Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů


Vaclawp

Recommended Posts

Kupa auta z bazaru bez zmluvy a potvrdenia.... to sa mi nechce verit.
v BB je origo servis len Lion Car, ale nepocul som dobre slova na to, ja som tam bol len raz, pred mnohymi rokmi.
Nechcem tvrdit kde je chyba, ale prebehni auto po dialnici aspon 50, 100 km aspon 130/h, riadne ho ponahanaj, nech sa to vypali, zregeneruje a neviem co este.
To su auta na dialkove trasy, darmo.
Na taxikarcenie je lepsi benzin, prave koli tymto filtrom, a celemu ustrojenstvu.  Tusim EK je pri Taxi kazdy rok, cize neviem ako prechadzas cez EK....
Kamos ma v BB P508, a dava ho do servisu niekde pri centre, a nestazoval sa, spravili vsetko k spokojnosti, tak ako trebalo a fungovalo to. jasne ze musi sa vediet co tomu vlastne je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja ked som ho kupila som nevedela ze budem taxikarcit to zariadili okolnosti nekupovala som ho na taxikarcenie a taxikarcit som zacala len v juni tohto roku.aj kym som netaxovala sa to sralo ale samozrejme nie tak casto.Na ek idem v januari.Ano kupila som to bez zmluvy a potvrdenia na vsetko mi hovorili ze to nie je treba.zmluvu mi sice vytlacili ale nepodpisali ju.predajca vravi volal som so sefom a nemam nic podpisovat ze to netreba.vravi a doklad o tom ze som vam dala peniaze?ze to netreba.Chvilu som sa tam s nim vadila ale presviedcal ma o tom ze pohode ze keby cokolvek mam zaruku pol roka vravim ako ked nemam ziadny doklad.ze je to pohode ze oni nikam neujdu.stale mam chut ich udat alebo to nejako riesit lebo urcite si myslim ze odrbali viac ludi..

Upraveno uživatelem brixtr
necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No neviem či "naivita" pri kúpe je v tomto pripade ten správny vyraz.Priam sa tisne na jazyk niečo ďaleko silnejšieho. Priam sa to človeku nechce veriť, že môže byť niekto taký....hm.

Stavil by som sa, že na tie opravy za 3500 eur tiež nemáš zákazkové listy, faktúry za vykonané práce a doklad od úhrady.

Niečo tu nebude v poriadku.

Upraveno uživatelem gadri
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, gadri napsal:

No neviem či "naivita" pri kúpe je v tomto pripade ten správny vyraz.Priam sa tisne na jazyk niečo ďaleko silnejšieho. Priam sa to človeku nechce veriť, že môže byť niekto taký....hm.

Stavil by som sa, že na tie opravy za 3500 eur tiež nemáš zákazkové listy, faktúry za vykonané práce a doklad od úhrady.

Niečo tu nebude v poriadku.

Tak je mi jasne ze som bola je*nuta povedzme si to narovinu.to je uz ale jedno teraz.

V podstate oprava bola len vymena nadrze na adblue za tisic eur a olej rozvod filtre platnicky atd 550€ ostatok tvoria neustale diagnostiky a kontroly co s tym je a kazdy si nieco za to pytal....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne vymenili nádrž na adblue v autorizáku za 865 éčiek aj s robotou, vrátene diagnostiky pred a potom a nastavením v riadiacej jednotke a mám na to 2 r. zaruku. A mám na to doklady. Obávam sa, že si nepoučiteľná. 

Upraveno uživatelem gadri
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne to robili tiez v autorizaku so zarukou a s dokladom ked to po mesiaci zacalo zas robit isla som to samozrejme reklamovat pivedali ze neuznavaju reklamaciu lebo chyba je ina.....

Upraveno uživatelem brixtr
necituj předchozí příspěvek viz pravidla
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Preto treba mat doklady z diagnostiky existuje aj výpis chýb. Ak sú totožné- tak reklamácia. Ale ten vypis v papierovej forme treba pytať vopred pri objednávke. A u teba môže byt chyba iná a na to treba ten výpis chýb, aby si to vedela porovnať.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 hodinami, Petka14 napsal:

Ja ked som ho kupila som nevedela ze budem taxikarcit to zariadili okolnosti nekupovala som ho na taxikarcenie a taxikarcit som zacala len v juni tohto roku.aj kym som netaxovala sa to sralo ale samozrejme nie tak casto.Na ek idem v januari.Ano kupila som to bez zmluvy a potvrdenia na vsetko mi hovorili ze to nie je treba.zmluvu mi sice vytlacili ale nepodpisali ju.predajca vravi volal som so sefom a nemam nic podpisovat ze to netreba.vravi a doklad o tom ze som vam dala peniaze?ze to netreba.Chvilu som sa tam s nim vadila ale presviedcal ma o tom ze pohode ze keby cokolvek mam zaruku pol roka vravim ako ked nemam ziadny doklad.ze je to pohode ze oni nikam neujdu.stale mam chut ich udat alebo to nejako riesit lebo urcite si myslim ze odrbali viac ludi..

No to se mi snad zda!!!😑

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 hodinami, gadri napsal:

No neviem či "naivita" pri kúpe je v tomto pripade ten správny vyraz.Priam sa tisne na jazyk niečo ďaleko silnejšieho. Priam sa to človeku nechce veriť, že môže byť niekto taký....hm.

Stavil by som sa, že na tie opravy za 3500 eur tiež nemáš zákazkové listy, faktúry za vykonané práce a doklad od úhrady.

Niečo tu nebude v poriadku.

Vidim to stejne... to moc nejde pochopit. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pročetl jsem celé toto téma a spoustu dalších i na zahraničních fórech ohledně problému s ADBlue a chce se mi🤮 máme P308sw r.v.2015 2.0BlueHdi 110kw, najeto 187.xxx km a zatím bezproblémů 👏, dle servisních záznamů tam bylo ADBlue doplňováno pravidelně na každé servisní prohlídce a žádný jiný zásah tam ohledně ADBlue není, tudíž nádrž bude zřejmě původní.....před necelými 2 rokama  (28.1.2019) jsem s tím byl v autorizovaném servisu (zatím nebudu jmenovat) na svolávací akci HXW - přehrání software motoru a HUH - výměna uzávěru ADBlue, který je s tím "ventilkem" uprostřed, a tady nastává problém.....ještě než jsem byl v servisu kvůli té svolávačce tak jsem ADBlue dotankovával, aktuálně už je to cca 20.000 km zpět a tak jsem si řekl, že ADBlue opět doplním (žádná hláška se zatím neobjevila) a když jsem všechno vyndal z kufru že to teda doliju, tak nemilé překvapení viz. foto:bacha zkrátka uzávěr ADBlue je stále PŮVODNÍ (bez toho ventilku) a svolávací akce HUH proběhla zřejmě jen papírově, ta softwarová HXW asi těžko zjistit:roll  zítra se v tom servisu stavím a uvidím co mi k tomu řeknou, každopádně jsem dosti nasrán, vzhledem k tomu jaké problémy se samotným ADBlue ještě jsou tak to víčko tomu asi nepomohlo. Sice jak jsem se dočetl, tak to víčko tomu asi moc nepomůže, ale minimálně jde o princip! A že jsem si to nezkontroloval při převzetí? Vyndávat vše z kufru a kontrolovat po servisu mi nepřijde normální, jak bych třeba zkontroloval zda měnily olej. filtr a olej ? Budu ho vypouštět? :grr

308 uzávěr adblue.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kdybys byl u komančů (já nebyl a už to asi nemá cenu 😥), znal bys komunistické heslo: důvěřuj, ale prověřuj :super, tak pro příště víš, co a jak :myslim, jinak-- nesmíte se stydět chlapi a normálně před servisem zkontrolovat na měrce jestli je olej opravdu vyměněný a kolik ho v motoru je..., už jen proto, abych ze sebe za svoje peníze nedělal blbce :papa

samozřejmě všechno zkontrolovat nejde... , napiš pak, jak to dopadlo :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam 308. 1.6 motor a 2016 rok najeto 100k a měním celý.. Opakuji celý výfukový systém. Cena bez práce 100tisic jen za díly. Uznána reklamace na  nádrž močoviny +čerpadlo. Takže - 30/35tisic.. K dnešnímu dni jsem do auta dal 65+/- :D "nové auto" :D

Upraveno uživatelem brixtr
necituj předchozí příspěvek viz pravidla
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, ozzy56 napsal:

kdybys byl u komančů (já nebyl a už to asi nemá cenu 😥), znal bys komunistické heslo: důvěřuj, ale prověřuj :super, tak pro příště víš, co a jak :myslim, jinak-- nesmíte se stydět chlapi a normálně před servisem zkontrolovat na měrce jestli je olej opravdu vyměněný a kolik ho v motoru je..., už jen proto, abych ze sebe za svoje peníze nedělal blbce :papa

samozřejmě všechno zkontrolovat nejde... , napiš pak, jak to dopadlo :)

Máš pravdu že ne všechno jde zkontrolovat. Ale třeba to víčko na Ad Blue nádrži mělo být jednoduché zkontrolovat. Přece u svého auta si pamatuju jak mám v kufru narovnaný věci který tam běžně vozím takže už jen letmí pohled mohl prozradit jestli v tom kufru vůbec někdo byl a pokud bych si nebyl jistý tak bych to vyházel doma a podíval bych se nebo a to je úplně nejjednodušší při předávání do servisu máte požadovat předání špatných dílů nebo alespoň jejich ukázání u mě na dílně je tohle úplně normální pokud tu auto zůstává a zákazník odjíždí protože je to časově náročnější oprava tak při předání mu ukážu nové díly a po opravě mu úplně stejně ukážu ty vyndané věci při výměně oleje tady většinou zákazník zůstává tak vidí že jsem filtr vyndal a pokud tady není mám uříznutej kanistr od nemrzky do toho hodím ten starej filtr a při předávání auta ho zákazníkovi můžu ukázat. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně to dokážu pochopit protože oni mění kus za kus na autě takže by měli asi měnit i kus za kus ve skladu. Ale tak přece by neměl být problém než mechanik ty díly odevzdá do skladu to při předávání zákazníkovy ukázat. Asi takhle kde je vůle tak se cesta najde. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, důvěřuj ale prověřuj znám a často aplikuju, ale auta si jinak servisu svépomocí, protože jsem v pár autorizácích pracoval (nejen v ČR) a vím jak to tam funguje, ale že někdo nevymění věc kterou lze defakto snadno zkontrolovat tak to jsem fakt nečekal.....navíc v rámci svolávací akce se nic neplatí tak je člověk tak nějak rád že to dají dopořádku a nic víc po něm nechtějí. A proč jsem to teda nezkontroloval? Hlavně jsem fakt nečekal že to neudělají a proto jsem na to přišel až nyní, jinak pro to abych se k tomu uzávěru dostal musím nadzvednout podlahu kufru, potom vyndat všechny osobní věci naskládaný v tom polystyrenu okolo rezervy, potom hever a to příslušenství v rezervě , pak samotnou rezervu a celej ten velkej polystyren okolo (mám rezervu dodělávanou - origo lepící sada je výsměch takže musím vyskládat vše) a když jsem to auto přebíral tak byl sníh a chumelilo, takže všechno to házet do sněhu před servisem abych se podíval jestli fakt přešroubovali víčko by asi neudělal nikdo z Vás, ale ano, doma jsem mohl....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já to píšu hlavně z toho důvodu, že když se bavíme s chlapama v hospodě (naposledy bohužel asi v únoru :grr), tak každý je chytrý jak radio, ale když mu řeknu: proč sis to nezkontroloval??, tak čumí do stolu..., 😯, což u věci za cca 300-500--800 tisíc  korun nechápu, prostě si fyzicky zkontroluju co jde, co jsem zaplatil, aby mě pak, když vyjedu za bránu, neposlali do zádele..., já to beru jako normální postup předání vozu po opravě , jenže oni říkají, že se stydí,🙈 ,je jim to prý blbé a kdesi cosi, tak jim říkám ať potom drží huby, když jsou blbí :roker

nakonec ti řekne, že se mu z kufru ztratila Golovka (sada), ale on se pitomec nepodíval hned v servisu, ale za měsíc na chatě... 🙈😂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jediné co, tak jsem otevřel kufr a podíval se (jen nadzvedl podlahu) zda mám u rezervy v tom polystyrenu flašku poslední záchrany (Jaegermeistra 😎) a ta tam byla a věci byli stejně srovnaný tak říkám ok, nic nevzali, jen to vyměnily a zase zpátky narovnali, ale jak je vidno tak tam ani nebyli....každopádně auto teď používám jiné, takže dnes natočím komplet video i s VIN kde je vidět že je původní víčko a stavím se tam s tím jak se k tomu postaví, ale nehodlám si kvůli tomu komplikovat život a řešit jak opět stáhnu auto do servisu, protože na to nemám ani čas ani náladu a hlavně já chybu neudělal. Podle jejich reakce to potom budu řešit dále, protože ty kontakty ve vedení Peugeotu přece jen ještě mám a vzhledem k tomu, že mám tuto značku přece jen rád, nehodlám podporovat odrbávání příznivců (zákazníků) této značky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...