KonryCZ Odesláno 29. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2018 Zdravím Vás Peugeotaci! Poprosil bych o rady-tipy-zkusennosti s mym problemem. Pred Vanoci jsme koupili krasnou 407 SW, 2.7 HDi, 2007, dvouzona. Nicmene prakticky od zacatku cesty domu auto netopi, spise naopak. A to ve vsech nastavenich - okna/predek/nohy, teplota od 20 az na HI, vypnuto i zapnuto AC. Po dlouhych nocich procitani zdejsich prispevku jsem usuzoval na klapku, jakozto nejcastejsi problem. Nez bych se pustil do oprav, chtel jsem mit jistotu, zda maji skutecne praskle osky. Proto jsem dle jednoho navodu na Youtube (99% navodu byla klasika - vyrezani otvoru z boku, od kastliku spolujezdce, nebo od ridice a vymena, ci vyztuzeni klapky) demontoval ze stredni konzoly radio (RT3), displej, az jsem se dostal k horni ventilaci. Odtud jsou jiz klapky viditelne, mam vlevo u ridice modrou, vpravo bezovou, obe vypadaji, ze maji jiz vyztuzene zebrovani. Nicmene kdyz jsem zkousel na obou nastavit teplotu nahoru i dolu, tak obe chodi nadherne, plynule a hladce, zlomene nejsou. Dokonce cca 3 min po nastartovani zacal foukat vlazny vzduch. Nicmene po chvili ventilator sam pridal otacky a foukal uz jen studeny. Pritom se klapky ani nehnuly. Je to dost neprijemne, zvlast v tomto pocasi, kdy jezdime v kulichu a rukavicich a kouri se nam od pusy. Napadlo me, jestli by to nemohlo zpusobovat jedno z cidel. Napada Vas neco ? Dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 29. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2018 (upraveno) A jak se ohřívá motor, teploměr ukazuje co, makni po hadicích, třeba to bude jen termostat. Zkus topení na místě. A hlavně vše řádně odvzdušnit. Upraveno 29. prosinec 2018 uživatelem Milan+ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KonryCZ Odesláno 29. prosinec 2018 Autor Sdílet Odesláno 29. prosinec 2018 Dekuji Ti! Teplota oleje i motoru je po cca 5 minutach na volnobehu okolo 90 a drzi .. totez i pri jizde. Aha, pokud by to byly tedy veci, o kterych pises, tak s tim uz se budu muset obratit na sveho mechanika. Ne, ze bych byl levy, naopak delam si hodne veci sam, ale tohle uz vypada sloziteji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 29. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2018 (upraveno) Natočit studené a drž ruku na hadici od termostatu co jde k chladiči, pokud se bude hned ohřívat, tak pouští termostat. Na místě se to ohřeje, rozjedeš se a je to studený. Upraveno 29. prosinec 2018 uživatelem Milan+ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KonryCZ Odesláno 29. prosinec 2018 Autor Sdílet Odesláno 29. prosinec 2018 OK, dekuji, hned rano to vyzkousim. Chapu to dobre, ze pokud tedy ta hadice bude hned tepla, je na vine termostat .. ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 29. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2018 Přesně tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vodník Odesláno 2. leden 2019 Sdílet Odesláno 2. leden 2019 (upraveno) Ahoj, mám podobný problém se 407 2.0Hdi Koupil jsem ji v létě s nefunkčním chlazením. To jsem spravil, byl vadný ventilátor sahary. Ale pořád mám pocit, že regulace teploty není OK. Jednak ventilátor, když dám klimu na AUT tak postupně najede na velký výkon a fouká pořád jako zběsilý - musím to ručně pokaždé po nějaké době ubrat, je to dost nepříjemný hukot jak vzduch valí z výdechů. Jakoby jednotka měla špatnou informaci buď o teplotě v kabině, nebo o teplotě vzduchu ve výměníku. A teď, když je naopak potřeba topit, tak musím mít teplotu nastavenou na 28 nebo na HI, aby to topilo. Na 28 ten vzduch teď moc teplý není - ventilátor postupně zvyšuje otáčky až funí jak zběsilý a teplota vzduchu z výdechu nic moc. Když to dám na HI - slyším klapky jak se natočí (asi do krajní polohy) + ventilátor se rozjede na plno a vzduch jde horký. Jenom se tam za chvíli už nedá vydržet a musím nastavení ťuknout zpět na 28. Ventilátor pak ubere otáčky + jsou slyšet klapky + vzduch se citelně ochladí a po nějaké době zase musím dát na chvíli HI. Teplota vody v motoru se mi ze začátku drží dole a na HI to topí za chvilku (tak po 3 min.), takže u mne je termostat OK. Mé auto nemá čidlo teploty a vlhkosti v liště před spolujezdcem (ani na stropě u světýlka jako má 406), takže netuším odkud se bere informace o teplotě v kabině. A na jednotce topení se mi žádné čidlo nepodařilo najít, i když podle výkresu by tam mělo být na každé straně (dva okruhy / dvě čidla). Navíc se mi u tohohle auta hodně rosí zevnitř okna, když mi teploměr ukazuje venku +3´C. Jako když najednou vypne kompresor klimy a vzduch pak není vysušený. Měl jsem předtím dvě 406, ani jedna nic takového nedělala. Když by jsi na něco přišel, napiš to sem do vlákna. Upraveno 2. leden 2019 uživatelem vodník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.