Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Schéma zapojení podtlaků turba


Gianni111

Recommended Posts

Čaute chlapi, mám 407 v sedanu, krasavec, jezdil přenádherně, nechal jsem ho vyservisovat, rozvody, spojka, tlumiče, péra, všechny čepy, silentbloky motoru prostě totalka jako novej 😁👍 a když po tomhle všem mechanik řekl že mrkne na diagnostiku a da ještě regeneraci FAP, nešla spárovat diagnostika (Delphi) . Potom mi začal vyhazovat chybu P0339 špatný signál otáček motoru, tak výměna čidla a magnetickýho kroužku na klice ale nepomohlo. Zkouška čidla na vačce, taky nic. Tak autorizovaný servis kde mají peugeoťáckou diagnostikua tam to pánovi vyhazuje špatný podtlaky turba. Nesetkali jste se s podobnou kravinou a nemáte někdo prosím to schéma ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak a je to, zapojili jsme turbo podle schématu, protože to nebylo jak mělo, auto se oživilo,  za studena super a po ohřátí se motor začál hádat, začal hůř znít a vůbec netáhnul, vypnul jsem ho zkusím znovu nastartovat a nic, nechytá plus se rozsvítila kontrolka chceck na palubce. Odstavil jsem ho na benzince, kde 2 dny stál a dneska jsme ho s mehanikem odtáhli a pobude si zase v dílně. Jinak jsem celou dobu jezdil se špatně zapojenýma podtlakama na turbu, některý zaslepený a jeden podtlak byl prý nějak vyvedenej z brzdy, no prodejce to pěkně poladil před prodejem. Myslíte si, že  auto nestartuje kvůli těm ventilům na který jsme to turbo zpátky zapojili, nebo bude chyba jinde, protože turbo by na startování a chod motoru nemělo mít vliv ne? Jinak zítra diagnostika vylezou nějaký kódy tak budeme luštit s lexikonem chybových kódů a snad toho mýho černýho pantera přivedem k životu 💪

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podtlakem se také ovládají klapky sání vzduchu do motoru. Je možný že je máš špatně zapojené a obě klapky jsou zavřené a tím pádem je motor bez vzduchu a proto se ti to dusilo. Ovládání těchto klapek je na alternátoru. Zkus se podívat i na toto a třeba to pomůže. 

Po zahřátí motoru se možná spustila regenerace FAPu, zavřela se klapka přívodu vzduchu od intercooleru a měla se otevřít klapka bypasu, ta se ale neotevřela a tím pádem byl motor bez vzduchu a začalo se ti to dusit. 

Upraveno uživatelem Brizan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...