ChouLu Odesláno 20. leden 2019 Sdílet Odesláno 20. leden 2019 To by mě zajímalo jaké dvě nádržky.. buď máš blueHDi a máš Adblue, nebo máš jen HDi a máš Eolys pro FAP.. cena by odpovídala eolysu.. ale 2 nádržky určitě né... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 20. leden 2019 Sdílet Odesláno 20. leden 2019 Proč by nemohl mít dvě nádrže? Jedna je na aditivaci pro FAP a druhá na močovinu pro katalytickou redukci. Dohromady má teda 3. Ještě jednu pro naftu. brutall ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 20. leden 2019 Sdílet Odesláno 20. leden 2019 @MJSytic urcite jeste jednu, mozna dve navic: nadrz ostrikovace a jestli ostrikuje i svetla tak dalsi na ostrik svetel hohoho MJSytic ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 20. leden 2019 Sdílet Odesláno 20. leden 2019 Nádržku jenom na adblue má 1.5 HDI. Ten má už FAP bez aditiva. ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 20. leden 2019 Sdílet Odesláno 20. leden 2019 jako mit jeste aditivum i mocovinu v jednom aute, tvl tak hlavne bych pak nemachroval se spotrebou 5l na sto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pesastor Odesláno 20. leden 2019 Sdílet Odesláno 20. leden 2019 @Pe.Tr treba takovy clovek mysli 5 litru AdBlue + mocoviny na sto a o spotrebe PHM se decentne neaminuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 20. leden 2019 Sdílet Odesláno 20. leden 2019 (upraveno) Máte zjištěno, kolik to žere močoviny a kolik adblue na km, a tedy kolik halířů to vyjde? Adblue je spotřeba asi deci na sto, tedy 3 Kč na sto, přitom 308 má spotřebu 4,2 l nafty, takže na naftě se ušetří 30 Kč na sto, proti starším HDi. @pesastor: když se vyjadřuješ k adblue, máš zjištěny podrobnosti? Provozuješ jich několik, máš vlastní zkušenosti? Upraveno 20. leden 2019 uživatelem P607Olda brixtr, gadri a Péťa ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 20. leden 2019 Sdílet Odesláno 20. leden 2019 Před hodinou, HonzaZ napsal: Nádržku jenom na adblue má 1.5 HDI. Ten má už FAP bez aditiva. tak přiznávám, tohle jsem nevěděl, díky brixtr ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 20. leden 2019 Sdílet Odesláno 20. leden 2019 (upraveno) V 20. 1. 2019 at 11:10, Vaclawp napsal: tak nakonec vše jinak, v Domanským na Černý mostě v Praze mi řekli že se musí vyměnit celá nádržka za 24 tisíc...ale mému známému to nedalo a zná se osobně s Kopeckým takže jsme auto odvezli ke Kopeckemu do Strašnic v Praze a světě div se..prý jsou tam dvě nádržky, ale jedna z nich na aditivum byla úplně prázdná, stačilo dolít a vše funguje jak má. Stálo mě to nakonec 4300,- mám sice v sobě sedmičku červeného, takže rozlišovací schopnost mírně snížená , ale teda furt nechápu, co Ti tam vlastně dolili (opravovali), když močovinu jsi sám dolíval, jak píšeš..., jinak jaké dvě nádržky (mimo hlavní nádrž na naftu) u blueHDi 1.6, no jsem z toho nějak mimo, pomohl by asi VIN Upraveno 21. leden 2019 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 20. leden 2019 Sdílet Odesláno 20. leden 2019 před 4 hodinami, MJSytic napsal: Proč by nemohl mít dvě nádrže? Jedna je na aditivaci pro FAP a druhá na močovinu pro katalytickou redukci. Dohromady má teda 3. Ještě jednu pro naftu. Tak to je moje neznalost.. myslel jsem, že když už má močovinu, tak už není aditivum sorry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 20. leden 2019 Sdílet Odesláno 20. leden 2019 před 3 hodinami, HonzaZ napsal: Nádržku jenom na adblue má 1.5 HDI. Ten má už FAP bez aditiva. 2,0hdi už to má taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 21. leden 2019 Sdílet Odesláno 21. leden 2019 Tiez som v tom, ze pokial je to E6, a je Adblue, tak uz je Elyosys zbytocny, nakolko do E5 bol FAP s Elyosysom, E6 je s AdBlue s SCR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 21. leden 2019 Sdílet Odesláno 21. leden 2019 Eolys je pro filtr PEVNÝCH částic, Adblue je pro NOx. Ajap a gadri ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 21. leden 2019 Sdílet Odesláno 21. leden 2019 2.0 HDI Euro 6 má Eolys i Adblue Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 21. leden 2019 Sdílet Odesláno 21. leden 2019 2,0 HDI Euro 6,2 má jen Adblue. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 21. leden 2019 Sdílet Odesláno 21. leden 2019 A proč má teda nová 508 u 2.0 HDI nádržku na Eolys a ještě na Adblue? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 21. leden 2019 Sdílet Odesláno 21. leden 2019 protože euro 6.1. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 21. leden 2019 Sdílet Odesláno 21. leden 2019 (upraveno) To je ale Euro 6.2 Upraveno 21. leden 2019 uživatelem HonzaZ chyba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 21. leden 2019 Sdílet Odesláno 21. leden 2019 6,2? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 21. leden 2019 Sdílet Odesláno 21. leden 2019 Už jsem to opravil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.