Jump to content
dadik.t

Studený štart

Recommended Posts

Dobrý deň,mám problém s autom Peugeot 106 1.5d 42kW. Keď auto ráno štartujem tak bez problémov naštartuje ale asi po minúte začnú padať otáčky na 800 a motor skape... 

Keď ho držím na slabom plyne aby nezdochol tak dosť dymí asi pri 1000 otáčkach.Ked sa trochu zohreje tak už ide v pohode ale akoby niekedy išiel na tri válce...tak sme vymenili palivový filter, vzduchový,nové trysky a stále to isté.

Ďakujem za rady 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie

Skúsim zajtra ráno 

Dnes opäť to isté..

Krásne naštartuje na prvý šup ale za minútu,dve začne skapinat, tak mu pridávam ale moc sa mu nechce do otáčok,tak to nejak držím pri 1000 otáčkach kým sa nezohreje trošku a potom je v pohode 

Edited by Péťa
Necituj předchozí příspěvek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím 

Tak pravdepodobne bol zavzdušneny palivový systém pretože som videl v privode paliva pred čerpadlom bubliny v hadičke,tak som mu pomohol ručnou pumpou a pohoda aj dnes ráno pekný štart keď som išiel do práce.

Je možné že niekde chytám vzduch? 

Uvidím časom či sa problém nevráti 

Edited by Péťa
Necituj předchozí příspěvek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menil som aj palivový aj vzduchový. 

Ale ten problém som mal pred výmenou palivového filtra..

Myslel som ze motor skapina kvôli znečistenemu filtru ale je to teda vzduchom.

Skúsim cez víkend dať auto do garáže nad jamu a pozrieť hadicu od nádrže a aj nádrž preistotu? 

 

Edited by brixtr
necituj předchozí příspěvek

Share this post


Link to post
Share on other sites

to padání nafty většinou příjde s mrazem,  O kroužky ve spojích palivového vedení se asi stáhnou mrazem, taky po nějaké době už ta guma, z které jsou O kroužky vyrobené je tvrdá jak beton...,vyzkoumal :) jsem za ty roky, že jakmile se oteplí, padání nafty najednou zmizí...,pro někoho, co nejezdí denně je asi lepší ručně napumpovat a dál neřešit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neviem čím to je stále...

Každy studený štart musím napumpovat či už ráno alebo poobede pretože to skape po minúte. Keď naštartujem bez pumpovania tak za pol minúty,minútu začne valiť strašne veľa bublín do prepadu tesne od čerpadla.. Keď použijem pumpičku pár krát stlačim tak pohoda drží sa  bubliny sú preč a môžem ísť po chvíli, ale sem tam to dva,tri krát mierne sekne pri nízkych otáčkach po rozbehu na dvojke . Niekedy sa mi stane že vychádzam z dediny na hlavnú za studena a keď stojím na stopke do mierneho kopca tak zdochne nedostane palivo alebo čo.. Ale vždy len za studena.. Keď sa zohreje ide normálne aj za studena chytí na brnk bez pumpovania..5 rokov mám to auto a bez problémov až teraz.

Edited by Péťa
Necituj předchozí příspěvek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestli si dobře pamatuju, tak by to měl být termostat pro předehřev nafty.... Za studena nafta proudí přes kanál v hlavě válců, na které je držák filtru umístěn.... Jednoduše zaslepit to asi nepůjde, tak bych koupil a namontoval klasický naftový filtr se dvěma vývody a původní filtr bych prostě vyřadil....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...