Přejít na obsah
jokita

Peugeot 306 - padá nafta/nefunkční topení

Recommended Posts

Dobrý den,chtěla jsem vás poprosit o radu.Vlastním Peuget 306,1.9.D po  vyměně palivového filtru,obalu a vyměně všech hadic,pořád padá nafta.Můžete mě poradit,co tam může být ještě špatně?Pak tu mám ještě jednu závadu,se kterou si neví v servise rady.Řekla bych,že spíš jen tak odhadují co to je?Přestalo mě fungovat topení.Po výměně panelu na ovládání topení,se nic nezměnilo,ba naopak se zhoršilo.Je i s klimatizací manual.Pravděpodobně něco vyhořelo.Z průduchů topení,vycházel smrad spáleného káblu.Předem děkuji za odpověď.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den,myslím že právě takoví popis by nic nevyřešil a už vůbec neobjasnil situaci.Pokud jste si to přečetl celé,tak už tam pár řešení bylo a abychom se posunuli dále,je lepší upřesnění.Nemyslíte?

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
před 45 minutami, jokita napsal:

Dobré ráno, právě ze jsem už všechny hadicky vyměnila.

Takže i ty u nádrže? A co balónek, pokud ho to má....

Upraveno uživatelem Hafity

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Takže určitě také vyměnit.... A při té příležitosti zkontrolovat obě plastové palivové trubičky pod autem.... Topení bude nejspíš na autoelektrikáře....

A ten balónek/pumpička?

Upraveno uživatelem Hafity

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
před 49 minutami, jokita napsal:

Dobrý den,myslím že právě takoví popis by nic nevyřešil a už vůbec neobjasnil situaci.Pokud jste si to přečetl celé,tak už tam pár řešení bylo a abychom se posunuli dále,je lepší upřesnění.Nemyslíte?

Proto navrhuji PŘIPSAT - víme, co to slovo znamená? Mimojiné by se ušetřila kupa off topic zde. No nevadí - třeba příště.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

''padání nafty'' se nejlíp zjišťuje pomocí silonové (průhledné) hadice, kterou se překlenuje vždy jen určitý úsek palivového vedení, tzn., nejdříve úsek od nádrže k motoru ( můžeš si pomoct i flaškou PET naplněnou naftou );), pokud nafta nebude padat, máš jistotu, že daný úsek je OK a dáš hadici na další úsek--od přípoje u motoru k vstřik. čerpadlu--vyloučíš tím úsek potrubí pod kapotou (filtr paliva a tu změť hadic u motoru), je dobré mít na té silonové hadici balonek (s oběma ventilky), abys mohla případně naftu napumpovat...,tímto postupem zjistíš, v které části paliv. potrubí to bere vzduch a můžeš se pustit do opravy, protože nejdůležitější u této poruchy je zjistit,  KDE to bere vzduch :), joo, a dej si záležet na čistotě při práci (čistá nafta, očistit perfektně spoje hadic atd.atd.

topení dej elektrikáři, nebo si opravdu myslíš, že tady od stolu víme, který kabel tam začal hořet ?? :aut

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
před 5 hodinami, ozzy56 napsal:

''padání nafty'' se nejlíp zjišťuje pomocí silonové (průhledné) hadice, kterou se překlenuje vždy jen určitý úsek palivového vedení, tzn., nejdříve úsek od nádrže k motoru ( můžeš si pomoct i flaškou PET naplněnou naftou );), pokud nafta nebude padat, máš jistotu, že daný úsek je OK a dáš hadici na další úsek--od přípoje u motoru k vstřik. čerpadlu--vyloučíš tím úsek potrubí pod kapotou (filtr paliva a tu změť hadic u motoru), je dobré mít na té silonové hadici balonek (s oběma ventilky), abys mohla případně naftu napumpovat...,tímto postupem zjistíš, v které části paliv. potrubí to bere vzduch a můžeš se pustit do opravy, protože nejdůležitější u této poruchy je zjistit,  KDE to bere vzduch :), joo, a dej si záležet na čistotě při práci (čistá nafta, očistit perfektně spoje hadic atd.atd.

topení dej elektrikáři, nebo si opravdu myslíš, že tady od stolu víme, který kabel tam začal hořet ?? :aut

Dekuji za odpověď a řadu.To určitě ne,ale zeptat jsem se musela.☺Víc hlav,víc vi. Uz jsem s tím topením byla na opravě, ale bohužel tam něco hořelo.Tady na JM je to se servisem složíte. 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
před 6 hodinami, Hafity napsal:

Takže určitě také vyměnit.... A při té příležitosti zkontrolovat obě plastové palivové trubičky pod autem.... Topení bude nejspíš na autoelektrikáře....

A ten balónek/pumpička?

Dobře dekuji za radu a vyměníme. Balónek je také utesneny.Koupený nový i s hadicemi.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

No, to je zase nová informace, že auto bylo koupeno už s touto závadou. Začít opravu stylem pokus omyl je spatně. Stojí to moc peněz. Jak psal ozzy, petku s naftou, dát ji napřímo, to znamená vyřadit nádrž a jezdit. Jestli se nebude zavzdušňovat hledat příčinu mezi nádrží a vysokotlakým čerpadlem.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
před 7 hodinami, Hafity napsal:

@StibTo zřejmě myslel: Peugeot 306 1,9D - padá nafta.... To by byl výstižný název....

To by byl,ale chtěla jsem to co nejvíce popsat.Přišla jsem sem poprosit o radu a nenapadlo me ze budu řešit můj popisek.Jsme tu snad všichni fanoušci Peugeota.Kde jinde me můžou lépe poradit,než tady?

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×
×
  • Vytvořit...