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 1. leden 2019 To sem zase já vždycky si na něco vzpomenu jakou máte spotřebu s timto motorem a po kolika km děláte rozvody? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 1. leden 2019 Sdílet Odesláno 1. leden 2019 Novorocni: kdyz mas na opici, musis mit na banany! Kdo se pta na spotrebu, mel by shanet viz obrazek Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 1. leden 2019 Sdílet Odesláno 1. leden 2019 (upraveno) Spotřeba kolem 7, můžeš i více nebo méně. Rozvody dělám po 120, nebo 10 let. Provozuji 3 auta 307 1,6 (a další dvě HDi). Zapalovací rampa je bolest, když tak vyměníš za novou, ber tu dražší (3000?). Ale nenechá tě stát, dojedeš do cíle na 3 nebo 2 válce. Páčky jsou bolest všeobecně Peugeot/Citroen. Prosezený sedák řidiče mají asi všechny. Lze snadno zaměnit za sedák spolujezdce (z vrakáče). Jinak bezproblémové auto. Upraveno 1. leden 2019 uživatelem P607Olda regius ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duffusss Odesláno 1. leden 2019 Sdílet Odesláno 1. leden 2019 Ahoj tak cislo motora je vyrazene pod hlavou motora na pravej strane. A vyzera tak ako som prilozil vo fotkach. Spotrebu budes mat priemernu okolo 7,2; v meste okolo 8 ak budes jazdit ako clovek. Nemusis sa toho bat, ja som na 307 1.6 16v spravil 230000 km a teraz na 301 1.6 16v mam 132 000 km takze pohoda. Identicky motor len hlava je upravena, kvôli emisiam. Šťastný Nový rok prajem všetkým. inoxing, 307rg a regius ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standa23 Odesláno 1. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 1. leden 2019 před 54 minutami, P607Olda napsal: Spotřeba kolem 7, můžeš i více nebo méně. Rozvody dělám po 120, nebo 10 let. Provozuji 3 auta 307 1,6 (a další dvě HDi). Zapalovací rampa je bolest, když tak vyměníš za novou, ber tu dražší (3000?). Ale nenechá tě stát, dojedeš do cíle na 3 nebo 2 válce. Páčky jsou bolest všeobecně Peugeot/Citroen. Prosezený sedák řidiče mají asi všechny. Lze snadno zaměnit za sedák spolujezdce (z vrakáče). Jinak bezproblémové auto. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 1. leden 2019 Sdílet Odesláno 1. leden 2019 @Péťa Vsechno nejlepsi do Noveho Roku 2019 a jeste bdelejsi a ostrazitejsi oko preje vecny rejpal pesastor. PS:\svuj prispevek jsem nadepsal, predpokladal jsem ze to staci. JENZE kdyz se pta nekdo na spotrebu, mel by aspon napsat jakym je . Kdyz napisu ze s ridicem, kolik ma na nejruznejsich autech odjeto, jaky preferuje styl jizdy apod. Jinak je to hadani z vestecke koule a ty momentalne dosly. 30u7 jezdim za 5, budu mit pravdu stejne tak jako za 12+, bude zalezet jen na stylu jizdy. Nesouhlasis ani s timhle??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 1. leden 2019 Sdílet Odesláno 1. leden 2019 Spotřeba odpovídá údajům z techničáku, ikdyž trochu nadstřelená. Údaj z vTP- Město: 9.9, Dálka 6,3 , Kombinovaná 7,7. Mám rekord Břeclav-Brno-Ostrava po dálnici trvalá rychlost na tempomat 90km/h jako doprovod tahače 4,9l/100km, chvilku bliklo 4,8l/100km. Druhý rekord 12,8l/100km. Klidná jízda po okrskách, přes vesnice s přehledem do 6l/100km (spíš 5,6l/100km). Kdyby chtěl někdo diskutovat o nereálné spotřebě 4,9l/100km, tak po zaplacení cesty rád předvedu, případně přiložím video z palubáku, s problikáním všech hodnot (Combi, R16, léto). P607Olda, pesastor a regius ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kranky Odesláno 1. leden 2019 Sdílet Odesláno 1. leden 2019 ak sa jedna o spotrebu tak hodne zalezi na style jazdy a ci je to dialnica alebo okrska. moja priemerna spotreba je v mojom podpise, inac auto bezproblemove az na spominane problemy hore - packy, zadny stierac, rampa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.