Přejít na obsah
forumikus

Môj novy Lev 3008 Allure 1.5 BlueHDi 130k EAT8

Recommended Posts

Ahoj, 

Chcem Vam predstavit môjho Leva. Mam ho uz tyzden a je to proste milacik. Splnil vsetky moje ocakavania, ktore som chcel a som rad, ze som ostal verny znacke Peugeot 🙂 

Auto som objednaval vo vybave Allure s motorom 1.5 BlueHDi 96kw 130koni a automat EAT8 - 8 stupnovy. Farba hneda Cuprite a potah cierny Mistral polokoza/latka

Doplnkova vybava v aute: 

Stresne nosice, Grip Control, Pack Masaz: masazne a vyhrievane predne sedadla, 3D navigacia, City Pack 2, Bezklucovy pristup a startovanie, FULL LED svetlomety a Drive Assist Pack + Pack Bezpecnost plus. 

Domontovane na predajni Tazne zariadenie a predne a zadne zasterky.

K motoru ani k automatu nemam ziadnu vyhradu. Skôr by som povedal, ze motor aj automat je lepsi o 1000% nez 1.6 HDi 88kw EAT 6 som skusal som to v 5008. 

Automat zbytocne nepodtaca motor. Udrzuje otacky nad 1500 a auto vie vzdy plynule zrychlovat. V SPORT rezime to ide jak strela. Volant ztuhne, prevodovka radi rychlosti az od 2000 do 3500 otacok a stale vyuziva krutiaci moment motora. Clovek by ani nepovedal, ze pod kapotou ma 1.5 HDi, ale skôr 2.0 HDi. Do 110km/h automat radi max po 7. Prevodovy stupen. Aj ked som ju prinutil na 8cku hned podradila spät. 8cka jedine na dialnicu. 

Som nadseny z FULL Led svetiel. Svietia fakt nadherne. Nelutujem priplatok. Za dazda to nema chybu a taktiez bleskovo prepina auto v noci stretavacie a dialkove svetla. Po sadnuti spät do kamiona Volva FH z roku 2016 som mal pocit ze Volvo svieti skôr baterkou a nie halogenom 😄

Masazne sedadla su fakt vyborne a docela ma prekvapil assistent jazdych pruhov. Nad 70km/h Vas auto proste nepusti cez stredovu bielu ciaru alebo vonkajsiu. Hned si auto zrovna do stredu. Vyborna vychytavka. 

Auto prislo na Celorocnych pneu znacky Continental v rozmeru 225/55 R18 rychl index. V. na alu diskach 7,5Jx18 5x108 LOS ANGELES ET 49.

Na Zimu som zvolil pneu Hankook winter i*cept 225/55 R18 XL index V a disky DEZENT TX 7,5Jx18 ET48.

To je asi vsetko ohladom mojej 3008 🙂 Piste a pytajte sa co chcete vediet rad odpoviem. 

 

 

 

 

30081.jpg

30082.jpg

30083.jpg

20181130_150020.jpg

20181130_153119.jpg

Upraveno uživatelem forumikus

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

radim.1008 Dakujem. Ohladom rozmeru pneu to netusim, ale predajca volal, ze uz dosiel velky TP a Certifikat k autu. Doklady vyzdvihnem az po prichode domov a dam info. Som na cestach 🙂

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

forumikus

Gratuluji k novému autu. Máš stejnou barvu jako já, chválím👍 Ať dlouho a bez problémů slouží. S LED světly jsi udělal dobře, skutečně se vyplatí si za ně připlatit. Já je tedy měl v GT Line už sériově, ale určitě bych si také připlatil. Svítí fakt parádně. Přepínání dálkových světel s potkávačkami mám také nastaveno a funguje to dobře, ještě se mi nestalo, že by s tím byl problém. Zimní kola jsem kupoval též DEZENT, ale TD a 17" a pneu mám stejné ( samozřejmě také 17"):D Věřím , že budeš s autem spokojen. My ho máme doma rok a čtvrt a velká spokojenost, stále se ho s manželkou nemůžeme nabažit. Auto je nesmírně pohodlné a na dlouhé trasy jak dělané. Úplně boží je volant, ten mě uchvátil hned.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

@Taif diky moc za pochvalu. Presne jak pises auto je maximalne pohodlne a nato, ze som kus chlapa tak z 3008 vystupujem jak Lastovička 😄 oproti mojej starej 206tke. Sedacky su fakt nadherne a maximalne pohodlne. A ten novy motor 1.5 BlueHDi tak to fakt frantici vychytali. Startovanie na tuk. Ani pri -11 stupne ziaden problem. Ide to nadherne. 8 stupnovy automat si tam radi rychlosti paradne a ten maly volantik sisaty je fakt bombovy. Proste mala hracka. 

 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je dobře, že z něj máš radost, tak to má být😉Já mám motor 2.0 blueHDI a také si nemohu stěžovat a to jak na projev motoru, tak na spotřebu. Ten asistent pro jízdu v pruzích jsem vypnul, bydlím kousek za Prahou a stále je tu každou chvíli jízda svedena do jednoho jízdního pruhu a pořád mě to "tahalo" za ruce když jsem přejížděl šrafování nebo se jelo částečně v odstavném pruhu. Navigace funguje velmi dobře, vyzkoušeno i v cizině. Napiš zase pak nějaké postřehy...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Gratulujem, nech robi radost.

Chcem sa spytat na extra vybavu, co doporucujes, pripadne co s odstupom casu vidis ako zbytocne.

Chystame sa objednat GT line do vyroby s rovnakym motorom v automate. Dokupim keyless, citypack2, vyhrievane sedadla a gripcontrol. Ma vyznam navigacia ked to ma mirror link? Focal je viazany na navi?

Vdaka vopred.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

@shrewe Ahoj diky za pochvalu. GT Line je super, ale po zvazeni som predsa zostal u Allure. Focal si myslim, ze urcite nie je viazany na Navi. Standartny zvuk je uplne dostacujuci pokial si upravis vysky a basy tak to hraje paradne. Co sa tyka navigacie ta je super. Urcite si ju priplat. Prehodis si to na ten velky display, kde mas tachometer a otackomer a frcis. Pripadne si nechas v rezime, kedy ti zobrazuje Tachometer a otackomer a navigacia sa vzdy ukaze namiesto otackomera iba vtedy ak je potrebne odbocit pripadne mas viac jazdnych pruhov. Tym padom si stredovy displey vypnes a nebije to vsetko do oci. Samozrejme Jas na displayu sa da ubrat alebo pridat. Namiesto Focalu pouvazuj ci nepriplatis si za masazne sedacky. Tie su fakt na nezaplatenie. 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

shrewe

Také mám GT Line a navigaci jsem si připlatil právě z toho důvodu co píše formikus, dá se zobrazit na head up displeji místo ukazatelů, což máš přímo v zorném poli a funguje to velmi dobře ( vyzkoušeno i v cizině). Fokal jsem nepřiplácel, standardní audio hraje velmi dobře a bohatě stačí, na navigaci vázaný není. Já připlatil dále za bezklíčkové odemykání, startování a el. otvírání kufru (to je velmi praktické, když máš plné ruce, stačí "kopnout" pod nárazník), zadní kameru ( možná jsem mohl připlatit i přední, při parkování by se hodila, ale čidla jsou celkem dostačující), kamera velmi dobrý pomocník při parkování, má rozdělený pohled a vidíš i auto zhora s reálným okolím nasnímaným do paměti, velmi praktické při parkování v malých prostorech. Dále jsem připlatil vyhřívaní sedadel, v zimě k nezaplacení, dojezdovou rezervu...

Upraveno uživatelem Taif

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. Také chci během ledna v rámci 7dnů objednávat 3008 v Alluru a proto bych rád znal názor vás, kteří máte v rámci GT Line ve výbavě paket Bezpečnost plus (automatické nouzové brzdění, jízdní pruhy s korekcí dráhy, mrtvý úhel, přepínání světel). Máte ty pruhy a nouzové brzdění aktivní nebo jste to vypnuli, že vás to otravovalo ? V Alluru bych za ten paket připlácel 23 tis., tak váhám zda do toho jít nebo to oželet. Hlídání pruhů bych asi brzo vypnul, ale to nouzové brzdění by snad nebylo úplně od věci. Navigaci, vyhřívané sedačky, zadní kameru - s tím vším už počítám.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

petr_d

Automatické nouzové brzdění mám aktivní, to opravdu není od věci, občas je to trochu hysterické, ale funguje to jinak dobře. Jízdu s korekcí v jízdních pruzích jsem vypnul, při svedení do jednoho pruhu na dálnicích to bylo otravné, zejména v místech, kde se přejíždělo šrafování, nebo se jelo částečně v odstavném pruhu, ale za normálních okolností co celkem jde a auto to v pruzích i udrží. Hlídání mrtvého úhlu je parádní věc, bez toho bych si to už nedokázal představit, to se mi vyloženě líbí a mé ženě také, funguje to bezvadně. Co se týká přepínání světel, pokud tedy myslíš přepínání potkávačky x dálková světla, tak to funguje také dobře, zatím s tím větší problém nemám. Občas to nevzalo auto na dálnici když jsou v dělícím pruhu svodidla, ale nic dramatického, jinak to funguje dobře, bez problémů to bere i koncová světla, takže to zbytečně neoslňuje řidiče jedoucí před tebou a také to dobře reaguje na pouliční osvětlení, takže jako celek velmi dobré a navíc i když to máš zapnuté, tak to můžeš ovládat i ručně podle potřeby, prostě páčkou světel pod volantem dálkovky vypneš a zase zapneš, jednoduché...Takže já osobně bych si to připlatil, ale konečné rozhodnutí samozřejmě záleží na tobě😉 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ja som si pri allure doplácal iba za full led, tie svietia špičkovo, vyhrievané sedačky - to berem v dnešnej dobe ako samozrejmosť a grip control, hlavne koli tomu že už obsahuje aj dojazdovú rezervu a pneu sú použiteľné aj v zime ( ak bežne sledujem zaparkované 3008čky tak som nestretol zatiaľ ani jednu s grip control, ktorá by mala prezuté na zimné pneu) nedával som žiadnu elektroniku navyše, bezkľúč mi v 508 funguje ale keď vychladne kľúč tak s ním ani neodomknem ani nenaštartujem, v zime ho musím držať v teple. Elektrické otváranie kufra mi príde pomalé, takto zabuchnem a idem. Jedine snáď to núdzové brzdenie by stálo za to, to som si nedal ale to mi príde ako fajn funkcia, môže to pomôcť. Audio tam mám štandardné a ono veľmi záleží, čo na tom počúvate. Ak počúvate dnešné tuc-tuc, tak budete z toho zvuku unesení, na rock je to ale celkom tragédia :( Cúvacie kamery - nech si každý spraví názor, za mňa ale zbytočnosť, pri cúvaní pozerám do zrkadiel a stačí mi pipanie senzorov, nepotrebujem ani grafické znázornenie prekážky. 

Čo mi tam ale chýba (a nedá sa kúpiť) je vyhrievaný volant, v zime mám v aute ľadové ruky a v tejto 3008 obzvlášť.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Čo sa týka výbavy u mňa s tou som maximálne spokojný. Mam už o testovaný Grip Control aj na snehu a do kopca a v cca 15cm. 3008 by som bez Grip Control nechcel. Dosť to šikovne simuluje pohon 4x4 a elektronika v režime Snow je veľmi dobre nastavena. Pokiaľ je pod snehom ľad tak po menšiom trápení sa človek vie vyhrabať. Na sypkom a mokrom snehu je to paráda. Gumy robia veľa takže v tomto prípade určite obuť zimné gumy. LED svetlá svietia fakt nádherné a ani po dlhšej jazde ma nebolia oči ani v noci. Na asistentoch som zvyknutý už z Kamióna a každý jeden z nich je veľká pomoc. S bezkľúčovým štartovanim ani s kľúčom nemám problém. Kľúč bol aj v zime a zatiaľ pohoda. Priplácať za FOCAL mi príde zbytočne. Už štandardne reproduktory hrajú parádne. Lepšie je si priplatiť za masažne sedačky. Vyhrievaný volant to už fakt mohli dať do výbavy vzhľadom nato že 3008 konkuruje ostatným značkám a konkurenti to majú napr. Obyčajná Kia CEED to ma tiež v strednej výbave a myslím že aj odvetravacie sedačky.  S autom som mal doteraz iba jeden problém pri 400km, keď malo auto iba mesiac mi 25.12.2018 večer vyhodilo chybu Adblue a závadu motora + auto fungovalo v núdzovom režime s dojazdom 1100km do servisu. Bolo to peklo, keďže auto nemalo výkon. Auto bolo hneď po novom roku v servise a podľa mechanika vraj zblbol Program v aute. Takže som dostal nový program a Adblue pracuje správne. Môžem povedať, že po tomto novom programu auto ťahá oveľa lepšie ako predtým a taktiež aj spotreba klesla. Teraz mam stabilné 5,5 Litra na 100km a to sa dá povedať, že ho nešetrim. Auto ma už cca 2000km a zatiaľ jazdí bez problémov. 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Máte pravdu hoši, to vyhřívání volantu by bylo dobré, opravdu v promrzlém autě to studí. Sice parkuji doma v garáži, ale když jsme s tím pryč tak to stojí venku. Škoda, že to nejde vůbec objednat. Elektrické otvírání kufru mám a zase tak pomalé se mi nezdá, ale hlavně u tohoto je dobré, že lze kufr otevřít a zavřít i "kopnutím" pod nárazník, což je opravdu dobré když mám plné ruce, nebo je auto špinavé a nechce se mi šahat na tlačítko nad spz. Hlavně kvůli tomu jsem ho chtěl. Samozřejmě jde to otevřít i tlačítkem na klíčku. Vyhřívaní sedadel, mojí ženou přezdívané "pipigril", je fajn, krásně to hřeje i na záda, na bederku. Grip control nemám, to mi rozmluvil prodejce, zatím jsem to nepotřeboval, ale možná jsem si ho připlatit mohl...:myslim Zadní kamera je fajn, krásně se mi podle ní zajíždí do garáže, nebo na parkovišti mezi auta, tedy do úzkých prostor, ono to totiž rozdělí obraz a je vidět auto i shora v reálném okolí, takže jsou vidět například bílé čáry oddělující parkovací místa, obrubníky, různé zídky a sloupky a podobně, je to dobré. Navíc já mám u GT Line i funkci naklápění zpětných zrcátek při zařazení zpátečky, což je také fajn, je vidět na zadní kola a třeba na obrubník při podélném parkování. Standardní audio hraje opravdu moc dobře a to jak rádio, tak i třeba hudba z USB. Měl jsem v předešlé Oktávce rádio Alpine a nevidím žádný rozdíl mezi ním a současným standardním rádiem v Peugeotu. Docela by mě zajímalo kdo pro Peugeot toto standardní audio vyrábí, jaká je to značka. Zatím mi výbava dostačuje...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

@Taif máš pravdu, vyhrievanie sedadiel je bomba. Celkom rýchlo až by som povedal že bleskovo je teplá sedačka takže spokojnosť. Čo sa týka kufra ľutujem už aj Ja že som ho nepriplatil, aby sa otváral elektrický, ale prežijem aj bez neho. Naklápanie zpetných zrkadiel pri zpiatočke mam aj Ja vo výbave Allure. Parkovací asistent a kamery sú bomba. Je to veľká pomoc. Ale najviac ma baví balík City pack 2, kde si zvolím ako ma auto zaparkovať. Vychytavka. 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×