Přejít na obsah
Janduben1

Natlakovaný chladici okruh

Recommended Posts

Zdravim, mam peugeot 406 2.0 Hdi 1999 a kdyz nekam jedu tak se teplota stále drzi na 70 stupnich pak ale najednou rychle stoupá az na 110, pak pomalu zacne klesat zpet na 70 a rozvístí se kontrolka pro nedostatek kapaliny, kdyz zastavim a otevru kapotu tak je okolo vicka na chladici kapalinu voda ktera vytekla a kdyz vicko otevru vyteče mi jeste dalsi hromada vody. Termostat jsem daval nový, nemuze to byt spatne odvzdusnene ? Delal jsem to pouze u kolene topeni ? Dik za rady 

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

napada ma bud ucpany  radiator topenia

alebo poskodene lopatky vodnej pumpy

akoze nemas nuteny obeh vody alebo je minimalny

ked pusti termostat vodu na chladic priloz nan ruku najprv zhora potom zdola ak dole bude studeny a hore horuci tak mas nieco s tym obehom vody 

alebo je v haji tesneni pod hlavou ale nepasuje mi to ze teplota potom klesne  

Upraveno uživatelem krtek 2

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

A pokud by to tak bylo tak by to blbě topilo ? Topí to krásně, myslel jsem ze to bylo termostatem že otvira az moc dlouho tak jsem dal nový a stalo se jen to ze jedu v klidu dál delsi dobu treba 4-5 km podletoho jak nato šlapu predtim se to stalo uz tak po 2 kilometrech  pak se to ale uz zacne zahrivat, pak to prudce klesne  a voda nejpis vyleti pres vicko ven protoze jinde jsem mokro nezaznamenal. Zaclo mě to zlobit ale min uz pred delsi dobou to se ale stalo jen to že ukazatel na vodu se rozvistil a musel jsem otevrit vicko na vodu pak si to dost odfouklo a zavrel jsem to a vesele pokracoval dál, nemuze to být i tim vickem ? Presne nevím jak to funguje

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

vicko s tym nema nic ,u tohto motoru sa voda nehreje  nech s autom robis co chces za predpokladu ze nemas nejaku poruchu 

bud mas poskodenu lopatku vodnej pumpy ale ta je dost masivna ,takze mala pravdepodobnost

alebo mas fuknute tesnenie pod hlavou pravdepodobnejsie ,nahromadia sa ti tam spaliny  ktore tu vodu po otvoreni vicka vytlacia

ak sa ti to nahreje na tych 110 tak zastav nechaj motor bezat zober si nejake rukavice a povol odvzdusnovak na termostate 

ak ti bude  tlacit odtial  : vzduch:  tak mas fuknute tesnenie pod hlavou 

pokial to uz zacalo prudko stupat po odjazdenych 2km  tak s velkou prevdepodonostou to bude to tesnenie 

tento motor pocas 2 km ak je vsetko ok, ohriat na prevadzkovu teplotu nejde 

Upraveno uživatelem krtek 2

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
před 15 hodinami, Janduben1 napsal:

vesele pokracoval dál

Bez odvzdušnění? Prostě to napřed pořádně odvzdušni na VŠECH místech k tomu určených a pak dej vědět....

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

i ked to neodvzdusnis tak ako mas ,odvzdusni sa to samo za jazdy(v nadobke sa ti vymeni voda za vzduch) staci len dolievat vodu ale varit ti to nemoze z dovodu ze tam mas par bubliniek vzduchu 

to by si tam toho vzduchu musel mat strasne vela

kedysi davno mi to jeden mechanik povedal tak ak ti ide topenie  vody tam mas dostatok  a nemoze sa nic stat a vsetko bude fungovat 

Upraveno uživatelem krtek 2

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×
×
  • Vytvořit...