Gianni111 Odesláno 26. listopad 2018 Sdílet Odesláno 26. listopad 2018 Čaute chlapi, mám 407 v sedanu, krasavec, jezdil přenádherně, nechal jsem ho vyservisovat, rozvody, spojka, tlumiče, péra, všechny čepy, silentbloky motoru prostě totalka jako novej a když po tomhle všem mechanik řekl že mrkne na diagnostiku a da ještě regeneraci FAP, nešla spárovat diagnostika (Delphi) . Potom mi začal vyhazovat chybu P0339 špatný signál otáček motoru, tak výměna čidla a magnetickýho kroužku na klice ale nepomohlo. Zkouška čidla na vačce, taky nic. Tak autorizovaný servis kde mají peugeoťáckou diagnostikua tam to pánovi vyhazuje špatný podtlaky turba. Nesetkali jste se s podobnou kravinou a nemáte někdo prosím to schéma ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gianni111 Odesláno 26. listopad 2018 Autor Sdílet Odesláno 26. listopad 2018 (upraveno) Jinak je to 2005, 2.0 HDi, 100 kw, RHR, a má to FAP. 249 000 natočeno. Na servis hrozný, ale na jízdu bomba. Upraveno 26. listopad 2018 uživatelem Gianni111 Malo info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 26. listopad 2018 Sdílet Odesláno 26. listopad 2018 Schéma k tej kravine 407 - D2F 1 16J86C - RECYKLACE VÝFUK PLYNŮ.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gianni111 Odesláno 26. listopad 2018 Autor Sdílet Odesláno 26. listopad 2018 Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gianni111 Odesláno 30. listopad 2018 Autor Sdílet Odesláno 30. listopad 2018 Tak a je to, zapojili jsme turbo podle schématu, protože to nebylo jak mělo, auto se oživilo, za studena super a po ohřátí se motor začál hádat, začal hůř znít a vůbec netáhnul, vypnul jsem ho zkusím znovu nastartovat a nic, nechytá plus se rozsvítila kontrolka chceck na palubce. Odstavil jsem ho na benzince, kde 2 dny stál a dneska jsme ho s mehanikem odtáhli a pobude si zase v dílně. Jinak jsem celou dobu jezdil se špatně zapojenýma podtlakama na turbu, některý zaslepený a jeden podtlak byl prý nějak vyvedenej z brzdy, no prodejce to pěkně poladil před prodejem. Myslíte si, že auto nestartuje kvůli těm ventilům na který jsme to turbo zpátky zapojili, nebo bude chyba jinde, protože turbo by na startování a chod motoru nemělo mít vliv ne? Jinak zítra diagnostika vylezou nějaký kódy tak budeme luštit s lexikonem chybových kódů a snad toho mýho černýho pantera přivedem k životu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brizan Odesláno 30. listopad 2018 Sdílet Odesláno 30. listopad 2018 (upraveno) Podtlakem se také ovládají klapky sání vzduchu do motoru. Je možný že je máš špatně zapojené a obě klapky jsou zavřené a tím pádem je motor bez vzduchu a proto se ti to dusilo. Ovládání těchto klapek je na alternátoru. Zkus se podívat i na toto a třeba to pomůže. Po zahřátí motoru se možná spustila regenerace FAPu, zavřela se klapka přívodu vzduchu od intercooleru a měla se otevřít klapka bypasu, ta se ale neotevřela a tím pádem byl motor bez vzduchu a začalo se ti to dusit. Upraveno 30. listopad 2018 uživatelem Brizan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gianni111 Odesláno 1. prosinec 2018 Autor Sdílet Odesláno 1. prosinec 2018 Díky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.