dadik.t Odesláno 2. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2018 Dobrý deň,mám problém s autom Peugeot 106 1.5d 42kW. Keď auto ráno štartujem tak bez problémov naštartuje ale asi po minúte začnú padať otáčky na 800 a motor skape... Keď ho držím na slabom plyne aby nezdochol tak dosť dymí asi pri 1000 otáčkach.Ked sa trochu zohreje tak už ide v pohode ale akoby niekedy išiel na tri válce...tak sme vymenili palivový filter, vzduchový,nové trysky a stále to isté. Ďakujem za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 2. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2018 zkusil jsi ráno PŘED startem napumpovat ručně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadik.t Odesláno 3. prosinec 2018 Autor Sdílet Odesláno 3. prosinec 2018 (upraveno) Nie Skúsim zajtra ráno Dnes opäť to isté.. Krásne naštartuje na prvý šup ale za minútu,dve začne skapinat, tak mu pridávam ale moc sa mu nechce do otáčok,tak to nejak držím pri 1000 otáčkach kým sa nezohreje trošku a potom je v pohode Upraveno 3. prosinec 2018 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 3. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2018 nechce se mu, protože nemá naftu , zkus ráno před startem pumpovat ručně tak asi jednu minutu a pak napiš, jestli se to zlepšilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadik.t Odesláno 4. prosinec 2018 Autor Sdílet Odesláno 4. prosinec 2018 (upraveno) Zdravím Tak pravdepodobne bol zavzdušneny palivový systém pretože som videl v privode paliva pred čerpadlom bubliny v hadičke,tak som mu pomohol ručnou pumpou a pohoda aj dnes ráno pekný štart keď som išiel do práce. Je možné že niekde chytám vzduch? Uvidím časom či sa problém nevráti Upraveno 4. prosinec 2018 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 4. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2018 ano, říká se tomu, že ,,padá nafta''--někde to bere vzduch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 4. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2018 Neměnil jsi filtr? Někdy může špatně sednout těsnící gumička a pak se zavzdušňuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadik.t Odesláno 4. prosinec 2018 Autor Sdílet Odesláno 4. prosinec 2018 (upraveno) Menil som aj palivový aj vzduchový. Ale ten problém som mal pred výmenou palivového filtra.. Myslel som ze motor skapina kvôli znečistenemu filtru ale je to teda vzduchom. Skúsim cez víkend dať auto do garáže nad jamu a pozrieť hadicu od nádrže a aj nádrž preistotu? Upraveno 4. prosinec 2018 uživatelem brixtr necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 4. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2018 to padání nafty většinou příjde s mrazem, O kroužky ve spojích palivového vedení se asi stáhnou mrazem, taky po nějaké době už ta guma, z které jsou O kroužky vyrobené je tvrdá jak beton...,vyzkoumal jsem za ty roky, že jakmile se oteplí, padání nafty najednou zmizí...,pro někoho, co nejezdí denně je asi lepší ručně napumpovat a dál neřešit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadik.t Odesláno 4. prosinec 2018 Autor Sdílet Odesláno 4. prosinec 2018 (upraveno) Dobre teda Ďakujem za informácie Upraveno 4. prosinec 2018 uživatelem brixtr necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 4. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 4. prosinec 2018 To mohou dělat i samotné hadičky.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadik.t Odesláno 17. prosinec 2018 Autor Sdílet Odesláno 17. prosinec 2018 (upraveno) Neviem čím to je stále... Každy studený štart musím napumpovat či už ráno alebo poobede pretože to skape po minúte. Keď naštartujem bez pumpovania tak za pol minúty,minútu začne valiť strašne veľa bublín do prepadu tesne od čerpadla.. Keď použijem pumpičku pár krát stlačim tak pohoda drží sa bubliny sú preč a môžem ísť po chvíli, ale sem tam to dva,tri krát mierne sekne pri nízkych otáčkach po rozbehu na dvojke . Niekedy sa mi stane že vychádzam z dediny na hlavnú za studena a keď stojím na stopke do mierneho kopca tak zdochne nedostane palivo alebo čo.. Ale vždy len za studena.. Keď sa zohreje ide normálne aj za studena chytí na brnk bez pumpovania..5 rokov mám to auto a bez problémov až teraz. Upraveno 18. prosinec 2018 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 17. prosinec 2018 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2018 a už jsi s tím něco dělal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadik.t Odesláno 17. prosinec 2018 Autor Sdílet Odesláno 17. prosinec 2018 (upraveno) Nemal som čas na to.. V stredu mám už voľno tak to dám nad jamu a pozriem to od nádrže po čerpadlo. Upraveno 18. prosinec 2018 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadik.t Odesláno 5. březen 2019 Autor Sdílet Odesláno 5. březen 2019 Záhada vyriešená Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brutall Odesláno 6. březen 2019 Sdílet Odesláno 6. březen 2019 Hm a co to je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 6. březen 2019 Sdílet Odesláno 6. březen 2019 Na 99% to bude *neumím psát slušně*ítko…. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dadik.t Odesláno 7. březen 2019 Autor Sdílet Odesláno 7. březen 2019 V 6. 3. 2019 at 3:25, brutall napsal: Hm a co to je? Ventil, ale načo slúži neviem.. Okružok tam bol roztrhnuty a chytalo to vzduch.. Je to na telese palivového filtra zo zadu. ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 7. březen 2019 Sdílet Odesláno 7. březen 2019 Jestli si dobře pamatuju, tak by to měl být termostat pro předehřev nafty.... Za studena nafta proudí přes kanál v hlavě válců, na které je držák filtru umístěn.... Jednoduše zaslepit to asi nepůjde, tak bych koupil a namontoval klasický naftový filtr se dvěma vývody a původní filtr bych prostě vyřadil.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.