Jump to content
Sign in to follow this  
Standa23

307čka v benzínu

Recommended Posts

Je to lenivec, kdyz presednes z Volvo T5 176kw. Jinak zivej a spolehlivej motor mezi 1.6i atmo. Starsi rocniky trapi pouze uniky olejů z deklu vacek a hloupe reseni deklu olejoveho filtru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

P307 se vyráběl cca 2001-2005, pak přišel facelift 2005-2007. V motoru 1.6i není rozdíl od začátku výroby až po konec (pominu-li rozdíl euro3 vs euro4- kat a drobnosti okolo). Dodnes se tento motor montuje do P301 pro Asii (už jinak pojmenován EC5/N6A). Paradoxně jsou častěji lépe vybavené starší ročníky, než novější. P307 moc nehnije, nejvíc exponované místo je vzadu přechod prahu-lemu, taková malá kapsa. Jinak kapota hliník, přední blatníky plast. Hlavní znaky, že se k autu někdo nechoval pěkně jsou zničené vněšky prahů-promáčklé a zničená sedačka řidiče (pěkný vydrží do cca 200K-250K km). Páčky pod volantem bolest celého PSA group, jinak řekl bych dobrý auta. Vzadu náprava klasická náprava ala Felicie, žádný torzky, nemá se tam co zničit, předek klasickej banán. Tvrdej podvozek na naše cesty, ale přesnej. Motor trpí na zapalovací lišty (cca jendou za 100K km, cena 1500Kč) a propalujou se časem plastové dekly od olejových filtrů (cca 500Kč nebo vlastní výroba napořád).

Edited by inoxing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokiaľ ide o toho lenivca, tak tam je problém hmotnosť 307čky, ktorá ale zároveň je aj zárukou bezpečnosti. Na skutočne rýchle zrýchlenie niekedy treba podradiť a motor trošku vytočiť, potom z neho dostaneš všetky koníky a je v pohode. Najúžasnejšia vlastnosť tohto motoru, ktorú si ja osobne najviac cením, je prakticky bezúdržbová prevádzka (okrem bežnej údržby samozrejme), čím má poriadne navrch oproti dieslom, do ktorých musíš časom investovať, a nie práve málo. V žiadnom prípade by som ho nechcel keby som s ním jazdil veľa po dialnici, tam má určite navrch diesel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja som spokojný :).... Motor dobrý, nie je na pretekanie, ale zas slabé to nie je. Horšie je to, že prevody sú krátke, tak na diaľnici máš vyššie otáčky. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vím že je nový rok a nikomu se nechce sedět u netu ještě poslední věc bych poprosil.Kde se nachází na výše uvedeném motoru identifikační číslo motoru.Fotka by byla super.Diky všem a hezkého silvestra.

Edited by Standa23

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spotřeba kolem 7, můžeš i více nebo méně.

Rozvody dělám po 120, nebo 10 let.

Provozuji 3 auta 307 1,6 (a další dvě HDi). Zapalovací rampa je bolest, když tak vyměníš za novou, ber tu dražší (3000?). Ale nenechá tě stát, dojedeš do cíle na 3 nebo 2 válce.

Páčky jsou bolest všeobecně Peugeot/Citroen.

Prosezený sedák řidiče mají asi všechny. Lze snadno zaměnit za sedák spolujezdce (z vrakáče).

Jinak bezproblémové auto.

Edited by P607Olda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj tak cislo motora je vyrazene pod hlavou motora na pravej strane. A vyzera tak ako som prilozil vo fotkach. Spotrebu budes mat priemernu okolo 7,2; v meste okolo 8 ak budes jazdit ako clovek. Nemusis sa toho bat, ja som na 307 1.6 16v spravil 230000 km a teraz na 301 1.6 16v mam 132 000 km takze pohoda. Identicky motor len hlava je upravena, kvôli emisiam. 

Šťastný Nový rok prajem všetkým. 

IMG_20190101_105520.jpg

000001109323.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 54 minutami, P607Olda napsal:

Spotřeba kolem 7, můžeš i více nebo méně.

Rozvody dělám po 120, nebo 10 let.

Provozuji 3 auta 307 1,6 (a další dvě HDi). Zapalovací rampa je bolest, když tak vyměníš za novou, ber tu dražší (3000?). Ale nenechá tě stát, dojedeš do cíle na 3 nebo 2 válce.

Páčky jsou bolest všeobecně Peugeot/Citroen.

Prosezený sedák řidiče mají asi všechny. Lze snadno zaměnit za sedák spolujezdce (z vrakáče).

Jinak bezproblémové auto.

Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

   @Péťa  Vsechno nejlepsi do Noveho Roku 2019 a jeste bdelejsi a ostrazitejsi oko preje vecny rejpal pesastor.

PS:\svuj prispevek jsem nadepsal:xvul, predpokladal jsem ze to staci. JENZE kdyz se pta nekdo na spotrebu, mel by aspon napsat jakym je . Kdyz napisu ze s ridicem, kolik ma na nejruznejsich autech odjeto, jaky preferuje styl jizdy apod. Jinak je to hadani z vestecke koule a ty momentalne dosly.   30u7 jezdim za 5, budu mit pravdu stejne tak jako za 12+, bude zalezet jen na stylu jizdy. Nesouhlasis ani s timhle???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spotřeba odpovídá údajům z techničáku, ikdyž trochu nadstřelená. Údaj z vTP- Město: 9.9, Dálka 6,3 , Kombinovaná 7,7.  Mám rekord Břeclav-Brno-Ostrava po dálnici trvalá rychlost na tempomat 90km/h jako doprovod tahače 4,9l/100km, chvilku bliklo 4,8l/100km. Druhý rekord 12,8l/100km. Klidná jízda po okrskách, přes vesnice s přehledem do 6l/100km (spíš 5,6l/100km). Kdyby chtěl někdo diskutovat o nereálné spotřebě 4,9l/100km, tak po zaplacení cesty rád předvedu, případně přiložím video z palubáku, s problikáním všech hodnot (Combi, R16, léto).

Share this post


Link to post
Share on other sites

ak sa jedna o spotrebu tak hodne zalezi na style jazdy a ci je to dialnica alebo okrska.

moja priemerna spotreba je v mojom podpise, inac auto bezproblemove az na spominane problemy hore  -  packy, zadny stierac, rampa

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...