106rallye Odesláno 26. listopad 2018 Sdílet Odesláno 26. listopad 2018 Zdravím všechny Peugeot-specialisty prosil bych o radu jelikož si už fakt nevím rady..jak již píšu jedná se o Peugeot 106 rally 87kw, r.v04, jde o tento problém: okolo 1800-2000ot. motor začne cukat (jako by nešlo palivo do motoru) a volnoběh mírně kolísá není úplně stálí, měnil jsem palivové podávací čerpadlo v nádrži a problém nepřestal, poté jsem vyměnil svíčky, a zkusil si půjčit novou zapalovací cívku a též problém přetrvává a řídící jednotka bohužel také nic nepíše.. a celkově jde motor od spodu (od nízkých otáček hůře chytá se až po těch 2000ot. po tom cukání) napadla mě ještě škrtící klapka ale už se nedá pomalu sehnat a nevím jestli by to vyřešila nesetkal se už někdo s tím to problémem? předem vám děkuji za všechny odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 26. listopad 2018 Sdílet Odesláno 26. listopad 2018 (upraveno) S GTi točit pod 2000? To by mě nenapadlo... takže nevím, zda cukání není vlastnost. A pod 2000 tenhle motor fakt nepojede. Všechno se odehrává za 4000 a práva zábava za 5000. Pokud je to to auto, které myslím, je to dovoz Itálie a je po rozvodech. Po nich se odstranilo kolísání volnobehu. A vzduchový filtr bude green ... ten byl původně v mem GTi Upraveno 26. listopad 2018 uživatelem MilanF1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 26. listopad 2018 Sdílet Odesláno 26. listopad 2018 Možná ,,blbost", ale co kvalita paliva? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
106rallye Odesláno 27. listopad 2018 Autor Sdílet Odesláno 27. listopad 2018 před 10 hodinami, MilanF1 napsal: S GTi točit pod 2000? To by mě nenapadlo... takže nevím, zda cukání není vlastnost. A pod 2000 tenhle motor fakt nepojede. Všechno se odehrává za 4000 a práva zábava za 5000. Pokud je to to auto, které myslím, je to dovoz Itálie a je po rozvodech. Po nich se odstranilo kolísání volnobehu. A vzduchový filtr bude green ... ten byl původně v mem GTi A jak se máš asi rozjíždět? Rovnou s plným knedlikem?není to žádný závodní speciál s 87kw Raficka když míjí 1800-2000ot. Tak přijde cukani pak se to chytne a v pohodě, a po plným rychlim seslapnuti plynu na volnobeh to nestihne pomalu ani zareagovat že jsem seslapnul plyn to je asi blbě ne? Jinak jsi tohle auto poznal velmi dobře ale volnobeh stabilní pořád není.. Občas se stane že i auto chcipne.. A vzduchac je tam green přesně jak píšeš auto dovezené z Itálie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
106rallye Odesláno 27. listopad 2018 Autor Sdílet Odesláno 27. listopad 2018 před 10 hodinami, OK406 napsal: Možná ,,blbost", ale co kvalita paliva? Zkoušel jsem dávat i aditiva a 100oktan a řekl bych že to bylo ještě horší.. Je to divný.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 27. listopad 2018 Sdílet Odesláno 27. listopad 2018 Přes spojku rozjezd při cca 2000 a pak už to pod 2000 nepustím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.