MichaelW Odesláno 7. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2018 Dobry den, mam Peugeot partner 1.6hdi 16v 66kw r.v 2008 najeto 150 000 km v červenci jsem měnil EGR ventil a tet v prosinci se pokazil znovu. Dneska jsem šel pro auto do servisu zaplatil jsem 1000kč za vyčištění EGR ale k tomu mi řekl že odchází 1 a 3 vstřik. 1 prý dává málo nafty a 3 hodně, jde to zjistit bez vytáhnutí vstřiků ? Dělá tam i repasovaní vstřiku a turbodmýchadel mám se ozvat v lednu a repasovaní jednoho vstřiku bude stát 4000kc. Podíval jsem se na díly po internetu a zjistil že podle roku výroby a motoru stojí nové vstřikovací trysky od Bosch 4-6500kč ale když je hledám podle kodu motoru tak to najde vstřikovací trysky které se dávají do motoru od roku 2010 a já mám r.v 2008 neměl někdo stejný problém? A není lepší koupit nové od Bosch za 4600 a vyměnit je než repasovat ty co už tam 150 000 km jsou ? Vstřikovací tryska se jen vymění za novou nakoduje a to je vše nebo se vstřik skládá z více dílů a kupuje se vše zvlášť ? V servise mi řekl že jedna nová stojí 8 000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.