kovy_s Odesláno 27. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2018 (upraveno) Ahoj, tak níže představuji svoje současné vozítko. Jedná se o Citroen Berlingo 1.6i 16V 80KW (NFU). Rok výroby 2001, EURO 4. Auto je poměrně zachovalé najeto lehce přes 200 000km. Auto mám po dědovi, který si koupil novější Berlingo. Výbava : 2x šoupačky, okna ve elektrice, klimatizace, posilovač řízení, dělená zadní sedadla, posilovač řízení, centrál na dálkové ovládání, ABS. Auto má úplně nové zimní pneu a nový výfuk. Opravy : 12/2018 - přední ložisko kola u řidiče + čep 1800Kč 01/2019 - parkovací senzory - 1200Kč 02/2019 - levé zadní světlo 200Kč 04/2019 - spolujezdcův blatník - 500kč 04/2019 - oprava sahary, výměna relé - 800Kč Upraveno 24. červenec 2019 uživatelem kovy_s Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovy_s Odesláno 27. prosinec 2018 Autor Sdílet Odesláno 27. prosinec 2018 A zde je více fotek, sedačka řidiče je trošku roztržená, takže bych ji do budoucna rád vyměnil a spolujezdcův blatník je orezlý - po zimě mám v plánu také vyměnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 607 Odesláno 27. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2018 Pěkné, ať slouží, s Partnerem jsem se něco najezdil, jen s 1,9D. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 27. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2018 Gratuluji,bude to Euro 3.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovy_s Odesláno 27. prosinec 2018 Autor Sdílet Odesláno 27. prosinec 2018 Díky, je to EURO 4 Viz : Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 27. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2018 Euro 4 v roce 2001? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovy_s Odesláno 27. prosinec 2018 Autor Sdílet Odesláno 27. prosinec 2018 (upraveno) výpis z velkého TP 83.05B = EURO 4 Upraveno 27. prosinec 2018 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 27. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2018 Proč ne? NFU je normálně E3, ale v některých zemích došlo k úpravě motoru (většinou přidáním nějakého kurvítka jako je EGR atd..) a tím posunutí na L4, potažmo E4 měli jsme to samé u 206CC z Belgie rv 2002 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 27. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2018 (upraveno) Už jsem to tady někde psal, když jsem měl 307 tak byla dotažená z Německa a tam plnila normu Euro 4 jelikož němci nepoužívají u benzínových motorů palivový filtr ale když to šlo na CZ doklady tak mi to na úřadě zapsali do TP a norma byla ponížena na Euro 3 a zapsáno to bylo ve spodní části/poznámky v TP. Upraveno 27. prosinec 2018 uživatelem Tony Stark Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovy_s Odesláno 27. prosinec 2018 Autor Sdílet Odesláno 27. prosinec 2018 Auto se v roce 2009 dotáhlo ze SRN, na úřadě to tedy nechali v poznámkách žádná zmínka není, takže je to EURO 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 27. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2018 (upraveno) Tak jsem to našel. Postuji pouze pro důkaz kdyby někdo nevěřil že auta z Německa toho roku výroby, mohou být i Euro4. Jinak gratulace k "novému" povozu. Upraveno 27. prosinec 2018 uživatelem Tony Stark Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovy_s Odesláno 27. prosinec 2018 Autor Sdílet Odesláno 27. prosinec 2018 Super, díky za objasnění ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovy_s Odesláno 10. duben 2019 Autor Sdílet Odesláno 10. duben 2019 Tak auto dostalo nové papuče na léto. Auto občas dost pocukávalo, tak se vyměnily svíčky a je po problému. Dále se vyměnil pravý přední blatník, začínal dosti reznout. Šalda ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovy_s Odesláno 10. duben 2019 Autor Sdílet Odesláno 10. duben 2019 @ChouLu bořek ničitel v akci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovy_s Odesláno 10. duben 2019 Autor Sdílet Odesláno 10. duben 2019 No a zde máme relátka ze sahary. Sahara nefungovala a zatím stále nefunguje. Dvě relátka byla úplně zaoxidovaná až z toho upadly piny. Jedno z relátek se nechalo původní, dvě se dala nová, saharu jsme rozhýbali, vyměnil jsem popraskané pojistky, ale sahara furt ne a ne se motat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovy_s Odesláno 20. duben 2019 Autor Sdílet Odesláno 20. duben 2019 tak sahara opravená, vyměnilo se poslední relé, vymazaly se chyby na diag. proběhla zkouška a sahara spíná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovy_s Odesláno 23. květen 2019 Autor Sdílet Odesláno 23. květen 2019 tak menší update... proběhla výměna čepů čepů řízení stabilizačních tyček gufero na převodovce výměna oleje výměna vzduchového a kabinového filtru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovy_s Odesláno 23. květen 2019 Autor Sdílet Odesláno 23. květen 2019 následně provedena geometrie co myslíte? Je to ok ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovy_s Odesláno 24. červenec 2019 Autor Sdílet Odesláno 24. červenec 2019 Tak jsem sehnal 14" Borbety, chystám se za 14dní na Slovinsko a R15 nemám ve velkém TP, pneu z roku 2017 super. Ovšem problém je, že lepená závažíčka štrejchají o třmen, neupadlo žádné, ale tře se to o sebe. Předpokládám, že když s tím budu chvilku jezdit, že to zmizí nebo bych mohl trošku obrousit ten třmen nebo se ta závažíčka dají nelepit jinam? Díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 24. červenec 2019 Sdílet Odesláno 24. červenec 2019 (upraveno) Gumařinu se učím za pochodu ale co už jsem se teoreticky dozvěděl. Můžou se použít nízká závažíčka, můžeš tam dát naklepávací jako na plech jen jsou naklepávací na hliník nebo co jsem vyčet z návodu u vyvažovačky tak jsou dva nebo tři způsoby kam se závaží lepí. Ale to se musíš domluvit u gumaře co má k dispozici. Nebo pokud je gumař hodně dobrej známej tak zkusit pootočit pneumatikou na ráfku ale je to drbačka kterou si gumaři dělají tak max pro sebe nebo hodně dobré známé. Mě na C2 taky závaží škrtali o třmeny tak jsem se chvilku mordoval že je opiluju aby to fungovalo nakonec jsem se nas.al a ty závaží jsem uloupnul místa po lepení jsem odmastil a jezdím bez nich ale na jednom kole to bylo 5g a na druhém asi 10g a je to trochu znát ve větší rychlosti že se trochu chvěje volant. Upraveno 24. červenec 2019 uživatelem Vena garážmistr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.