ozzy56 Odesláno 30. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2018 tak tady https://www.garaz.cz/clanek/peugeot-5008-suv-nebo-kombik-21000797 radim.1008 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 30. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2018 Čekal jsem trochu jiný závěr, ale za můj zaujatý názor je to velmi povedené auto. Měl jsem možnost se s ním několikrát svézt a prohlídnout si ho, i tu třetí řadu jsem vyzkoušel. Je těžký hodnotit zpracování, když tester sedí jeden týden v Mercedesu, druhý v Jaguaru a potom přesedne do Peugeotu nebo krerékoliv jiné neprémiové značky a tam si všimne spáry o něco málo větší. Je to stejný jako kdyby přesedl z Peugeotu do Dacie, to je taky jiná cenová kategori. No nic, jen můj povzdech. Rozhodně je to auto, o kterém bych uvažoval mnohem radši než o Kokodáku nebo třeba Renaultu. pavelu96, Laďa, Charlie 1 a 1 další ohodnotil 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 30. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2018 Je to magor. O starém modelu řekl - jízdní vlastnosti na úrovni dodávky. Dodo1976, MilanF1 a ozzy56 ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 30. prosinec 2018 Autor Sdílet Odesláno 30. prosinec 2018 já ho taky nemusím , protože všude píše o svých dvou metrech výšky, tak ať testuje autobusy pro komunál, většina evropanů má cca 180 cm radim.1008, Charlie 1, loque a 1 další ohodnotil 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davidak79 Odesláno 30. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2018 nikdy v ničem bych se nerozhodl na základě něčího názoru , názor si někdy poslechnu přečtu a myslím si svoje. Auto kupuju já , já v něm budu jezdit já si ho vyzkouším . MilanF1, P607Olda, radim.1008 a 2 další ohodnotil 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 30. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2018 A koukám, Honzíček On vždycky zastaví s předváděčkou u "Kafe Karlín" a nese si "GoPro" na tyči přes rameno. Asi, aby ho poznali a dostal kafe zdarma Já myslím, že každopádně dobrý. Neudělal z toho "hatchback", tak může být Peugeot spokojený. Charlie 1 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
*nohafuc* Odesláno 31. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2018 Tvl tak Koubek zas perlí.Takhle splácanou reportáž sem dlouho neviděl.O autě si nic nepřečte,chvilku se s tím sveze po asfaltu a jeho starý se to nelíbí.Na základě toho vypotí do kamery pár rádoby mouder a je vyděláno.Hlavně,že nezapoměl připomenout,že není možnost 4x4 a tak to vlastně není SUV.Jenže Kokodák se dá koupit taky bez 4x4 a fur tomu říkaj SUV. A nakonec to dorazí větou -" I když světlá výška je o něco lepší než u běžných osobáků,žádný offroad to prostě není." Jasně že to žádnej offroad není,ale světlou výšku má o dobrý 4cm větší než Kokodák a navíc má i větší najezdový úhly.Takže mi z toho vyplývá,že Kokodák je běžnej osobák. No a ty kecy o dodávce a předchozím modelu snad ani nebudu komentovat. pavelu96 a Laďa ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
btl.a Odesláno 31. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2018 Chlapi, čtu tady Vaše příspěvky, prohlížím všemožná videa a čtu recenze, protože mám v úmyslu auto v lednu objednat. Nikde jsem se ale nedočetl jak, nebo jestli jste měnili sadu kol letní za zimní a jak je to s čidly ohledně tlaku pneumatik? Díky za informace a v novém roce mnoho šťastných kilometrů a hodně zdraví Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
*nohafuc* Odesláno 31. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2018 Já osobně mám dvě sady kol (letní,zimní). Čidla nemusíš řešit,protože tam žádný nejsou.5008 má nepřímé měření tlaku v pneu. Tlak v pneumatice je měřen nepřímo sledováním rychlosti otáčení jednotlivých kol a dalších signálů. Vlastně jde o to, že kola se za jízdy otáčejí určitou rychlostí. V momentě poklesu tlaku v pneumatice kolo změní rychlost otáčení. Sensor ABS tuto skutečnost zaznamená a vyhodnotí ji jako chybu. Vozidla, která systém nepřímé kontroly tlaku používají fungují na principu snímání rychlosti otáčení kola pomocí čidel ABS. petr_d, radim.1008, MilanF1 a 1 další ohodnotil 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
btl.a Odesláno 6. leden 2019 Sdílet Odesláno 6. leden 2019 Děkuji za odpověď, úplně jsem se lekl, že budu muset ke gumám, ráfkům ještě schánět ventilkové senzory... Tak to je paráda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo1976 Odesláno 7. leden 2019 Sdílet Odesláno 7. leden 2019 (upraveno) Ahoj. No ono záleží asi i na ročníku. Já třeba ventilky s čidlem mám a na zimní jsem je musel dát.... Upraveno 7. leden 2019 uživatelem Dodo1976 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelu96 Odesláno 7. leden 2019 Sdílet Odesláno 7. leden 2019 @Dodo1976 ale jemu jde o novou 5008... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 7. leden 2019 Sdílet Odesláno 7. leden 2019 Zpátky k tématu. Myslím, že je to další reklama na Šáde, protože se jí přece žádný auto nevyrovná. Tak to musíme připomenout v další reportáži a nejlépe na Peugeota. Přece: " Francouz mi do baráku nesmí." To pořád slýchám. Tak jak už jednodušeji vyzdvihnout Škodovku. ozzy56 a Laďa ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 7. leden 2019 Sdílet Odesláno 7. leden 2019 No " škoda " že ta reklama na Kokodák jak jste ho tady nazvali je tak okatá. Já osobně nejsem nadšenej z toho kam se produkce aut posunula tyhle ty pixly mě bohužel nevzrušují do té míry že bych o nich přemýšlel. Jsem zvyklí na " vzdušnější interiér" a tohle těsné obestavění pracoviště řidiče mi nevyhovuje oco jsem výškově nevýrazný o to jsem výraznější prostorově a proto mám raději buď klasiku s nízkým středem nebo ještě raději interiér alá 807 bez středového tunelu. Ale slovy klasika " Někdo má rád holky jinej zase vdolky." Takže proti gustu žádný dišputát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 7. leden 2019 Sdílet Odesláno 7. leden 2019 (upraveno) Kokodak Tohle se nedá odpustit autu za milion... 20180824_055312.mp4 Upraveno 7. leden 2019 uživatelem MilanF1 Laďa, Charlie 1 a Mojo2 ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo1976 Odesláno 7. leden 2019 Sdílet Odesláno 7. leden 2019 To ne-to má určitě jen řidič velkou sílu a použil hrubého násilí Auto za mičudu musí být někde jinde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loque Odesláno 7. leden 2019 Sdílet Odesláno 7. leden 2019 Tá rukoväť mi pripadá ako z 30 ročného žigulíka ale hlavne že to svieti na cestu nápis škoda... Laďa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BFG Odesláno 8. leden 2019 Sdílet Odesláno 8. leden 2019 No podle mě je z toho auta paskvil. Protože kažej debil chce dnes SUV, tak ho musí mít ze všeho. Využitelností je to auto čím dál horší. Samo na ježdění na nákup je to pěkný, ale se třema dětma a pro opravdové využití je to už naprd. Minulá generace byla užitečná, tohle je jen navoněný ho... Tyhle "hybridy" jsou k ničemu. Je to větší a vleze se toho míň. Fakt chytrý. Ale není to reklama na Koďáka, ten je taky naprd, zlatej Superb - osobní zkušenost. A jinde? No Renault to samé a tak dále. Zkrátka, marketingový manager ví nejlíp, jak udělat to a to a třeba i auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
papas Odesláno 9. leden 2019 Sdílet Odesláno 9. leden 2019 (upraveno) nemohu souhlasit, naopak kvituju, že nevozim další hnanou nápravu, dvoukolku jsem chtěl, 4x4 nepotřebuju, vysoký posaz pro řidiče je perfektní, užitná hodnota také. se třema dětma nevím, ale se dvěma bez problémů. Upraveno 9. leden 2019 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Laďa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 9. leden 2019 Sdílet Odesláno 9. leden 2019 Doba se posunula a lidi moc nechtějí krabice MPV typu 807, Sharan, Galaxy. SUV je jen marketingový název, protože lidem se líbí, že sedí výše, lépe se nastupuje a mají lepší pocit bezpečí. Vnitřní prostor tolik neřeší, protože ve výsledku vyjde lépe klasický kombík. Myslím, že 308 SW svým kufrem předčí 5008. Kdo zaspí na trhu, ten promarní svou šanci a Peugeot nechce zaspat a jde tvrdě po ekonomice. Má motory, které splnují i budoucí emisní normu a úplně kašle na V6, protože ví, že prodeje by byly nerentabilní. Marketingově nabízet V6 je hezké, ale neekonomické. Musíme se bohužel smířit s tím, že Peugeot nabízí jen úzkou paletu výběru, včetně motorů. V 3008 (potažmo 5008) by se mi líbil 1.6 benzín, ale ouha, je jen s automatem. A když naftu, tak bych rád 2.0 se 110 kW, ale ouha, v nabídce už není. Tak 130 kW v GT, hmm, jen automat. Kdybych já náhodou vybíral v této kategorii, nevyberu si, jedině ojetinu, jednu z prvních s naftou 110 kW, ale to by bylo jak hledat jehlu v kupce sena. Charlie 1, ozzy56 a radim.1008 ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.