Přejít na obsah
FrantaCV

Objednávka - tomu nerozumím

Recommended Posts

Na jedné objednávce - viz příloha - jsou dvě položky evidentně velice snadno slučitelné do jedné zásilky. Proč je poštovné účtováno pro každou zvlášť, tedy dvakrát?

Obvykle nejsem "Hnidopich" ale tohle mi opravdu přijde poněkud zvláštní. Teď už jsem jen zvědav, zda opravdu bude objednávka expedována dvakrát - tedy každá položka zvlášť a pokud ano, tak se naskýtá otázka PROČ.446098512_Objednvka.thumb.jpg.9f9b288f6874c954b6bbdddefde7f021.jpg 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ne, už ja kdysi jsem se na to ptal, prostě v systemu je nějaká chyba která to nesloučí do jedny objednavky, poštovný máš správně platít jen jedno. To jsem se dozvěděl ale až po telefonickém dotazu

 

Upraveno uživatelem Radek Hurvajz

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Radku, to je nesmysl, vezmi si kalkulačku nebo tužku a papír a sečti položky na té objednávce. Výsledná cena je 263,- Kč - tedy započteny obě dopravy a to je částka, kterou jsem odeslal na účet klubu. Dopravu jsem tedy opravdu zaplatil dvakrát.:bacha 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

No tohle je nesmysl, proto ti pišu že by jsi měl dopravu platiti jen jednou. Ja si zavolal a bylo mi řečeno že si to mam odpočitat.

Ale prostě a jednoduše je to kravina, mělo by to samo zohlednit.

Měl by jsi jedno dopravný dostat zpět. Napiš @Lucy sv 24 pokud si tady sama nevšimne

 

Franto, špatně jsi to pochopil, to "Ne" bylo na ty dva sklady.

Upraveno uživatelem Radek Hurvajz

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

 No 60,- Kč mě asi na záda nepoloží, otázka je jaký je počet objednávek na fóru a kdo si toho všiml. V součtu už by to mohla být celkem zajímavá suma. Lucy sv si přehled fóra prohlížela před 13 min. tak si toho třeba všimla - uvidíme.:myslim

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Mě to udělalo taky že mi systém počítal extra poštovné u samolepky a u zbytku objednávky. A Frantovo slovy 60 Kč mě nepoloží. Ale já měl za to že samolepky jsou expedovány přímo z reklamky která je " řeže " proto jsem to neřešil a teď to jen zmiňuji že v tom nejsi sám Franto.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

On ten system je nejaky zmateny se mi zda. Ja ted resil doruceni, i kdyz jsem mel adresu zmenenou a dokonce jsem to menil rucne tak mi to vyhodilo pak objednavku na bejvalou adresu. Hned jak jsem si toho vsiml psal jsem Lucce  SZ a vyresilo se to. @FrantaCV udelal bych to byt tebou taky 

Upraveno uživatelem brixtr
Neumim psat :D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Na nové objednávky jsem ještě nestačila mrknout. Když to ale jde vždy se to snažím sloučit do jednoho - přeci to i mě usnadní práci s balením :) Až se k tomu dostanu tak se na to zaměřím a pořešíme to ;) Teď nemám bohužel klíče od skladu, tudíž se mi dodací doba trochu prodlouží - za to se předem omlouvám. 

Kdybych si ale nevšimla - což rozhodně není úmysl - tak mi to každopádně napište ;)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

No ale chce to vyřešit poštovné v objednavce, aby lidi neplatili při 4 položkách poštovné čtyřikrát, je tam prostě nějaká chyba

 

Když je ty sloučíš do jednoho tak už je pozdě, už je to zaplaceno

Upraveno uživatelem Radek Hurvajz

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem se kdysi ptal proč není v e-shopu uvedena cena poštovného. Cenu se člověk vlastně dozví až po uskutečnění objednávky. Na toto mi bylo odpovězeno, že cena poštovného je u každého zboží jiná a proto nelze poštovné uvést přímo v e-shopu. Proto asi dochází při objednávce více druhů zboží k fakturaci poštovného za každý ten daný druh zboží.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak já to vezmu od vrchu a všem odpovím, protože tohle ještě @Lucy sv 24 nejspíše neřešila :) 

@FrantaCV 2 poštovné jsou tam z důvodu, že některé položky nelze poslat doporučeně, proto se automaticky aktivuje doporučený balíček (popř balík do ruky), dříve se prostě automaticky smázla doporučená zásilka a zbyl tam jen balíček.. bohužel od určité aktualizace cca rok zpět to přestalo mizet a nepovedlo se mi nikdy vyřešit :( Možná zkusit technickou podporu přímo pluginu eshopu... ale jedná se o jednotky zásilek za rok, tak sem to vždy řešil prostě tak, že se zbytek poslal buď v balíčku nebo vrátil na účet.

 

@Havlicek.Lukas Něco jde z druhého skladu reklamky, ale to se nepromítá nikam ;)  To je v režii reklamky

 

@Radek Hurvajz Ale kuš :) Existují jen 2 druhy dopravy... takže se ti nemohou nikdy do objednávky dostat 4...

 

@Pe.Tr Tak nám ten skrytej poplatek klubu za vzduch prokoukli :( :aut:D

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
před 21 minutami, ChouLu napsal:

 

@Radek Hurvajz Ale kuš :) Existují jen 2 druhy dopravy... takže se ti nemohou nikdy do objednávky dostat 4...

No jen aby.  A tak co udělat jen jedno poštovný a tim by se to srovnalo??

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Lukáši takže pro ty co mají trochu delší vedení ne že bych se chtěl někoho dotknout. Při objednávání ten systém sám pozná jakým druhem dopravy to které zboží může být expedováno a rovnou k tomu přiřadí cenu dopravy a pokud člověk objednává vícero zboží tak se může stát že se tam objeví vícero cen dopravy.  A pro ty ještě s delším vedením objednávám si placatou věc ( manuál, samolepka, otvírák) jde to dát do obálky je tam cena dopravy XX  objednám si trika, hrnek nejde to dát do obálky je tam cena dopravy XXX objednám si podznačníky sice placaté ale dlouhé tak je tam cena dopravy XXXX. A Ty jsi to vždy dal do jednoho ideálního obalu a rozdíl v ceně dopravy od zaplaceného jsi nějakým způsobem (drobné do balíčku, poslání na účet) vyrovnal. Mě to přijde jako rozumné řešení a možná i méně nákladné a jednodušší než se vrtat v nastavení celého eshopu.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Vendo, tak teď nějak nevím za koho "kopeš". Je přece zcela jedno jestli objednávám kulatou, hranatou či placatou věc. Dopravu řeším až ve chvíli, kdy je objednávka kompletní a je jasné, zda se zboží vejde jen do obálky nebo budu muset použít krabici - alespoň takto řeší dopravu běžné E-Shopy.

Je to evidentně chyba programu, který klub zaplatil, autor by tedy měl zapracovat a problém vyřešit a to bezplatně - je to jeho chyba. 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Běžný eshop = celé softwarové řešení výhradně eshopu vs peugeot-club = systém fóra s doplňky jako eshop... nelze to porovnávat ;) 

Ale vyřeším to ;) společně s @Lucy sv 24 najdeme pro vás všechny řešení :) 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×