HoracM Odesláno 20. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2018 Zdravím, nedávno jsem si pořídil 407 coupe 2,7hdi UHZ AM6 r.v.2005... Po standardních úkonech při koupi ojetého auta jako rozvody, provozní kapaliny, filtry, brzdové kotouče, brzdové destičky, vyměnil jsem i čepy vše v autorizovaném servisu auto jezdilo cca 3tydny bez známek problemu. Poté co uhodil mráz jednou ráno při startování zapiskal klinovy řemen a rozsvítil se poprvé kontrolka chyba dobíjení ale po chvilce zhasla. Druhý den to samé ale kontrolka zhasla později a tak jsem jel do servisu výměna kladky a řemen s doporučením na výměnu alternátoru.. Další den opět ráno kontrolka chyba dobíjení očekával jsem že po chvíli zhasne ale tentokrát ne ba naopak začala se ukazovat jedna Závada za druhou (Závada servo řízení, nízká hladina oleje senzor tlaku a to vše s výstrahou STOP) auto jsem zastavil koupil novou baterii a vše přestalo... Bohužel jen na jeden den poté opět vše znovu až do chvíle kdy auto vypnulo klimu stěrače okna a hlásilo snad všechny závady.. Na novou baterii jsem dojel tip top do servisu kde proběhla kompletní kontrola kabeláže vše ok nakonec zakoupený nový alternátor a zdálo se že je vyřešeno ale není po ujetí cca 50km Závada dobíjení opět svítí a vypínání všeho a zobrazení všech závad opět trvá... Už jsem celkem bezradny dokáže mi někdo poradit co s tím..??? Jen doplním že altik byl koupen dle VIN na typ motoru UHZ.. Díky za každou pomoc.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkybanan Odesláno 20. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2018 a kablik co budi alternator jsi nechal nebo jsi zmeril zda-li neni nekde prerusen?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 20. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2018 Kolik naměřilina baterce za chodu? Ono už ten altík řídí ŘJ motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HoracM Odesláno 1. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 1. leden 2019 V 20. 12. 2018 at 12:21, velkybanan napsal: a kablik co budi alternator jsi nechal nebo jsi zmeril zda-li neni nekde prerusen?? Dával jsem to do Citroenu a říkal mi že než se objednal nový altik prověřil kabeláž jestli je vše ok.. Už vážně nevím čím by to mohlo být.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 1. leden 2019 Sdílet Odesláno 1. leden 2019 Pokud nenapíšeš, jaké napětí je na baterii za chodu motoru, tak moc rad nedostaneš. baffy ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baffy Odesláno 1. leden 2019 Sdílet Odesláno 1. leden 2019 Nemáš v tom aute dve batérie ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HoracM Odesláno 1. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 1. leden 2019 (upraveno) Baterii tam mám jen jednu a to v kufru. Baterii jsem koupil novou, altik nový, kabeláž zkontrolovana, zítra ještě zjistím Teda kolik dává na baterii a dodám tohle info. Upraveno 1. leden 2019 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 1. leden 2019 Sdílet Odesláno 1. leden 2019 hele dotaz nepouzil si baterii o jine kapacite nez byla puvodni ?? je to sice blbost ale u C4 se to resi casto ze je potreba novou baterii nahrat do BSI aby s ni mohl altik spolupracovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HoracM Odesláno 1. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 1. leden 2019 (upraveno) Jo použil jsem jinou ta co tam byla měla 95A a já koupil tu co udává výrobce 77A...No jelikož to bylo v Citroenu tak takovou věc snad ten technik udělal, ale každopádně zítra prověřím. Díky ZA info a dám vědět výsledek... Upraveno 1. leden 2019 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tony Stark Odesláno 1. leden 2019 Sdílet Odesláno 1. leden 2019 (upraveno) Věř mi, že v autorizáku ti akorát tak naúčtují hodinovou sazbu a jediné co udělají, že změří napětí na baterce a vizuálně zkontrolují kabely tam kde na ně je vidět, nic víc. Kvalitního autoelektrikáře co chce najít příčinu aby člověk pohledal. Olda, pan Martin a já o tom víme své. Měřit, měřit a měřit. Ten nový altík je co za výrobce a je to určitě ten stejný jako originál? Upraveno 2. leden 2019 uživatelem Tony Stark Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 2. leden 2019 Sdílet Odesláno 2. leden 2019 Výrobce udává i 95Ah. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HoracM Odesláno 31. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 31. leden 2019 Tak a je to nalezena mírná koroze několika pinů pro jistotu výměna několika kabelu a vše je ok.. A Všem moc díky za nápady a rady... V 1. 1. 2019 at 21:49, Tony Stark napsal: Věř mi, že autorizáku ti akorát tak naúčtují hodinovou sazbu a jediné co udělají, že změří napětí na baterce a vizuálně zkontrolují kabely tam kde na ně je vidět, nic víc. Kvalitního autoelektrikáře co chce najít příčinu aby člověk pohledal. Olda, pan Martin a já o tom víme své. Měřit, měřit a měřit. Ten nový altík je co za výrobce a je to určitě ten stejný jako originál? Bylo mi řečeno že na tohle auto je vícero altiku a proto objednali nový a prý podle VIN tak jsem to bral tak že pokud to objednáva autorizovaný servis a ještě dle VIN tak že to musí fachat tak jak má ale chyba lávky... Zítra tam jedu a zjistím vše potřebné a dám vědět.. Agrafik ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.